דף הבית אימון אישי אימון אישי מטפלת הוליסטית
מטפלת הוליסטית
totach kidum 01/12/13 |  צפיות: 2646

מטפלת הוליסטית הינה מטפלת אשר מומחית בתחום הרפואה האלטרנטיבית בה, ישנה את ההבנה שבשביל להיות אדם מאושר ובעל שלווה פנימית הכל מתחיל מן הגוף והנפש הפנימית שלנו. ישנן הרבה חברות של טיפולים הוליסטים אשר בתוכן ניתן למצוא עשרות מטפלות הוליסטיות ברמה הגבוהה ביותר ובעלות הניסיון העשיר והמקצועי ביותר. בכל רחבי הארץ ניתן למצוא היום מטפלות בשיטת הטיפול ההוליסטי מכיוון,שבקרב האוכלוסייה ישנו צורך להשתמש בטיפול ההוליסטי מתוך ההבנה, שהוא באמת עוזר לבני האדם להיפטר מקשיים ולחצים יומיומיים שבעבר אינם ידעו כיצד להתמודד איתם ולאיזה כיוון לנתב אותם על מנת שיוכלו לחיות עם עצמו בשלום ובבריאות מלאה. מטפלת הוליסטית, הינה בעלת הכלים הנדרשים על מנת להפוך את החיים שלנו לטובים יותר.הסבא האהוב שלכם חלה במחלה קשה ואין דרך שלא ניסיתם לפתור ולהעלים את מחלתו. הלכתם לרופאים הטובים ביותר ולבתי חולים עם הפרופסורים הגדולים ביותר והחכמים ביותר בתחום המחלה שלו אך, עדיין לא נמצא פתרון והמצב שלו רק הלך והתדרדר. כיום, בעולמנו המודרני ישנה האמונה שאם הרופאים לא הצליחו לפתור את הבעיה אז מה כבר ניתן לעשות. לאחר שהוצאתם כל שקל אפשרי שהיה לכם על מנת לגרום לכך שסבא שלכם לחזור להיות חזק ובריא כבעבר הפתרון המומלץ כעת הינו - הילרים. הילרים, מתמחים במתן תקשור אנרגטי עם כל מחלה ומכאוב אשר קיים אצל האדם. הילרים מתקשרים עם הכאב שלכם באופן שונה מאשר התרופה מתקשרת איתו. ניתן למצוא מגוון מקרים מדהימים של ריפוי אשר נעשה על ידי גדולי ההילרים ברחבי העולם.לאנשים אשר תחום התמחותם הינו הילריות הנם אנשים שפשוט גדלו עם כוחות שעל ידי האדם הפשוט נקראים על טבעיים. הילר הינו אדם אשר מרפא אנשים על ידי כוחות שהינם על טבעיים. הילרים מתקשרים עם האנרגיות אשר קיימות בטבע מסביבנו ועם רוחות אשר מרחפות מעלינו. אומנם קיים קושי לאדם להבין איך זה אפשרי ולעיתים הילרים יתפשו כאנשים שאינם בדיוק צלולים במוחם. אך, עד שלא ראיתם מקרה בו הילרים הצליחו לרפא אדם שרופא לא הצליח לא ראיתם כלום. הילרים הינם תופעה ברחבי העולם אך, תופעה חיובית ומדהימה שעד כמה שקשה לנו להאמין שהם באמת בעלי יכולות המציאות של ההצלחות שלהם מדברת בעד עצמה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI