דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר תרומת הטכנולוגיה לעולם כסאות הגלגלים
תרומת הטכנולוגיה לעולם כסאות הגלגלים
איציק דר 13/05/13 |  צפיות: 2961

אנשים אשר מסיבות שונות מוגבלים בניידות עושים שימוש בכסא גלגלים אשר מאפשר להם להתנייד ולהגיע ממקום למקום. קיימים סוגים שונים ומגוון של כסאות גלגלים כמו: כסא גלגלים סטנדרטי, כסא גלגלים ממונע וסוגים רבים נוספים. בכדי שהמשתמש באותו כסא גלגלים ייהנה מעצמאות מקסימאלית חשוב להקפיד ולבחור עבורו את כסא הגלגלים המתאים לצרכים שלו בצורה הטובה ביותר, הן במידה ומדובר בכסא גלגלים סטנדרטי הן אם כסא גלגלים ממונע ובין אם כל סוג אחר של כסא גלגלים.

החשיבות להיכרות עם החלופות המוצעות
אנשים עם נכות מתמודדים עם קשיים שונים הבאים לידי ביטוי בעיקר בקשיי הניידות ממקום למקום. בכדי להקל על הקשיים ולאפשר להם ניידות במקסימום עצמאות ומינימום צורך בסיוע חיצוני, חשוב להיעזר בטכנולוגיה ובשלל ההתפתחויות אותם היא תרמה לעולם כסאות הגלגלים והעזרים לנכים, בין הפיתוחים הבולטים ניתן למצוא כאמור את אותו כסא גלגלים ממונע כמו גם מנוף להרמת נכים, אשר מאפשר למטפל בודד לשאת את הנכה ממקום למקום על ידי לחיצה על כפתור בשלט אשר מניע את אותו מנוף להרמת נכים.

בחירת הפיתוחים הנכונים
לצד, הדאגה להתעדכן בשלל הפיתוחים אשר יוצאים מדי תקופה, חשוב גם לשים דגש ולבחור כסא גלגלים ממונע אשר יענה בצורה הטובה ביותר על צרכיו של אותו הנכה. בכדי לעשות כן, קיימת חשיבות לקחת בחשבון שני פרמטרים עיקריים: איכות הכסא – חשוב לוודא שאותו כסא גלגלים ממונע מספק תמיכה איכותית לגב בכדי שחלילה לא תגרם פגיעה. אלמנט נוסף עליו חשוב לשים דגש בעת בחירת כסא גלגלים ממונע הוא הנוחות, חשוב לזכור שהנכה יושב זמן רב בכל יום על הכסא ועל כן מדובר בקריטריון בעל חשיבות רבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק דר


 


מאמרים נוספים מאת איציק דר
 
Skype for business
סקייפ מאפשרת לקיים ישובות עבודה כשכל אחד יכול להיות ממוקם בצד השני של העולם. עם האופציה של Skype for business כל אחד יכול לשבת עם המחשב שלו, והשאר יראו אותו וידברו איתו בקלות

מערכות ראש לטלפונים
מערכות כאלו מאפשרות לקיים שיחת טלפון ובמקביל לשלוח פקס, לשלוח מייל, לסדר משהו על שולחן העבודה, ואפילו לאכול. בנוסף, יש היום לא מעט בעיות גב וצוואר שכמעט ולא היו קיימות בעולם הישן,

מהן מערכות ראש תומכות LYNC?
LYNC הינה תוכנת מסרים מידיים של מייקרוסופט והיא בדיוק כמו סקייפ, מסנג'ר ודומיה אשר יש לה אפשרות לצ'ט בין אנשים, שיחות שמע, שיחות וידאו ועוד, אך הייחודיות שלה היא שהיא גם מרכזיית טלפונים

טלקול פתרונות תקשורת בע"מ מספקת פתרונות שונים למוקדי שירות
. ראשית, מערכות הראש במידה והן איכותיות מסננות רעש. במוקד כזה עם כל כך הרבה עובדים וטלפונים יהיה קשה לעובדים להתנהל ויהיה קשה לעיתים גם ללקוחות לשמוע את נותן השירות מרוב רעש. בנוסף, הידיים משוחררות

תאטרון באר שבע וההצגות המציגות בו
13/04/15 | תיאטרון
בכדי לא לפספס את ההצגות הטובות ביותר אשר מציגות בתיאטרון באר שבע, חשוב להישאר מעודכנים. ישנן מספר דרכים לשמור על עדכניות – ראשית כל ניתן לחפש ברשת האינטרנט את צירופי המילים תיאטרון באר שבע הצגות ולבחור באפשרויות הרלוונטיות והעדכניות ביותר.

אטרקציות ותרבות בבאר שבע
באר שבע מהווה ככתובת הנכונה עבור כל מי שמחפש פעילויות תרבותיות שונות באזור הדרום. תחת הכותרת תרבות באר שבע ניתן למצוא – בתי קולנוע, תאטראות, גלריות, מוזיאונים, אתרים היסטוריים, הרצאות, סדנאות ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

מקרר מסחרי – תכונות ושימושים
13/04/15 | תעשייה
כל מי שעושה שימוש באותם מקררים מסחריים מכיר את הסוגים שונים של המקררים ואת ההבדלים ביניהם. כך שכל מי שמחפש מקרר מסחרי עבור מטרה מסוימת יוכל למצוא מקרר אשר נועד באופן פרטני עבור מטרה זו.

על מקפיא שוכב ושימושיו השונים
13/04/15 | תעשייה
הייחודיות של מקפיא שוכב על סוגיו השונים בא לידי ביטוי בעובדה שיש לו פונקציה מתקדמת של הפשרה עצמית. בנוסף, מקפיאים מהסוג הזה חוסכים במקרים רבים באנרגיה, כך שהעלויות עבור צריכת החשמל יהיו נמוכות יותר מאשר במכשירי הקפאה מסוגים אחרים.

על התפקידים השונים של מד מוליכות?
למדי מוליכות ישנם תפקידים רבים ומגוונים ובין היתר: אבחון של שינויים במקורות מים מסוגים שונים. בקה על תהליכים של ייצור מים טהורים. בקרה על מיהול של כימיקליים במים. בקרה על כניסת שפכים בעת תהלים של טיפול בשפכים ותפקידים נוספים.

הליך רכישת מכשור מעבדתי
בכדי להבטיח שאתם אכן רוכשים מכשור מעבדתי איכותי ומקצועי, ההמלצה היא למצוא חברה מקצועית וותיקה בעלת מוניטין בתחום זה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI