דף הבית תיירות ונופש אטרקציות מזמינים את האדם לבלות עם אטרקציות בדרום
מזמינים את האדם לבלות עם אטרקציות בדרום
totach kidum 10/11/13 |  צפיות: 3114

מזג האוויר החם, האווירה המדברית והקיבוצים היפהפיים בהחלט מזמינים את האדם לבלות עם אטרקציות בדרום. יש שלל מקומות המציעים ליחידים או למשפחות אטרקציות בדרום שמהוות גורם משיכה עיקרי למקום. מכיוון שמדובר לרוב באזור מדברי שבמצפה רמון, ניתן ליהנות מסנפלינג, אירוח מדברי הכולל לינה באוהלים, סיורי ג'יפים, טיולי טרקטורונים, רכיבה על גמלים וחמורים ומה לא. אפשר לומר שרוב האטרקציות בארץ נועדו במיוחד לאזור הדרומי. כידוע, אילת מציעה אף היא שפע מכל הגוונים והסוגים האפשריים, שחלק נכבד ממנו מסתמן כאטרקציית מים וחוף כמו ריף הדולפינים, גלישת גלים ורוח, בננות וקיאקים, שיט ועוד. כמובן שאי אפשר לשכוח את עיר המלכים המפורסם שרוב הילדים מבלים את רוב זמנם שם בשהותם באילת. חשוב לציין שאילת נחשבת לעיר הבילויים של האוכלוסייה הצעירה בישראל.

אירועים באשקלון לא מתקיימים רק באולמות, אשקלון היא עיר ימית וניתן לארגן אירוע בים פתוח, על סיפון של ספינה שתצא לדרך מהמרינה המרשימה של אשקלון. יש סיכוי גבוה מאוד שאירוע שכזה, עם בריזה ואוויר ים נעים ובריא במקום אוויר ממזגן, יהפוך לחוויה מרעננת, מהנה ומיוחדת עבור כל המשתתפים, מה שגם שאירוע מיוחד כזה בהפלגה בים פתוח ודאי ייחרט בזיכרונם של המשתתפים, הרבה יותר מאשר עוד אירוע משמים ושגרתי באולם או גן אירועים ממוצע שכמוהו יש רבבות. אירועים באשקלון על שפת המרינה הם בהחלט חוויה מיוחדת, וזה יותר ממה שאפשר להגיד על רוב האירועים שמתקיימים באולמות רגילים.

בעשור האחרון אשקלון עלתה לכותרות לעתים קרובות בהקשר של ירי הרקטות מעזה לעבר יישובי הדרום. אבל ההתקפות המתמשכות מעזה עשו גם משהו טוב, מטיילים מהארץ ומחוצה לה התחילו לפקוד את הדרום ובפרט את אשקלון, וגילו שיש גם אטרקציות באשקלון. אשקלון נמצאת בתנופה של פיתוח בכל הקשור לתיירות ומבקרים. לא כולם יודעים זאת אבל אשקלון היא עיר עתיקת ומרתקת עם היסטוריה מעניינת במיוחד, וגם בימינו ממשיכים לכלות עדויות לכך שאשקלון הייתה עיר גדולה וחשובה בעת העתיקה. הרשימה של אטרקציות באשקלון ארוכה ממה שרוב האנשים חושבים והיא כוללת שמונה חופי רחצה מוכרזים, ביניהם החופים דלילה ובר כוכבא, ומרינה בינלאומית שבה מתקיימים משטים ואירועי ספורט אחרים. וממנה אפשר לצאת להפלגה מהנה בים הפתוח וליהנות מבריזה ואוויר רענן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI