דף הבית ביטוח ביטוח חיים בייבי ביטוח- וכל המשפחה מסודרת
בייבי ביטוח- וכל המשפחה מסודרת
אבי 24/03/14 |  צפיות: 13067

אף אחד לא רוצה לחשוב על היום בו חס וחלילה יקרה לו משהו ואז הילדים שלו יישארו מחוסרי כל ולא יוכלו לחיות ברמת חיים נאותה. אולם, על אף שמדובר במחשבה מעיקה ולא נחמדה, צריך לקחת בחשבון שהחיים אינם צפויים ואנו לא יודעים מה יוליד יום. אי לכך, צריך לנקוט באמצעי זהירות שיבטיחו כי הילדים שלנו יהיו מוגנים גם במקרה שחס וחלילה יקרה הנורא מכל. לשם כך, כל הורה רצוי שייקח אחריות וימהר לרכוש ביטוח חיים.

ביטוח חיים כשמו כן הוא ביטוח שנועד להגן על ערך החיים. המשמעות של כך היא שהיה ואדם שיש לו ביטוח נפטר מסיבה כלשהי, המשפחה שלו מקבלת סכום כסף גדול בהתאם לתנאי הפוליסה של אותו אדם. כך משפחה שהמפרנס הראשי שלה נפטר בתאונה או בנסיבות מצערות אחרות, לא תצטרך לסבול מחרפת רעב ותוכל להמשיך ולשמור על רמת חיים נאותה.

להלן שאלות ותשובות נפוצות אודות בייבי ביטוח בפרט וביטוח חיים בכלל.

מה ההבדל בין ביטוח חיים לבייבי ביטוח?

בייבי ביטוח הוא תת קטגוריה בתוך ביטוח חיים. בעצם מדובר בביטוח חיים לכל דבר ועניין שחברת מגדל מספקת כהטבה ללקוחות חדשים שנולד להם לא מזמן תינוק או תינוקת חדשים. חברת מגדל, חברה מובילה ומנוסה בתחום הביטוחים, מבינה את הצורך שלכם ההורים לבטח את עצמכם ויתרה מזאת לדאוג לילדים שלכם, ולכן השיקה הטבה מיוחדת המכונה בייבי ביטוח המעניקה ביטוח חיים חינם למשך שנה בגובה של 100,000 ₪. מדובר בהטבה מדהימה המעניקה לכם את השקט הנפשי הדרוש לכם כאשר אתם מתמודדים עם תינוק או תינוקת חדשים שנכנסים למשפחה.

איפה רוכשים ביטוח חיים?

באופן עקרוני ניתן לרכוש אותו אצל כל חברת ביטוח. מדובר בביטוח מאוד נפוץ שלמרבית האנשים, בשלב כזה או אחר של החיים שלהם, רוכשים אותו. הגדולה שלכם בתור לקוחות וצרכנים של פוליסת ביטוח היא לדעת איפה לעשות את הביטוח שלכם. יש שלל חברות המציעות לכם פוליסות ביטוח, אולם לא כל חברה קשובה לצרכים שלכם כהורים ומעניקה לכם הטבה כה משתלמת. עשו את הבירורים שלכם, בדקו את האופציות הקיימות ותגלו- כי ביטוח חיים לשנה, בייבי ביטוח זו הטבה משתלמת מעין כמוה.

איך רוכשים את ההטבה?

עכשיו, לאחר שגמרתם בדעתכם כי אתם רוצים לרכוש את הטבת בייבי ביטוח, כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר החברה או להתקשר ולדבר עם נציג ותוך זמן קצר אתם תהיו מבוטחים ותוכלו להיות רגועים שילדכם מוגן ובטוח. כאשר אנו הופכים להיות הורים אנו נוטים הרבה יותר להיות חרדים ולדאוג, היות ויש לנו אחריות על יצור קטן וחסר אונים. על ידי רכישת ביטוח החיים אתם תוכלו להשקיט את נפשכם ולדעת כי אתם בידיים טובות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI