דף הבית תיירות ונופש אטרקציות עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
שירה דרורי 20/10/13 |  צפיות: 4244

ירושלים, בירת ישראל שתיירים ישראלים וזרים כאחד, עולים אליה לרגל, ממש כמו בימי קדם, על מנת לשאוב קצת רוחניות, אך גם תרבות, אוכל טוב ואוויר הרים צלול כיין, מארחת מדי שנה לא מעט פסטיבלים, אותם פוקדים המוני תיירים, חלקם מקומיים אך חלקם מגיעים ממרחקים על מנת להצטרף לשמחה הירושלמית. אחד הפסטיבלים הללו הוא פסטיבל האור בעיר העתיקה, המתקיים מדי שנה באביב, בחודשים מאי-יוני. פסטיבל האור כשמו כן הוא – חגיגה של אורות, אשר מאירים את העיר התעיקה הקסומה ממילא, והופכים אותה לחגיגה לעיניהם של גדולים וקטנים כאחד. אומנים מכל העולם מגיעים על מנת להציג את עבודותיהם, אשר מורכבים מאלמנטים של אורות, אותם מגיעים מאות אלפי מבקרים מכל העולם להתפעל מהעיר העתיקה שמוארת לפתע כמו במופע קסמים בהמוני צבעים מדהימים שמקנים מראה שונה ומיוחד לחומות העיר, לסימטאות ולשכונות העיר העתיקה. לפניכם המלצות על פסטיבלים בירושלים.

מוזיקה ואומנות בעיר הבירה

פסטביל ירושלים למוזיקה מקודשת נמצא בדיוק במקום הנכון – העיר המקודשת לשלושת הדתות – יהדות, נצרות ואיסלאם, טובלת ברוחניות תמידית, אשר מקיפות ומציפות את העיר כל השנה. פסטיבל ירושלים למוזיקה מקודשת מכנס את מטב אומני ישראל והעולם שמבצעים שירים מהמקורות, לעיתים עם טוויסט עכשיווי ומודרני, כאשר הפסטיבל מזכיר גם רייב עם נגיעות אותנטיות ששמורה רק לירושלים. הפסטיבל המתקיים בין חומות העיר העתיקה בסמוך למגדל דוד הוא חגיגה לכל מאמין באשר הוא, לא משנה באיזה שפה הוא מתפלל.

עוד פסטיבל תרבותי שאסור לפספס הוא פסטיבל הקולנוע ירושלים, המתקיים ברחבת הסינמטק וכמובן גם בסינמטק עצמו, בו מוקרנים סרטים איכותיים מז'אנרים שונים, בו מככבים שחקנים ויוצרים מכל העולם. במסגרת הפסטיבל מתקיימות בו גם הקרנות בכורה של סרטים חדשים, הקרנת סרטי אינמציה, תחרויות של יוצרים צעירים, וכן הופעות מוזיקליות ברחבת הסינמטק של עיר הבירה. הפסטיבל מתקיים בחודשי הקיץ, וכדאי להתעדכן במועדי ההקרנות ולהזמין מקומות וכרטיסים בהתאם לסרטים המועדפים עליכם.

אחד הפסטיבלים הוותיקים ביותר בעיר הוא פסטיבל ישראל, המתקיים בעיר הבירה, והוא עומד בכל התקנים והסטדנטרים הארופאיים ואף חבר באיגוד הפסטיבלים הארופאי. מלבד הופעות מוזיקה קלאסית, אשר היו ההופעות הראשונות של הפסטיבל, מתקיימות בו גם הופעות ג'אז, הופעות רחוב, הצגות תאטרון ומופעים אומנותיים מכל תחומי הבמה, ומתקיימות בו גם הופעות ג'אז לאורך כל הלילה. הפסטיבל מכנס אליו כאמור אומנים מכל רחבי העולם מה שמאפשר מפגש ייחודי לאומנים מכל רחבי העולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI