דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עורך דין נזיקין, מתי נזדקק לשירותיו?
עורך דין נזיקין, מתי נזדקק לשירותיו?
אולגה 23/03/13 |  צפיות: 4402

סיוע של עורך דין נזיקין במקרים של רשלנות רפואית

ישנםמקרים רבים המצריכים התערבות של עורך דין נזיקין, אחת הסיבות הפופולאריותבגינה פונים לעורך דין נזיקין היא במקרה של רשלנות רפואית. רשלנות רפואיתנגרמת כאשר הצוות הרפואי העניק טיפול שאינו הולם למטופל, ובעקבות טיפולרשלנו זה נגרם לחולה נזק. בכל מקרה כזה רצוי לפנות לסיוע של עורך דיןנזיקין, בין אם הפציעה היא ארוכת טווח, בין אם ניתן להחלים ממנה, או בין אםהיא תמידית, ולא ניתן לשפר את מצבו של החולה. רשלנות רפואית מוגדרת תחתהתחום של דיני נזיקין, ועורך דין נזיקין הוא בדיוק הדמות הנכונה שיכולהלסייע. עורך דין נזיקין יאסוף את כלל המסמכים הרלונטיים לתביעה, ויבנה תיק שיוכיח כי אכן מדוברבעבודה מרושלת של הצוות הרפואי אשר גרמה למחלה או לפגיעה. עורך דין נזיקיןינסה להוכיח כי הנזק שנגרם לחולה, לא היה נגרם לולא טיפול רשלני זה שקיבל,וכך להבטיח מתן פיצוי הולם לנפגע.

עורך דין נזיקין מסייע במקרים של פציעה

מקרהנוסף נפוץ בגינו רצוי לפנות לטיפול של עורך דין נזיקין, הוא במקרה שלפציעה. פציעות יכולות להתרחש בצורות שונות, יכולה להיות פציעה במהלך תאונתדרכים, יכולה להיות פציעה במהלך תאונת עבודה, ויכולה להיות פציעה במסגרתיומיומית כמו במהלך פעילות ספורטיבית או נפילה. במקרה של פניה לעורך דיןנזיקין בגין פציעה, יאסוף עורך הדין את כלל המסמכים המשטרתיים, הכלכלייםוהרפואיים הרלונטיים למקרה, ובעזרתם ינסה לזכות במשפט. חשוב מאוד להציג אתכלל המסמכים השונים לעורך הדין, ולפרט לו כמה שיותר על המצב שהיה לפניהפציעה ועל המצב לאחר הפצעה, עורך הדין ישתמש בהבדלים מהותיים אלו על מנתלהוכיח כי הנפגע זכאי לפיצוי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אולגה


 


מאמרים נוספים מאת אולגה
 
TOEFL- מבחן למעוניין בחו"ל
יש כאלו שנדמה שישראל, והאופציות הקיימות בה לתעסוקה, לקריירה, ללימודים אקדמאיים ולהתפתחות עתידית עצמית, קטנה עליהם ומגבילה אותם לסוג של פרדיגמה מחשבתית מאוד מונוטונית וחסרת מעוף.

האם חדר התינוקות בביתכם חסין מקרדיות אבק?
התינוק הקטן, החמוד וחסר הישע שלנו זקוק לטיפול ולהשגחה לאורך כל שעות היממה, גם כאשר הוא ישן הוא זקוק להגנה שלנו ואופיו מתעצב ככל שהוא חש תחושות הגנה וביטחון יציבות יותר. אנו, כהורים, נעשה הכל על מנת לשמור עליו ולהגן עליו,

עורך דין נזיקין, מתי נזדקק לשירותיו?
ישנם מקרים רבים המצריכים התערבות של עורך דין נזיקין, אחת הסיבות הפופולאריות בגינה פונים לעורך דין נזיקין היא במקרה של רשלנות רפואית. רשלנות רפואית נגרמת כאשר הצוות הרפואי העניק טיפול שאינו הולם למטופל, ובעקבות טיפול רשלנו זה נגרם לחולה נזק
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI