דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר רוצים לבנות בבית גלריה
רוצים לבנות בבית גלריה
עיצוב הבית 29/08/13 |  צפיות: 4285

רוצים לבנות בבית גלריה? חלל פתוח בקומה נפרדת? זה רעיון מצויין לניצול מירבי של חלל הבית. גלריות ולופטים הם אחת הצעקות האחרונות בתכנון בתים ודירות במרכז העיר בשנים ההאחרונות.

היתרון בבניית לופטים וגלריות הוא כמובן הניצול המירבי של הבית כלפי מעלה (ניצול גובה על פני ניצול מ"ר) אך גלריה ולופטים נחשבים לבניה מסוכנת ומומלצים רק למבגורים. ההמלצות הללו, כמובן לא מביאות בחשבון מעקות טובים. מה שמפריד בין החלום שלכם לבנות גלריה לבין אי מימוש החלום מסיבות פרקטיות (זהירות) הוא מעקות.

עבור אנשים אשר רוצים לבנות קומת גלריה בבית, לצורך פינת מחשב, פינת ישיבה או כל צורך אחר, מומלץ לפנות לקבלן / אדריכל המתמחה בבנייה פרטית ולבקש ממנו המלצות לגבי מעקות בטיחותיים.

מעקות לקומת גלריה הם קודם כל קרש ביטחון. מעקות לקומת גלריה הם בדיוק מה שישמור עליכם ועל בני המשפחה והחברים מפני סכנת נפילה לחלל התחתון. אך לצד זאת, כל היופי שבגלריה הוא עצם העובדה שהיא פתוחה ליתר חלל הבית... זהו קונפליקט בין בטיחותי לאסתטי אבל, כיום, עם כל האפשרויות העומדות בפניכם, ניתן לשלב בין מעקות יפים לבין מעקות בטיחותיים.

ניתן לבנות מעקות בטיחותיים שעדיין שימרו על מראה אוורירי פתוח וזורם בעמצעות מעקות דקים אבל חזקים. ניתן לבנות מעקות מפלדה, ברזל או מתכת דקה בעלת זוויות מעניינות או צורות מוחשיות (פרחים, עלים וכו'). השילוב של חומרים קשיחים (ולכן בטיחותיים) בצפיפות מירבית ובגובה מקמימלי, כשאותן מעקות הם בעצם מוקדן עניין ותוספת איכותית / אסתטית לבית,הם הפיתרון המושלם.

חשוב לזכור כי כעשר מדובר על מעקות בלגיים בבית,שערים לבית, יש לבחור באנשי מקצוע מהשורה הראשון, הן ברמת הייצור והן ברמת ההתקנה בבית- חשוב לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של מעקות הם קרש ביטחון. ללא מעקות איכותיים אתם לעולם לא תרגישו בנוח בבית שלכם ובוודאי לא תחושו בנוח כאשר יגיעו אורחים או כאשר הילדים יסתובבו בקומה. השקט שלכם מחייב את מיטב אנשי המקצוע בכל שלב ושלב, החל מבחירת מעקות ועד להתקנתם.

בכדי לגוון קצת ולהעניק לבית מראה חדש מידי פעם, ניתן לצבוע מעקות בשלל צבעים אופנתיים, בהירים, קהים, מטאליים וכו'. ניתן גם לשדרג מעקות באמצעות הנחת עציצים (רצוי אף לבחור צימחיה מטפסת), וכן ניתן לשדרג מעקות באמצעות נרות, אורות צבעוניים ועוד. ניתןגם להניח כריות לצד מעקות או פסלים ואגרטלים.

מעקות הם בעלי נוכחות בבית וחשוב לזכור כי השקעה במעקות יפים היא השקעה אסתטית משתלמת בפני עצמה וזה עוד לפני שבכלל התחלתם לחשב את היתרונות של מעקות מבחינת בטיחות אישית.

כדי ללמוד עוד קצת על מעקות וכדי לבחון דגמים של מעקות, ביכולתכם לקבל מידע רב באמצעות האינטרנט. הקישו את המילה "מעקות" במנוע חיפוש והתחילו לבדוק את האופציות הקיימות.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עיצוב הבית


 


מאמרים נוספים מאת עיצוב הבית
 
כורסאות
30/12/13 | רהיטים
מתעניינים ברכישת כורסאות ? הגעתם למקום הנכון. מאמר זה ימפה לכם את הכורסאות להם אתם זקוקים במסגרת קניית הריהוט עבור ביתכם.

סלונים איכותיים ומעוצבים
02/10/13 | ריהוט
סלונים הם החדרים המהווים את הלובי הביתי שלך: מתוקף היותם כאלה – עלייך להצטייד בסלון המעוצב ביותר, שישרה אווירה טובה בביתך, ויעיד על בית מעוצב, מסודר ומרווח. על מנת להגיע לסלון שכזה, עלייך לפעול לפי השלבים הבאים. חשוב לבצעם לפי סדרם, על מנת להשיג תוצאה אופטימילת שתשרת אותך שנים רבות:

רוצים לבנות בבית גלריה
רוצים לבנות בבית גלריה? חלל פתוח בקומה נפרדת? זה רעיון מצויין לניצול מירבי של חלל הבית. גלריות ולופטים הם אחת הצעקות האחרונות בתכנון בתים ודירות במרכז העיר בשנים ההאחרונות.

מטבחים
29/08/13 | שיפוצים
מטבחים בישראל מעוצבים בהתאם לצרכים המנהגים והסגנונות שלכם. יש מנהג פופולרי בארץ וזה אירוח חברים. הים כשמחירי המסעדות בשמיים, הרבה ישראלים החלו לארח ביתם או בחצר ביתם. המטבח הפך להיות החלק הכי עיצובי של הבית. מטבחים בארץ, הם מעודכנים באופנה ומשתדרגים כל העת. מטבחים בארץ אינם רק חדרי בישול, הם הפכו להיות חדרי אירוח של המשפחה או החברים. יש סגנונות מאוד בולטים של מטבחים בארץ, הסגנון הבולט ביותר הוא הסגנון הכפרי. הישראלים אוהבים אירוח ביתי חם ואינטימי.

חוגי יוגה
צרכנים רבים הפכו להיות מודעים בשנים האחרונות לצורך להירגע , לקחת שאיפה עמוקה פנימה ולהוציא עמה כל מיני לחצים רעילים שפוגעים בתפקוד האדם וביכולות שלו . השינוי התפיסתי הזה בקרב הצרכנים הישראלים , הבאים ממדינה בה הלחץ , המהירות , חוסר האיזון והתובעניות של העבודה , הם מהגבוהים בעולם , גרם לרבים מהם לסור לחוגי יוגה שונים . חוגי יוגה אלה מאפשרים לכם להירגע באמת בשיטה הייחודית של תרבות יוגה .

חוקר פרטי
28/08/13 | משפחה
חוקר פרטי הוא איש שירות שברוב המקרים יתמודד עם מקרים לא נעימים בחייך. יחד עם זאת, לעתים תידרש להשתמש באדם זה. מדובר במקרים בהם אתה חושד כי אשתך בוגדת בך, או בנושאים הקשורים לענייני עבודה: חשד כי מישהו גנב לך רכוש שעה שביקר בביתך או במשרדך, חשד כי מתחרייך מנסים לנפות אותך מתחום העיסוק שלך באמצעות הקמת ארגון רשמי עם קריטריוני קבלה שאין קשר בינם לבין המקצוע, ורצון שלך להשיג מידע אישי על המתחרים. ארבעת הסעיפים הללו הם הסיבות העיקריות להזמנת חוקר פרטי. לפנייך פירוט על סעיפים אלה.

כל בית צריך שיש
כאשר בנינו את ביתנו החדש הקפדנו על כל פרט קטן שיביא לשלמות את ביתנו החדש, הלוא הוא "בית החלומות" שלנו. אחד הדברים המרכזיים שמאוד מאוד התעקשתי על קיומו בבית היה שיש. שיש יכול להביא למילה "יופי" משמעות חדשה לחלוטין ובית שיש בו שיש הוא בית נפלא! בוודאות!

מטבחים איכותיים במבצע
ידוע שמטבחים הם הוצאה לא מבוטלת , אבל מה לעשות שאנו זקוקים למטבח, לא תמיד יש את האפשרות לרכוש מטבח במיוחד שמדובר בסכומים גבוהים ולא תמיד מצדיקים. ניתן למצוא אלטרנטיבות נוספות. אחת מהם היא לרכוש מטבחים במבצע ניתן למצוא מבצעים רבים בחנויות המטבחים השונות, תוכלו למצוא פעמים רבות שיש חנות או חברה מסוימת שיוצאת במבצעים של מטבחים וציבור הלקוחות רק נהנה מזה. ולמה יש מבצעים? אז יש הרבה סיבות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI