דף הבית ביטוח ביטוח חיים ביטוח חיים
ביטוח חיים
אבי 12/12/13 |  צפיות: 12956

על מנת להעניק לעצמנו את הביטחון הכלכלי והנפשי הדרוש לנו, רובנו עושים לא מעט מאמצים בתחומים שונים, שיאפשרו לנו לחיות את חיינו בשלווה וללא הפרעות חיצוניות או הפתעות לא נעימות. בין אם אנחנו מתאמנים בחדר כושר או מאמצים תזונה בריאה יותר  הרי שכולנו מעמידים את חשיבות הבריאות והיציבות הנפשית בראש מענייננו. תחומים אחרים בהם נעשה מאמץ לשמור על יציבות וביטחון בחיים הוא השתלבות בעבודה מכניסה וכדאית וכן מאמצים לרכישת הדירה המתאימה לנו ביותר ותוכל לשרת אותנו במשך שנים רבות.

אף על פי כן, אורח החיים המודרני אינו מאפשר לנו הרבה אופציות וברוב המקרים הוא דורש מאיתנו לא מעט מאמץ והשקעה בתחומים השונים. גם אם אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לנוח, תמיד נמצא את עצמנו רודפים אחר המטלה הבאה. על מנת לשמור על עצמנו מפני מחלות ההולכות ונעשות יותר ויותר נפוצות ומאפיינות בעיקר את המאה העשרים ואחת, חשוב להיערך מראש באמצעות אימוץ אורח חיים נכון אולם לא רק.

הסכנות השונות הצפויות לנו בשנים האחרונות הולכות ונעשות רבות יותר וכבר לא ניתן לדעת מה יביא עמו המחר. אין ספק שהטכנולוגיה והתעשייה התפתחו לאין שיעור ומחלות שהיו בלתי נמנעות עד לפני כמה מאות שנים נעלמו כליל מהמפה אולם כיום אנו מוצאים את עצמנו נכלמים מול מחלות בהן לא ניתן לטפל או מחלות אחרות ההופכות את חיינו על פיהם. התפרצות של מחלה קשה במהלך החיים ובאופן לא צפוי, אבדן כושר העבודה והפתעות לא נעימות אחרות כגון תאונות ופציעות לא רצויות עלולות להיות הרסניות באם לא נערכים אליהן מראש כראוי.

אבדן כושר עבודה הינו מקרה העלול להפוך את חיי בני המשפחה המעורבים למשהו שלא הכירו קודם לכן, ומצריך שינוי של כל המושגים המוכרים. אם מדובר באחד מהמפרנסים העיקריים במשפחה שנפגע, אזי הנזק הוא חמור הרבה יותר וגובה עמו מחירים גבוהים, לעיתים אפילו בלתי אפשריים. סיוע בהתמודדות עם המחלה, טיפולים רפואיים, הוצאות על תרופות ואחרות הופכות משמעותיות יותר.

אם עוד לא הכנתם את עצמכם למקרה לא צפוי של התפרצות מחלה קשה או אבדן כושר עבודה, תאונה בבית או בעבודה או אפילו מקרה של מוות, עכשיו הוא הזמן הנכון. מקרי מוות הם אף פעם לא עניין שנוח או נעים לדבר עליו ובכל זאת כאשר הם קורים – הם מהווים אסון משפחתי ומשפיעים על כל הסביבה. במקרים כאלה – חשוב שתהיה הכנסה כלכלית יציבה לאורך זמן המאפשרת את תהליך ההחלמה ואת ההתמודדות הבריאה עמה למשך הזמן הדרוש.

כמו כן, במקרים אחרים המצריכים התמודדות חשוב שיהיה השקט הנפשי לעשות את המעשים הנכונים ולא להילחץ או להיאלץ לדאוג לנושאי מחייה יומיומיים. ביטוח חיים הינו האפשרות הטובה ביותר להעניק לעצמכם חבילת ביטחון אישי – נפשי וכלכלי באמצעות סיוע חיצוני הניתן בדיוק בזמן הנכון. מאחר וישנן לא מעט חברות ביטוח המציעות שירותים של ביטוח חיים במגוון חבילות שונות חשוב מאד לבחון כל חבילה בנפרד ולבדוק את התעריפים השונים המוצעים על ידי כל חברה. ישנם סוגים שונים של ביטוחים המיועדים למקרים שונים ולכן חשוב מאוד לא לבחור בחופזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI