דף הבית רוחניות נומרולוגיה נומרולוגיה– הפילוסופיה .
נומרולוגיה– הפילוסופיה .
אמנון סער 06/04/09 |  צפיות: 15045

על פי הפילוסופיה הנומרולוגית הימצאותו של האדם בעולם אינה מיקרית . לכל אדם יש תכלית ויעוד אשר מצווה עליו למלא עוד טרם היוולדו . תחילת היעוד שונה אצל כל אדם ומתחילה בגיל אחר . מבנה החיים הינו שבפרק א' של האדם עד גיל 18-26הינן שנים בהן הוא מקבל הגנה , מזון וכסות מהוריו .משם ואילך הוא מחוייב ל- 36 שנים בהן עליו לקיים התחייבויות אשר נקבעו לו מראש .

בסיס התורה נשען על הפסוק מפרקי אבות: "הכל צפוי והרשות נתונה "ואשר לפיו החיים אמנם צפויים מראש אולם יש בידי האדם אפשרות לכוון ולנתב את חייו . בכל שנות חייו קיים פוטנציאל לעשייה מסויימת בעיתוי מסויים . היה והבחירה תהיה תואמת את הפוטנציאל כי אז מובטח לאדם מימוש המטרות . בכל מקרה , מאפשרת המערכת הנומרולוגית לאדם לבחון ולתקן את מהלכיו על מנת לצעוד על השביל הגורלי שנקבע . במידה והאדם לא פועל לעשות כן כי אז נכנסת המערכת הגורלית לפעולה ועושה זאת .

לדוגמא : אם אדם צריך להיות בתחום של עסקים וכספים אבל , החליט להיות שכיר . המערכת הגורלית תתחיל לאותת לו על ידי כך שהשכר לא יהיה גבוה .היה ולא עזב ,יתחילו סכסוכים עם בעל הבית . אם עדיין נשאר במקומו ,כי אז בסופו של דבר ,יקרוס המפעל ובעל הבית , אחרי פשיטת רגל יאלץ לפטר אותו .

אולם , הנומרולוגיה לא פועלת רק במגרש העסקי . אחד הנושאים שהיא מטפלת בהם בצורה קפדנית הינה בתחום הזיווג או הזוגיות . החיבור בין גבר לאשה ,על פי הנומרולוגיה אינה מעשה של מה בכך . הגבר בזוגיות צריך להיות המגן, המפרנס והנושא בעול  צרכי אשתו וצאצאיו . האשה אמורה להגן על עצמה ועל צאצאיה ( בימינו גם היא נושאת בעול הפרנסה ) ולכן היא זקוקה לגבר  שימלא צרכים אלו . במידה והגבר אינו ממלא צרכים אילו ,כי אז היא בועטת אותו מן הזוגיות או פונה לבגידות  . הנומרולוגיה אינה מצדיקה או מקבלת בגידות  אך היא מבינה ומצליחה להסביר אותם בצורה מדהימה .

בתא המשפחתי לאשה יש משקל גדול . מילוי צרכיה על ידי הגבר שלה בא לידי ביטוי באופן שהכתוב בגורלה משפיע ומכתיב את עיסוקו וגורלו של הגבר . במידה והגבר אינו מבצע את הנדרש ממנו כי אז מתחילים הקלקולים והמשברים . גם בעניין זה פועלת המערכת הנומרולוגית ומנסה בכל דרך לפרק זוגיות לא מתאימה . במהלך השנים מאותתת המערכת סכסוכים ,בגידות או התערבות חיצונית .היה ובכל זאת נשארים בני הזוג ביחד כי אז עלולה המערכת לנתק אותם ב...מות אחד מהם.

בידי הנומרולוגיה כלים המאפשרים חיזוי משברי זוגיות ואף מציאת פתרונות היכולים לקדם את פני הרעה או לטפל בבעייה כשהיא קיימת . היא גם מתמודדת עם בעיות ולבטים של עיסוק או מגורים בצורה מדוייקת להפליא . מכאן שקיימת חשיבות עצומה לעיתוי בו נפגש האדם עם הלקוח ולדוגמא: לאדם יש ציווי לנסוע מתל אביב לירושליים .בצומת הדרכים שהגיע מחליט לפנות ימינה לכיוון באר שבע בטעות . בתחנת הדלק שנכנס לתדלק מסביר לו המתדלק כי הוא תעה  בדרך ופניו לבאר שבע ולא לירושליים . בשלב הזה לאדם שתי אפשרויות : לחזור לצומת ולנסוע לירושליים או להמשיך בדרכו לבאר שבע . המתדלק במשל הזה הינו הנומרולוג . לו פגש האדם את הנומרולוג בצומת כי אז היתה נחסכת הטרחה לנסוע לכיוון באר שבע .לו נפגש עם הנומרולוג בתל אביב כי אז לא היה מגיע למצב של היסוס או פיקפוק .

בפעם הבאה : הקודים המדהימים של המספרים .

הינכם מוזמנים להמשיך  לשלוח שאלה כללית עם תאריך לידה ושמות ההורים .לאנשים נשואים גם שמות ותאריכי לידת בני הזוג .כמו כן לצרף מייל ומספר נייד.

(לשלוח שאלה כללית עם תאריך לידה ושמות ההורים .לאנשים נשואים גם שמות ותאריכי לידת בני הזוג .כמו כן לצרף מייל ומספר נייד ) .

אמנון סער -נומרולוג

ייעוץ .הכוונה .הרצאות .

www.neomisaar.com

[email protected]

054/9292191

סדנאות נומרולוגיה בקר וערב .

מופיע בתוכניות" זמן מיסטיקה "בערוץ 10 .

יועץ ב"קו המומחים" מידי יום ראשון 18.00ברדיו 103 f.m.

* כל הזכויות שמורות למחבר . אין להעתיק ,לשכפל או להשתמש בכתוב ללא אישור .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמנון סער


 


מאמרים נוספים מאת אמנון סער
 
תאריך הלידה – הגורל נחרץ .
עם היוולדנו נקבע תאריך הלידה ובכך נקבע הגורל לכל החיים. בניגוד לשמות נתון זה אינו ניתן לשינוי וקובע את התכונות הדומיננטיות והעיתויים הצפויים .

. השם – המצפן של התת מודע
השם שלנו הינו אחד הכלים הדומיננטיים בדרכנו לממש את מטרותינו. השם מלמד על התכונה העיקרית המאפיינת אותנו. איך זה עובד ? איך ניתן להבין את הקודים ? במאמר הבא .כאשר מנתחים שמות מול תאריך הלידה ניתן לקבל שלל אינפורמציה .

השם הפרטי- תדר רב עוצמה
לשמות שלנו יש תדר נומרולוגי אשר משפיע על העשייה שלנו ועל התכונות הדומיננטיות אשר בשילוב תאריך הלידה משפיעים על החלטות ובחירות .על ידי טכניקה יחודית בשם אפקט התובנה ניתן לכוון את האדם על פי שמו ופרטים נוספים אל יעוד

הקודים המופלאים של המספרים .
מהו התדר המופלא של המספרים ?כיצד הוא פועל על תת המודע שלנו ? כיצד הוא משפיע על תכונותינו ,גורלנו ?

נומרולוגיה– הפילוסופיה .
נומרולוגיה –פילוסופיית חיים
מהי תכלית האדם בעולם ?מהו היעוד ?הגורל ?כיצד משפיעה המערכת הגורלית ?


נומרולוגיה קבלית – הקדמה
הנומרולוגיה מאפשרת לכל איש ואשה בצד האישי הזוגי וכן בצד האישי להבין את יעודו ואת הפוטנציאל לביצוע מהלכים כאלו ואחרים בחיים . היא מטפלת בשאלות קשות אשר אין להן תשובה קונבנציונאלית ופותרת אותם בצורה מדהימה בדיוקה .

נומרולוגיה - הקדמה .
מהי תורת הנומרולוגיה ? על מה מבוססת ? איך מבינים אותה ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI