דף הבית בניין ואחזקה ריהוט דלתות
דלתות
misgerettova 29/09/13 |  צפיות: 3344

דלתות הן אביזר חיצוני וגם אביזר פנימי עבור משכנך. הדלת מייצגת את החדר שהיא ניצבת בכניסה אליו ועל כן נכון יהיה לומר שדלת הכניסה מייצגת את הבית בכללותו. לפיכך, דלתות הן מוצר חשוב וחיוני ביותר עבור הבית. דלתות אינן רק אביזר אופנה ורצוי שהן יהיו עשויות מחומר חזק משתי סיבות בטיחותיות חשובות: מניעת פריצות, ומניעת טריקת הדלת על עוברי אורח בעקבות התפרצות של רוח חזקה. לפיכך, חשוב להתייעץ עם מנעולנים ואנשי מקצוע בטרם רוכשים דלתות:

בצע סקר שוק על דלתות

סקר שוק זה יכלול את הדלתות וחלונות פרופיל בלגי בהן אתה חפץ: כניסה או פנים. התחקה אחר 10 – 15 רשומות אינטרנטיות ושמור רשומות אלה. הרשומות יכללו את שם הספק או החנות ודגם הדלת בצירוף תמונה ומספר טלפון. שדמור רשומה זו למקרה הצורך.

התייעץ עם חברים ומכרים

החברים והמכרים ידעו להעריך את דגמי הדלתות השונים בהם אתה מתעניין ולתת לך חוות דעת על כל דלת ודלת. תוכל להיעזר בהם גם בביקורי בית ובחינת דגמי הדלתות השונים שהם רכשו בעבר. במידה ודגם מסוים מצא חן בעינייך אל תה סס לשאול לשם הספק ומספר הטלפון שלו.

התייעץ עם מעצב פנים

מעצב פנים יוכל לחוות דעה על הדלתות שאתה עומד לרכוש, בחינתן לעומת שאר תכולת הבית ובדיקה האם הדלתות משתלבות כהלכה מבחינה עיצובית. ברור שעיצוב זו אמנות וכל אחד מקבל פרספקטיבה אישית, אך מעצב מקצועי יוכל לקחת את אותו טעם אישי בו אתה חפץ ולהקפיץ את רמתו המקצועית קדימה. בדרך כלל המעצב אינו מעיר הערות טעם, שכן ידוע לו כי מדובר בביטוי אישי לכל אדם בנפרד.

התייעץ עם מנעולנים

מנעולנים הם אנשים המתמחים בדלתות ומנעולים. דלתות ומנעולים רבים מצויים בשוק וקל מאד לבצע טעויות רכישה. הדבר המומלץ ביותר לעשות הוא לזמן מנעולן לביתך על מנת שהוא יתרשם מכיווני הרוח בבית, ומסוג המפתח שאתה מתעניין בו על מנת להמליץ לך על דגמים של דלתות וצילינדרים שונים שייחוברו אליהן.

עיין בכתבי עת שונים העוסקים בדלתות בלגיות

כתבי עת אלו יכולים לסייע לך ברעיונות עיצוביים ובטיחותיים חדשים בהקשר לקניית דלתות. מוטב להתייעץ בכתוב בכתבי עת אלה ולהפנים מידע הרלוונטי למקרה שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 misgerettova


 


מאמרים נוספים מאת misgerettova
 
דלתות כניסה
לא פעם לפני רכישת דלתות כניסה אנו שואלים את עצמנו מאיזה חומר כדאי שדלתות הכניסה שלנו בבית יהיו עשויות? מברזל? או אולי מעץ?

דלתות
21/10/13 | ריהוט
ביתנו הוא המבצר שלנו, בו אנט מרגישים בטוחים ומנהלים את חיי המשפחה שלנו. כל אחד אוהב להרגיש בביתו כאילו זה המרחב המוגן הפרטי שלו. ישנם כמה טיפים שיכולים להגן על ביתנו, אך בראש ובראשונה דלתות הכניסה שלנו הן נכי חשובות למיגון שלנו בפני אורחים בלתי קרואים. היום ישנן דלתות שיש בהן את המיגון המשוכלל ביותר המונעים מהגנבים להסתמן לביתנו. הסטטיסטיקה מראה כי ישנה פריצה לבית בכל רבע שעה!, הנתונים הללו מדאיגים הרבה אנשים מעדיפים להרכיב דלתות שיש בהם את מיטב השכלולים למניעה הכי יעילה בפני הפורצים. ישנן דלתות

דלתות
29/09/13 | ריהוט
דלתות הן אביזר חיצוני וגם אביזר פנימי עבור משכנך. הדלת מייצגת את החדר שהיא ניצבת בכניסה אליו ועל כן נכון יהיה לומר שדלת הכניסה מייצגת את הבית בכללותו. לפיכך, דלתות הן מוצר חשוב וחיוני ביותר עבור הבית. דלתות אינן רק אביזר אופנה ורצוי שהן יהיו עשויות מחומר חזק משתי סיבות בטיחותיות חשובות: מניעת פריצות, ומניעת טריקת הדלת על עוברי אורח בעקבות התפרצות של רוח חזקה. לפיכך, חשוב להתייעץ עם מנעולנים ואנשי מקצוע בטרם רוכשים דלתות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI