דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
ירון- אגור הנדסה 07/05/13 |  צפיות: 3925

כל בריכה ביתית יש לנקות אחת למספר שבועות, רוב האנשים מבצעים את הניקיון יחד עם החלפת המים בבריכה. כאשר מדובר בבריכות גדולות נהוג להתקין גם משאבות ומסננים, בריכות קטנות יותר לא מחייבות שימוש במסננים. כמו כל מתקן אחר, גם בריכות מתלכלכות הרבה יותר כאשר הן חשופות לנזקי השמש, הסביבה ומזג האוויר. בהתאם לכך, תחזוקה נכונה נשענת בראש ובראשונה על התקנת כיסוי בריכות, כאשר הכיסוי המתאים נבחר על פי סוג הבריכה, גודלה והעדפה אישית של בעליה.

שימו את הבטיחות בראש סדר העדיפויות, התקינו כיסוי בריכות

כל בריכה ביתית פשוטה ומפנקת, עלולה להפוך למפגע בטיחותי. רגע אחד אתם נהנים לבלות על שפת הבריכה ביום קיץ חמים ורגע אחרי ילד נפגע כאשר בילה בבריכה ללא השגחה. חשוב להבהיר כי בריכות שחייה אינן מסוכנות כאשר עושים בהן שימוש נכון. התקנה של אביזרי בטיחות ומיגון תמנע גישה לא מפוקחת אל הבריכה. בכדי ליהנות מבריכת השחייה הביתית בראש שקט, התקינו כיסוי בריכה כבר מחר. הכיסוי ימנע כניסה של ילדים, זרים או בעלי חיים למקום, הצטברות של לכלוך במים, בקרקעית ובמסננים. השימוש בכיסויים מומלץ להגנה על המשתמשים בבריכה ועל הנכס.

איך מתקנים כיסוי בריכות בצורה פשוטה ומהירה

כמו כל מתקן אחר, גם כיסוי בריכה עלול להתקלקל מעת לעת. אין זה משנה האם התקנתם כיסוי חשמלי לבריכות או כיסוי רגיל, תחזוקה בסיסית נדרשת בשני המקרים. אחת למספר שבועות יש לבחון את תקינות הכיסוי ולוודא כי הוא עדיין עושה את עבודתו נאמנה. סדקים או שברים שלא יטופלו בשלב מוקדם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך שידרוש את החלפת הכיסוי כולו. אם מדובר בכיסוי בריכה חשמלי יש לבחון היטב כל תקלה. הזנחה עלולה לגרום לחדירת מים אל המנוע וגרימת נזקים חמורים יותר.

תחזוקת כיסוי בריכות מתבצע על ידי אנשי המקצוע בתחום. אם רכשתם את הכיסוי בחברה בעלת מוניטין, קבלתם בוודאי גם תעודת אחריות. עם כל תקלה או שאלה אל תהססו לפנות אל בעל המקצוע. בטיחות סביב בריכת השחייה שלכם לא נתונה לפשרות. שיקולים מקצועיים בלבד הם שמנחים את בעלי המקצוע בקבלת ההחלטות. יהיו מקרים בהם בעל המקצוע ימליץ על תיקון הכיסוי הקיים, אל מול אחרים בהם לא יהיה מנוס מהחלפתו בכיסוי חדש. תיקונים פשוטים ניתן לבצע בבית הלקוח, עבודות מורכבות יותר, דורשות לעתים את העברת הכיסוי לבית המלאכה.

החלפה של כיסוי בריכות ישן היא הזדמנות לרכוש כיסוי חשמלי עם מנגנון מודרני חכם. המילה האחרונה בתחום שייכת לכיסויים עם מנגנון נעילה דיגיטלי והזזת הכיסוי בלחיצת כפתור. אם תרצו אפשר יהיה להתקין גם שלט רחוק. הבחירה בכיסוי החשמלי מומלצת בעבור מבוגרים, שימושים תכופים ומצבים בהם ברצונכם לכסות את הבריכה ללא מאמץ באמצע הלילה או בשעת בוקר מוקדמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון- אגור הנדסה

Agor-Eng- אגור הנדסה, בניית בריכות שחייה יוקרתיות.

ירון זולר



 


מאמרים נוספים מאת ירון- אגור הנדסה
 
כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
כיסוי בריכה - הבריכה הפרטית שלכם מדהימה את כל מי שמגיע אל הבית !

בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
בתי יוקרה – לדמיין, לתכנן ולהתקין – בשביל זה אנחנו כאן

בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
בניית בריכות שחייה – הפיתוחים החדשניים ביותר כבר בבית שלכם

כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
כיסוי בריכה – פיתוחים וחידושים אשר מקלים על החיים

בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
בתי יוקרה - כאשר הטכנולוגיה והיופי נפגשים

כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
07/05/13 | שיפוצים
אם כבר יש לכם בריכת שחייה, אתם בוודאי יודעים כי לצד היתרונות הרבים קיימות גם לא מעט מטלות תחזוקה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI