דף הבית תיירות ונופש בתי מלון בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
שירה דרורי 20/10/13 |  צפיות: 4615

'העיר הלבנה', 'העיר ללא הפסקה', 'העיר שלא הולכת לישון'. אלו רק חלק מהשמות שהעניקו תושבי תל אביב-יפו לעיר התוססת ביותר בישראל. כמרכז העצבים של מדינת ישראל, העיר העברית הראשונה ניחנה בכל סוג בילוי שתוכלו להעלות על הדעת. שוחרי תרבות? מוזיאונים וגלריות אשר מארחים תערוכות מתחלפות תוכלו למצוא בכל פינה בעיר, כל אחת יפה, מרתקת ומעניינת יותר מקודמתה. לאלו שהמילים 'תרבות' ו'בילויים' מתקשר אצלם להצגות או סרטים – העיר תל אביב הינה המקום בשבילכם – בתי קולנוע שמציגים את מיטב הסרטים מכל העולם, בין אם בסינמטק או בין אם בקולנוע 'לב' המפורסם, כאן תוכלו ליהנות מסרטים מכל העולם, ממש במרכז העיר. תאטראות, והמוביל שבהם, 'הבימה', התאטרון הלאומי, עם מיטב ההצגות בשפה העברית. 
באדיבות מלון הרודס תל אביב.

חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב', 'בית ביאליק', 'מוזיאון ההגנה' ועוד אינספור בתי מורשת הפזורים ברחבי העיר שיחזירו אתכם אחורה בזמן. לבעלי החך הרגישים שלא יכולים ללא אוכל גורמה – תל אביב היא בשבילכם. מסעדות שף ברחבי העיר ישמחו להעניק לכם חוויה גסטרונומית ברמה שלא תוכלו למצוא כמותה בישראל. בתל אביב, איש לא נשאר רעב, ותוכלו למצוא כאן תשובה לכל גחמה גסטרונומית, כי בילויים בתל אביב צועדים קודם כל קיבתם. אלו שסתם רוצים לנשנש משהו לפני ערב של בילויים, ללא מחויבות, בדיוק כמו שהעיר הזאת יודעת, יוכלו למצוא את מבוקשם באחד ממסעדות המזון מהיר, החל מרול סושי מפנק ומהיר, דרך המבורגר על הדלפק ועד משולש פיצה לדרך – רק תבחרו.

לא נרדמת העיר הלבנה, כל הבילויים בתל אביב פרושים בפניכם

לאלו אשר מעדיפים בילויים בתל אביב דווקא בשעות הלילה – העיר שלא נרדמת מספקת לכם תשובה בכל שעות היממה. בירה בצהריים, דרינק בערב, או ריקודים עד אור הבוקר ובשעות הקטנות של הלילה – פשוט תחליטו מתי אתם מעדיפים את הבילוי שלכם. העיר התוססת הזאת שאינה מפסיקה לרגע לרקוד ולבלות מספקת לכם בכל מקום ובכל זמן מקום לבלות ולפגוש אנשים מכל הגילאים ומכל הסגנונות במרחק הליכה, לא משנה איפה אתם נמצאים.

אחרי שרקדתם, ולמדתם, השכלתם ונהנתם, הגיע הזמן להתפנק. מרכזי ספא להחייאת הגוף והנפש יפנקו אתכם בכל פעם שתחליטו להרגיע עם הבילויים בתל אביב – שיאצו, עיסויים מכל המינים והסוגים, ג'קוזי, אתם יכולים לבחור כאן איך אתם מעוניינים להתפנק אחרי יום מתוח בעבודה או סתם לפרוק את טרדות החיים לכמה שעות.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI