דף הבית בניין ואחזקה ריהוט עיצוב רהיטים
עיצוב רהיטים
אומנות בית העץ 01/12/13 |  צפיות: 2857

עיצוב רהיטים

היום הדגש על עיצוב רהיטים ושל ספריות מעוצבות מעץ הוא יותר בהקשר של חומרים טבעיים. היום מכניסים את הטבע כבר לבית והאלמנטים  הטבעיים הם אלא הגורמים לריהוט שלנו להיות חמים וביתי יותר. בעולם המודרני והתעשייתי של ימינו, אנו עדים בתרבות האורבאנית שהיא בעלת מראה מנוכר ובסופו של דבר אנו הם אלה שמשלמים את המחיר. החומרים הפכו להיות יותר סינתטיים הסביבה בה אנו נמצאים מלאה בבניינים אפורים וגבוהים ואנו מחפשים איזו שהיא דרך מילוט באמצעות עיצוב הרהיטים שלנו בבית שיהיו רכים וירחיקו אותנו מסביבה מתועשת זו. אפילו בעיצוב הבית עצמו, יש נטייה לקשט את קירות הבית באלמנטים הלקוחים מן הטבע, כמו למשל דוגמא של גבעולים או פרחים על קירות הבית שנותנים לנו הרגשה רעננה יותר. גם עיצוב עם קש ובמבוק מקובל היום על קירות הבתים, דבר שמראה כי אנו מחפשים את הטבע ובורחים מן העיר.

עיצוב רהיטים למען סביבה בריאה יותר

הרבה מעצבים המעצבים כל מיני סוגים של ריהוט אצל מערכות ריהוט לבית מבית אינטרסיסטם, מחפשים את השראת הטבע, הם מצאו כי עצים מיוחדים יכולים להוות אלמנטים מיוחדים בכל הקשור אל עיצוב רהיטים. יש כאלה שאוהבים את שולחן הסלון מעניין יותר ודומיננטי כך שממש קשה לא להבחין בו. ישנם שולחנות סלוניים בעיצוב מיוחד כמו שורש עץ מפותל ועליו מונחת פלטה של עץ. עיצוב זה, מהווה עבורנו סביבת חיים בריאה יותר, הרחק מעולם ההייטק והתעשייה שגם כף אנו נמצאים בה במרבית שעות היום..

מעצב הפנים הוא זה אשר  יתאים לכם את הריהוט המבוקש

יש מעצבי פנים שיעניקו במסגרת שירותיהם הגעה לבית הלקוח. הם יבחנו את חלל הבית ויבחרו את העיצוב הרצוי עבור הרהיט אותו ביקשתם. כאשר מעצב רהיטים יתכנן עבורכם את הריהוט הוא ייקח הרבה גורמים בחשבון כמו למש את סגנונכם האישי ואת סגנון החיים שלכם והאירוח בביתכם. מעצב פנים ינסה להביא את העיצוב וההרמוניה הטובים ביותר עבורכם תוך התחשבות בסגנון המועדף עליכם. גם רהיט מעוצב אחד בבית הנראה די יוקרתי, יוכל לתת אווירה של שלמות ושלווה בביתכם, כך שאין צורך להוציא הון עתק על עיצוב רהיטים על מנת לקבל את המראה או התחושה הרצויה לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אומנות בית העץ

אומנות בית העץ - http://www.sifriyot.com/



 


מאמרים נוספים מאת אומנות בית העץ
 
עיצוב רהיטים
01/12/13 | ריהוט
עיצוב רהיטים היום הדגש על עיצוב רהיטים הוא יותר בהקשר של חומרים טבעיים. היום מכניסים את הטבע כבר לבית והאלמנטים הטבעיים הם אלא הגורמים לריהוט שלנו להיות חמים וביתי יותר. בעולם המודרני והתעשייתי של ימינו, אנו עדים בתרבות האורבאנית שהיא בעלת מראה מנוכר ובסופו של דבר אנו הם אלה שמשלמים את המחיר. החומרים הפכו להיות יותר סינתטיים הסביבה בה אנו נמצאים מלאה בבניינים אפורים וגבוהים ואנו מחפשים איזו שהיא דרך מילוט באמצעות עיצוב הרהיטים שלנו בבית שיהיו רכים וירחיקו אותנו מסביבה מתועשת זו. אפילו בעיצוב ה

ארונות לחדר ילדים
26/11/13 | ריהוט
ארונות ילדים ידועים בכך שיש להם נטייה להתבלגן. לרוב,ניתן ליצור סדר בארון הילדים אם הארון מתוכנן בצורה נכונה ויש בו מספיק מקום. ידוע גם שארונות ילדים גם נוטים יותר להישבר ולהיהרס,ולו רק בגלל חוסר מודעות של הילד אז איך בכל זאת ניתן למנוע את זה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI