דף הבית בידור ופנאי עשה זאת בעצמך יום הולדת שש עשרה המתוק - רעיונות ליום הולדת שלא ישכח במהירות
יום הולדת שש עשרה המתוק - רעיונות ליום הולדת שלא ישכח במהירות
יוני כתר 28/03/13 |  צפיות: 13684

יום הולדת 16 הוא למעשה בין העיתות ברי המשמעות בחיינו. ממשאל שבוצע עבור אתרינו, ביכולתינו לספר בבטחה כי גיל 16 מגיע בחשיבות שלו מיד לאחר גיל בת המצווה.

בעוד שעיקר הנערים והנערות כנראה יעידו כי גיל המצוות נחשב לדעתם בתור החשוב מבין כלל ימי ההולדת שלהם, בנות חילוניות רבות סיפרו לי במחקריי, כי דווקא בעריכת יום הולדת שישה עשר הן השקיעו יותר בהשוואה לגיל המצווה.בגיל שש עשרה אנו כבר גדולים דיה בכדי להנות מיום ההולדת עד רמת מיצוי.

הנל הוא המניע מדוע הגיל המדובר הנו עד כדי כך משמעותי.

כפי שכל הילדים היו חפצים לערוך את המאורע המיוחד הזה על הצד הטוב ביותר שניתן, על אותו עקרון גם אתם ראויים לחגוג באופן המפעים מכולם שיכלול אטרקציות כיפיות ומיוחדות לרוב..

הפעלות לימי הולדת – לחגוג באופן ששאנו רוצים

רעיונות לימי הולדת יכוליות להיות חגיגה בלתי נשכחת, על אחת כמה וכמה אנו עשויים לתעדף אותן  אם אנו משתוקקים  לערוך את המאורע בבית. לא משנה כמה תקשטו זה עדיין הבית, אין אווירצת שינוי או חוץ על כן הדבר המשמעותי ביותר כמובן מלבד המוזמנים הוא ההפעלות.

בעזרת תכניות שונות למסיבות יש בידינו להעניק את האופציה להעביר לרוח המסיבה את ההמצאות וההוביז שלנו ולהוציא זאת לפועל במקביל להשתתפות ומתן תשומת לב של האנשים המהותיים בחיינו.

יש הפעלות מגוונות למסיבות. מהמגוון שלהן אנו יכולים לתעדף  את מה שהתגלה כהי מתאים לנו באופן אישי, כאשר הרפרטואר הוא גדול ומילת המפתח היא דמיון פורה והחופש. לא לחזור על עצמנו ולא לפחד ללכת בתבניות המוכרות..

יום הולדת 16 - הפעלה לילדות

רוצות להרגע מהבניםלערב אחד ולצאת על טהרת בחורות ותו לא?? זה יכול להיות מאד מיוחד וכיפי. מתאים במיוחד לגיל 16.

פה תמצאו מגוון קטן של הצעות לפעילויות לצורך יומולדת שש עשרה לבנות בלבד:

מסיבת שינה -

בנות בדרך כלל מסמפטות פלוס את הריטואל של להתקבץ במקום אחד בכדי להרעיש לחפור לרכל ולעשות דברים אהובים כמו להתאפר לשמוע מוזיקה לצייר ועוד. לכן, מסיבת שינה יכולה להוות פתרון משובח למסיבת יום הולדת 16. כמובן שהמארחת אמורה לדאוג לאוכל, שתיה וכולי.

יום כיף בקניון-

באפשרותך להזמין את הבנות בכתה לעשות עמך יום שופינג באחד מהמרכזים בארץ. נשים תמיד אוהבות קניונים ומכיוון שכך אין צ'אנס שהיום הולדת לא יעבור בכיף.ממש - ללכת על בטוח. יש מגוון רחב של תחומי עניין וכל סוג של ילדה תמצא לפחות מקום אחד להתקע בו בקניון. ליצירת יום כיף שלעולם לא ישכח, באפשרותך לקחת יוזמה ולהביא את הבנות למסעדה או בית קפה באזור.שם גם תוכלי לקבל את כל ברכות יום ההולדת מהחברות והמתנות.

לחברות שרוצות להפתיע ולפנק, אתן יכוחלות להכין מתנה מיוחדת שתביאו לחברה בהפתעה בעת השהייה במסעדה. מצגת יום ההולדת או אפילחו סרט יום הולדת מגניב - מבטיחה לכן שהיא לא שכח את זה לעולם כנראה.

פול פארטי -

רעיון נוסף קיבלתי מבוגרת צוות הווי ובידור לשעבר שהשתלטה לשכנים שלהה על הבריכה בחצר לצורך ציון המאורע בר המשמעות. אין זה בהכרח אומר שאת צריכה בריכה קבועה, די לחפש בריכה מתנפחת שיכולה להכיל הרבה בנות.במקרה שאין ברשותך חצר באפשרותך לזמן את החברות לכתה לפול פארטי באחת מן הבריכות בסמוך ביתך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני כתר


 


מאמרים נוספים מאת יוני כתר
 
יום הולדת שש עשרה המתוק - רעיונות ליום הולדת שלא ישכח במהירות
רצינו לדעת איזה גיל הוא המשמעותי ביותר בעיניי בני נוער ועל כן ערכנו משאל. יודעים מה גילינו? נכון! בת/בר מצווה במקום הראשון, אבל במקום השני - יום הולדת 16 המתוק. רעיונות לחגיגות יום הולדת לנערות קסומות שאוהבות לבלות!

רעיונות והפעלות למסיבתת יום הולדת מהאגדות!
כל ילדה חולמת על להרגיש נסיכה ביום ההולדת שלה. התינוקת הקטנה שלך יכולה להיראות כמו נסיכה מהסרטים לפחות פעם בשנה. למה לא תפנקי אותה ביום הולדת שיזכר לדורות? לנו ההורים לפעמים נגמרים הרעיונות, בשביל זה שווה לקרוא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI