דף הבית ביטוח ביטוח רכב איפה כדאי לרכוש ביטוח רכב?
איפה כדאי לרכוש ביטוח רכב?
אבי 28/07/13 |  צפיות: 3179

כאשר אתם קונים רכב אתם צריכים לקחת בחשבון שהדבר הראשון שבו אתם צריכים לטפל הוא עניין ביטוח רכב. עוד לפני שאתם קונים ריחן לאוטו או דיסקים לשמיעה במהלך הנסיעה, אתם צריכים לדאוג שיש לכם ביטוח חובה כפי שקבוע בחוק וכי אתם הסדרתם את סוגיית ביטוח רכב. השוק של ביטוחי רכב הוא לא מה שהיה פעם, וכיום ישנן חברות רבות וסוכנויות ביטוח המציעות שלל ביטוחים לרכב. המגוון רחב, האופציות רבות, ולכן אנשים רבים שואלים את עצמם את השאלה איזה ביטוח כדאי לעשות? ואצל איזה חברה?

קודם כל ביטוח חובה

ביטוח חובה, כשמו כן הוא ביטוח שכל נהג מחויב לבצע אותו על פי חוק. היה ונהג נתפס ללא ביטוח חובה הוא צפוי לעונש כבד ולשלילת רישיון הנהיגה. זהו הביטוח היחיד שחובה לעשות, כאשר יתר הביטוחים אומנם מומלצים ביותר אולם לא מחייבים את הנהגים. חשוב לציין כי כל נהג חייב לרכוש ביטוח חובה בין אם הוא נוהג על אופנוע, קטנוע, משאית או רכב פרטי. ביטוח זה נועד להגן על פגיעות גוף ולכן הוא כל כך חשוב ומעוגן בחוק. המחיר של ביטוח החובה הוא זהה בין כל החברות השונות היות וקיים פיקוח ורגולציה בנוגע אליו.

האופציות הנוספות

לאחר שביצעם ביטוח חובה לרכבכם חשוב שתכירו את יתר הביטוחים הקיימים. עולם ביטוח רכב לא מסתכם רק בביטוח חובה ומרבית האנשים רוכשים עוד ביטוחים על מנת לכסות את עצמם ולהגן מפני תביעות עתידיות. הביטוחים הנפוצים הם ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. ביטוח מקיף מגן על הרכב שלכם מפני גניבה, תאונה, שריפה, פריצה וכד'. להבדיל מביטוח חובה המגן על נזקי גוף, ביטוח מקיף מגן רק על נזקים חומריים של הרכב. בנוסף, קיים ביטוח המכונה ביטוח צד ג'. ביטוח זה נועד להגן על נזקים שנגרמו לרכב צד ג'. אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע אם כן כדאי לעשות ביטוח צד ג'? למה אני צריך לשלם יותר על ביטוח בשביל להגן על הרכב של אחרים? היה ואתם עושים תאונה עם רכב אחר שבה אתם אשמים אתם מחויבים לשלם את ההוצאות עבור תיקון הנזק. היה ואין לכם ביטוח, כסף זה צריך להגיע מכסכם הפרטי. מיותר לציין כי כאשר פוגעים ברכב התיקון שלו יכול להיות מאוד יקר, וכמו כן יכול להיות שתפגעו ברכב אספנות או רכב יוקרתי מאוד שהחלקים שלו לתיקון יקרים ונדירים. אתם אינכם רוצים לקחת את הסיכון ולכן מאוד מומלץ לעשות את שלושת הביטוחים הללו.

סקירת השוק

כל חברות הביטוח מתחרות ביניהן ורוצות למשוך כמה שיותר לקוחות לחברה שלהם. החברות מציעות שלל הטבות, הנחות, מתנות ומבצעים ללקוחות החדשים המצטרפים. חשוב מאוד שלפני שאתם בוחרים חברת ביטוח תגלשו באינטרנט, תבדקו מה החברות וסוכנויות הביטוח השונות מציעות ובהתאם לזה תחליטו איזו הצעה היא המשתלמת ביותר עבורכם.

האלמנטים החשובים

כאשר אתם בוחנים את ההצעות של חברותך וסוכנויות הביטוח השונות חשוב שתשימו לב לא רק למחיר. עניין של שירותיות, זמינות וניסיון הם מרכיבים לא פחות חשובים כאשר מדובר בתחום של ביטוח רכב. כמו כן, אתם רוצים שהפוליסה שלכם תכלול כמה שיותר שירותים כגון: שירותי גרירה 24 שעות, החלפת זגוגית, ייעוץ משפטי במקרה של תביעה, ועוד. כאמור יש תחרות בין החברות השונות ואין טעם שלא תנצלו עובדה זו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI