דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ארונות לחדר ילדים
ארונות לחדר ילדים
אומנות בית העץ 26/11/13 |  צפיות: 2852

ארונות ילדים וגם ארונות בגדים ידועים בכך שיש להם נטייה להתבלגן. לרוב,ניתן ליצור סדר בארון הילדים אם הארון מתוכנן בצורה נכונה ויש בו מספיק מקום. ידוע גם שארונות ילדים גם נוטים יותר להישבר ולהיהרס,ולו רק בגלל חוסר מודעות של הילד אז איך בכל זאת ניתן למנוע את זה?

הדבר הראשון והכי חשוב,הוא לבדוק שהארון אכן מתאים לילדיכם. ישנם לא מעט הורים שנוטים לקנות ארונות לפי רצונותיהם בלבד,ואין להם בכלל מושג שהארון לא נוח לילד. ארונות לילדים צריכים להיות פרקטיים במיוחד,ושתכולת הארון תהיה ממוקמת בגובה נמוך יחסית,כך שהילד לא יצטרך למשוך בגדים מהארון וליצור אי סדר. לרוב,כיוון שלילדים אין מודעות,הם נוטים לטרוק את דלתות הארונות,ובכך לגרום לשחיקה של הצירים ולעתים לתלישת הדלתות. מומלץ מאוד לקנות ארון לטווח ארוך. ילדים גדלים מהר,ואף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו משקיע כסף בארון,ולאחר כמה שנים בודדות נדרש להחליף ארון מפאת חוסר מקום.

כפי שהזכרנו כבר כמה פעמים,דלתות של ארונות ילדים נוטים להישבר,לא בגלל שהם לא חזקים מספיק,אלא בגלל שהילדים לא מודעים ליחס שלהם לארון. לפעמים שווה לחשוב על רכישת ארון לחדר הילדים עם דלתות הזזה. כך,יתכן שתוכלו לחסוך סכומי כסף רבים על תיקון של דלתות,וגם אין אופציה שהם יהרסו מהר כמו דלתות רגילות. כמו כן,אין לשכוח שבגדים של ילדים,ובייחוד ילדים קטנים,הם קטנים,ולכן אין שום בעיה לארגן את הבגדים במדפים התחתונים,מבלי ליצור עומס.

ארונות חכמים,הם אלו שיהיו מחולקים לתאים כמו חדרי עבודה ביתיים בהתאם לתכולת הארון. לדוגמא,חשוב שבארון יהיה מקום לתלות בגדים על קולב,כי כמו שכולנו יודעים,לילדים אין שום בעיה ללכת עם בגדים מקומטים,אבל לנו קצת יותר איכפת. כמו כן,ניתן לשים גרביים ותחתונים בקופסאות או סלסילות מיוחדות בתוך הארון. לרוב,לילדכם לא יהיה סבלנות בנוגע להוצאת בגדים מהארון,ולכן מומלץ בחום לסדר את הארון בהתאם לצרכי הילד,בכך ששואלים אותו מה הוא לובש יותר ומה פחות. כמו כן,יש ליצור מדף או תא המוקדש לסדינים וציפות. ישנם ארונות שבאים עם כוורות,שהן פתרון נוח מאוד אם הילד רוצה להניח בפנים צעצועים או כל מיני אביזרים שהם לא קשורים ללבוש.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אומנות בית העץ

אומנות בית העץ - http://www.sifriyot.com/



 


מאמרים נוספים מאת אומנות בית העץ
 
עיצוב רהיטים
01/12/13 | ריהוט
עיצוב רהיטים היום הדגש על עיצוב רהיטים הוא יותר בהקשר של חומרים טבעיים. היום מכניסים את הטבע כבר לבית והאלמנטים הטבעיים הם אלא הגורמים לריהוט שלנו להיות חמים וביתי יותר. בעולם המודרני והתעשייתי של ימינו, אנו עדים בתרבות האורבאנית שהיא בעלת מראה מנוכר ובסופו של דבר אנו הם אלה שמשלמים את המחיר. החומרים הפכו להיות יותר סינתטיים הסביבה בה אנו נמצאים מלאה בבניינים אפורים וגבוהים ואנו מחפשים איזו שהיא דרך מילוט באמצעות עיצוב הרהיטים שלנו בבית שיהיו רכים וירחיקו אותנו מסביבה מתועשת זו. אפילו בעיצוב ה

ארונות לחדר ילדים
26/11/13 | ריהוט
ארונות ילדים ידועים בכך שיש להם נטייה להתבלגן. לרוב,ניתן ליצור סדר בארון הילדים אם הארון מתוכנן בצורה נכונה ויש בו מספיק מקום. ידוע גם שארונות ילדים גם נוטים יותר להישבר ולהיהרס,ולו רק בגלל חוסר מודעות של הילד אז איך בכל זאת ניתן למנוע את זה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI