דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר רעיונות והפעלות למסיבתת יום הולדת מהאגדות!
רעיונות והפעלות למסיבתת יום הולדת מהאגדות!
יוני כתר 27/12/12 |  צפיות: 3926

מי אינה חולמת שיתנו לה להתלבש כמו נסיכה ביום ההולדת שלה. אז יאללה אין סיבה לא לקיים את החלום שלה ביום הולדת שזכר לנצח.

פנטזיית האגדה של הילדות לא מפתיעה לרגע ועם זאת הנה מובנת, שכן דמותה של הנסיכה טומנת בחובה אתהמאפיינים המיוחדים ביותר – נסיכות הן תמיד עדינות אהובות ויפות. כמו כן, בסוף הסיפור תמיד קורים לנסיכות אך ורק דברים טובים וטוב להן לנצח עם אהובן. מדוע לא תהפכו את החלום של הילדה המתוקה שלכם למציאות?

קבלו רעיונות לימי הולדת של נסיכות מהחלומות.

היכן שהכל קורה

כדי לתת לחלום אווירה של אמת כדאי שתיצרו סיפור מסגרת. תכתבו לעצמכם סיפור שהוא יהיה המסגרת של יום ההולדת וימקד את נושא הנסיכות לסיפור הנסיכה הפרטי של הילדה שלכם. לפי הסיפור הזה תבנו את כל הפעילויות, המשחקים והעיצוב. ככה החגיגה תתאים בדיוק לילדונת המקסימה שלכם וליום שהיא אוהבת וחולמת עליו(שהינו וודאי טיפה שונה מחלומות של נסיכות אחרות).

הזמנות למסיבת יום הולדת נסיכות

יהיה טוב שההזמנות יעוצבו בהתאם לנושא יום ההולדת שלכם. אתם יכולים להכין הזמנות יום הולדת שמתאימות לנושא לבדכם, או לקנות הזמנותקיימות שמעוצבות בהתאם ליום הולדת שלכם. ישנו היצע הזמנות לחגיגת יום הולדת נסיכות שיהיה באפשרותכם לקבל ממנו רעיונות ליום הולדת או לקנות ולשלוח ללמוזמנים.

נסיכות מהאגדות

על כל הנסיכות במסיבה יש להראות ולהרגיש כמו נסיכות אמיתיות. גם בשלב זה ישנן 2 אופציות: לרכוש אביזרים מוכנים לאירוע או ליצור אותם משלכם. באפשרותכם לבצע תוך כדי יום ההולדת בעזרת הילדות את הכתרים והשרביטים, ובכך לבנות הפעלת יצירה ראשית באירוע הנסיכות שלכם.

הפעלות לאירוע

תעשירו את התוכנית האומנותית בדרך זו שתכלול הפעלות רבות אחרות. ניתן לכתוב חידון על נסיכות עם פרסים בו תשאלו את הבנות שאלות על נסיכות מפורסמות מהספרים (כדאי לעשות שימוש בספרים). תוכלו גם להתבסס על משחקים מוכרים לחשוב הפעלות לאירוע בסטייל יום הולדת נסיכות. נסיכות יודעות לשמוח ולשיר - תוכלו ליצור שיר שמבוסס על שיר מפורסם וליצור עבורו ריקוד שאותו תלמדנה הילדות המקסימות (בימי הולדת בהם ישנן ילדות בגילאים מגוונים אפשר לחלק לילדות תפקידי ריקוד ברמה הולמת ליכולת שלהן). האירוע של הילדה שלכם יהיה בלתי נשכח אם תצלמו את הריקוד ותשלחו לכל הנסיכות למזכרת לשנים ארוכות

רעיונות נוספים לשללל ימי הולדת, ניתן למצוא בבלוג של HIPHIP


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני כתר


 


מאמרים נוספים מאת יוני כתר
 
יום הולדת שש עשרה המתוק - רעיונות ליום הולדת שלא ישכח במהירות
רצינו לדעת איזה גיל הוא המשמעותי ביותר בעיניי בני נוער ועל כן ערכנו משאל. יודעים מה גילינו? נכון! בת/בר מצווה במקום הראשון, אבל במקום השני - יום הולדת 16 המתוק. רעיונות לחגיגות יום הולדת לנערות קסומות שאוהבות לבלות!

רעיונות והפעלות למסיבתת יום הולדת מהאגדות!
כל ילדה חולמת על להרגיש נסיכה ביום ההולדת שלה. התינוקת הקטנה שלך יכולה להיראות כמו נסיכה מהסרטים לפחות פעם בשנה. למה לא תפנקי אותה ביום הולדת שיזכר לדורות? לנו ההורים לפעמים נגמרים הרעיונות, בשביל זה שווה לקרוא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI