דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות נוף בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
ירון- אגור הנדסה 16/09/13 |  צפיות: 16270

בתי יוקרה הם תענוג לכל הדעות. אדם שמתגורר בבית יוקרתי, גדול ומפואר יכול להשקיע בו, לעצב את החצר בצורה יוצאת דופן, להוסיף מתקן משחקים לילדים, שולחן פינג פונג, לגדל פרחים ועצים שונים, לארח חברים, לארגן מסיבות נהדרות, ערבי קריוקי, על האש, לחגוג את החגים השונים עם הקרובים ואפילו לבנות בריכה פרטית. אם אתם רוצים להפוך את החלומות הללו למציאות, תוכלו פשוט לפנות אלינו.

החברה שלנו מתמחה בתכנון, התקנה ותחזוקה של מגוון מוצרים טכנולוגיים חדישים ויצירתיים. בחברה עובדים אנשי מקצוע מגוונים – מהנדסים, אדריכלים ואנשי הנהלה מנוסים, בצורה זו אנו מצליחים להפתיע את הלקוחות שלנו בכל פעם מחדש. הפתרונות המגוונים שלנו מתאימים לבתים פרטיים, מרכזי תעשייה, מתקנים ציבוריים ועוד.

בתי יוקרה – הוקוס פוקוס ויש לכם בריכה בחצר הבית ! למה אתם מופתעים ?

בין מגוון הפיתרונות ההנדסיים שלנו תוכלו למצוא קירות עולים ויורדים, גגות ענק נעים, גדרות ומעקות נעלמים, ג'קוזי נעלם, חלון מעלית, כיסוי במה לג'קוזי, רצפה נפתחת לבריכה, רצפות נעות לבריכות שחייה ועוד. הרצפות הנעות הינן פיתרון מצוין עבור אנשים אשר רוצים לרכוש בריכות שחייה פרטיות אך חוששים לביטחונם של הילדים. באמצעות הפיתרון החדיש של הריצפות הנעות, יהיה ניתן להזמין בניית בריכות שחייה ולשמור על הביטחון של בני הבית. תוכלו להזמין מאיתנו בניית בריכת שחייה פרטית ולשלוט בעצמכם על עומק המים. כמו כן, תוכלו לסגור את הבריכה על ידי קוד או מפתח ייחודי, בצורה זו תכלו להיות שקטים ורגועים. נוסף על כך, באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של הבריכה- הידראוליקה מבוססת מים, יכולים המתרחצים בבריכה ליהנות מבריכה נקייה לגמרי.

הבריכה שלנו תענה על כל הציפיות שלכם – תוכלו לסגור אותה וליהנות משטח הבית שלכם, תוכלו להתאים לעצמכם את עומק הבריכה, תוכלו להתאים את העיצוב, הייצור והחיפוי כך שהבריכה תשתלב עם המראה של הבית והחצר, תוכלו לבחור את הצורה והגודל של הבריכה ותוכלו להזמין כיסוי בריכה בהזמנה אישית. במידה ותפנו אל החברה שלנו, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים מנוסות ומקצועיות לגמרי.

לשפר את הבית היוקרתי בצורה יצירתית  – כל כך קל ופשוט, למה אתם מחכים ?

אז אם התמזל מזלכם ואתם גרים בבתים פרטיים או בתי יוקרה, תוכלו להתחיל לחלום ולהגשים את החלומות שלכם במהירות. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, העובדים המקצועיים שלנו, המוצרים החכמים והיצירתיים שלנו, מחירי המוצרים ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון- אגור הנדסה

Agor-Eng- אגור הנדסה, בניית בריכות שחייה יוקרתיות.

ירון זולר



 


מאמרים נוספים מאת ירון- אגור הנדסה
 
כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
כיסוי בריכה - הבריכה הפרטית שלכם מדהימה את כל מי שמגיע אל הבית !

בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
בתי יוקרה – לדמיין, לתכנן ולהתקין – בשביל זה אנחנו כאן

בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
בניית בריכות שחייה – הפיתוחים החדשניים ביותר כבר בבית שלכם

כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
כיסוי בריכה – פיתוחים וחידושים אשר מקלים על החיים

בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
בתי יוקרה - כאשר הטכנולוגיה והיופי נפגשים

כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
07/05/13 | שיפוצים
אם כבר יש לכם בריכת שחייה, אתם בוודאי יודעים כי לצד היתרונות הרבים קיימות גם לא מעט מטלות תחזוקה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI