דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
אבי 25/08/13 |  צפיות: 2556

רכישת ביטוח מכל סוג שהיא כרוכה בהתעניינות בפרטי הפוליסה ובדברים שהיא כוללת. כך הדבר לגבי ביטוח שמיועד לנוסעים לחו"ל. זאת מאחר ויש חברות שמציעות מסלולים שונים, ויש לא מעט פרטים שיש לשים אליהם לב אם רוצים לצאת מגבולות ישראל בצורה רגועה ולדעת שברגעים קשים יש מי שעומד לצדנו.

כולנו רוצים כיסוי ביטוחי איכותי

באופן טבעי כל בר דעת ישמח לדעת שהוא יכול לצאת לחו"ל ללא כל דאגה מיותרת. כולנו רוצים לראות כיצד כשאנו משלמים ממיטב כספנו אנו זוכים לביטוח שיספק אותנו ברגע שאנו או אחרים שנמצאים אתנו במסגרת חופשה משפחתי למשל, זוכים לטיפול רפואי איכותי ואף לתשלומים או לפיצויים שונים. אך כדי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה חכמה יש לדעת שלא לכל חברת ביטוח יש מה להציע, וזאת מאחר ויש חברות שמתמחות בהצגת פוליסות איכותיות לכל נסיעה.

מה לגבי הוצאות בריאות בחו"ל

את המושג הוצאות בריאות בחו"ל מכירים אלו שחלו או נפצעו במדינה מסוימת והיו צריכים להתאשפז או לקבל טיפולים שונים. חשוב לראות עד כמה ביטוח של חברה מסוימת אכן מתייחס לכל האלמנטים שמרכיבים בסופו של דבר את ההוצאות הרפואיות בכל מדינה. כך ניתן לזהות את קיומם של סעיפים בפוליסה הנוגעים לעלויות של אשפוזים שונים, לכיסוי הכספי של מגוון רחב של טיפולים ולהוצאות נוספות שיכולות להיות מנת חלקו הן של החולה או הנפצע והן של מי שמלווה אותו.

האם מישהו דואג לשמור איתנו על קשר

גם כשרואים כיצד מיד עונים לנו ומתחילים לטפל בבעיה הרפואית שלנו ובהוצאות הרפואיות כשאנו בחו"ל, הרי שאסור לנו לשכוח כי יש מקרים שבהם נצטרך לשהות זמן מסוים בבית חולים כלשהו. הדבר מצביע על כך שחברה רצינית שמשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל צריכה להציג את הרצינות שלה גם לאחר מספר ימים שחלפו מרגע הפעלת הפוליסה. הדבר אומר גם שמירה על קשר עם המבוטח ובדיקת צרכים נוספים שהוא יכול להציג כשהוא מטופל במדינה מסוימת.

כל אחד מאתנו נוסע גם עם מטען משלו

חשוב להבין כי ביטוח כזה יכול להציג עוד יתרונות שמלמדים עד כמה חשוב להיעזר בו. הכוונה היא לכך שרבים רואים כיצד ביטוח נסיעות לא דואג למבוטח רק ברגע שיש בעיה בריאותית מסוימת, אלא שהוא גם מסייע רבות ברגע שיש בעיה מסוימת עם המטען שלנו. מאחר והמטען שלנו יכול לעבור לא מעט מצבים בעייתיים בדרך לחו"ל ובחזרה, הרי שעניין זה הוא בעל חשיבות רבה.

המצבים המיוחדים שמצריכים התייחסות מיוחדת

יש לזכור כי קיימים גם מקרים אישיים שמצריכים התייחסות נקודתית כשרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל. כך למשל, מי שסובל ממחלה מסוימת כבר לא מעט שנים או אישה שיוצאת לחו"ל כשהיא בהריון, ביטוח שיותאם אישית למקרים כאלו יסיר דאגה מכל מבוטח. חשוב לבדוק בצורה מדויקת כיצד יש ציון למצב הבריאותי בפוליסה, לכיסוי ההוצאות שקשורות למצב זה בחו"ל ולטיפול המדויק שצריך כל מבוטח בגלל מצבו האישי.

כל אחד מאתנו יכול להיות מרוצה אם יידע מה בדיוק כוללת פוליסת הביטוח שלו כשהוא בחו"ל, וכל אחד יכול להבין במדויק איזה מענה הוא יקבל כשיצטרך חלילה להיעזר בחברה המבטחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI