דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר חשפן זה אדיר
חשפן זה אדיר
רונן 17/04/14 |  צפיות: 3245
חשפן – לערב נשים

עד שנות השמונים כמעט ולא היה בנמצא חשפן בתחום הבידור. חשפניות – נשים כיכבו במסיבות גברים והיה מקובל מאוד להזמין חשפנית לערב רווקים או לחגיגת היום האחרון של הרווקות.

הזמנים השתנו. הפמיניזם הלך והתחזק ונשים דורשות שוויון  בין המינים בכל תחומי החיים. אז עלתה השאלה הנוקבת: אם גברים חולמים על מסיבת רווקים מיוחדת עם חשפנית ומרשים לעצמם ליהנות ולהשתולל ערב חתונתם עם חבריהם, אז למה אנחנו, הנשים, צריכות להתבייש להזמין חשפן למסיבת הרווקות שלנו? התשובה היא שאין כל סיבה שבעולם שתימנע בעדנו להזמין חשפן או ללכת למועדון חשפנות עם הופעה של חשפן.

חשפן למסיבת רווקות – עצות מועילות של 'עשי' ו 'אל תעשי'

מסיבת הרווקות שלכן יכולה להיות מדהימה, אם תזכרו מספר כללים בסיסיים:

1.שאלו חברות שלכן שהיו כבר במסיבה כזאת מי החשפן שהן ראו, האם הוא היה ברמה טובה ומה שמו.

2. לעולם אל תזמינו חשפן ממקור לא ידוע, מפרסום מקרי בעיתון או מפרסום לא מוכר באינטרנט. הזמינו חשפן רק דרך חברה מוכרת או חשפן מוכר ובעל מוניטין, שרבים מכירים אותו. כך תוכלו לדעת בוודאות שאתם בידיים טובות ובטוחות. הזמנה דרך חברה מייקרת את הפעילות אבל זה שווה את המחיר כי אתן מבטיחות את טיב ההופעה ואת אמינות החשפן.

3. במקרה שאתן עורכות מסיבת הפתעה לכלה, היו בטוחות שהכלה אוהבת סוג כזה של הופעה וחשוב גם לוודא שהמוזמנות הן בראש טוב כדי שלא תיווצרנה אי נעימויות. הופעת חשפן יכולה לתרום לערב נהדר אבל זו הופעה מיוחדת ולא כולן רגילות לכך.

4. חשפן הוא אמן רב תחומי. הוא רקדן, פנטומימאי, זמר, סטנדאפיסט ושחקן. הוא רוקד על הבמה, מזמין נשים לרקוד איתו, הוא מופיע על במה עם תאורה ותפאורה והוא מחליף תלבושות לאחר כל ריקוד. ודאו שהחשפן מגיע למסיבה שלכן עם תלבושות או תחפושות ושהדבר כלול במחיר, אחרת תידרשו לשלם תשלומי אקסטרה.

5. ודאו שהחשפן מגיע אליכן עם מוסיקה והגברה משלו, אחרת אתן תצטרכנה לדאוג לכך.

6. אם אתן מגיעות למועדון להופעה של חשפן, התנאים במקום, מן הסתם יתאימו להופעה. אך אם אתן מזמינות חשפן אליכן, דאגו לרחבת ריקודים פנויה ולשולחן רחב וחזק כדי שהוא יוכל לרקוד עם הכלה או עם אחת המוזמנות. שיתוף הכלה והקהל, יוצר תמיד מתח נעים וקליל, אווירה משוחררת וזורמת והקהל נהנה עוד יותר.

7. אחד הדברים החשובים ביותר שחייבים לדעת לפני הזמנת חשפן, הוא לסכם עימו מראש את גבולות ההופעה, כלומר: ישנם חשפנים היכולים ומוכנים להשתחרר עד הסוף. לא לכולם זה מתאים ולא לכל מסיבה זה מתאים, לכן כדאי לתחום את הגבולות בצורה ברורה, למניעת מבוכה מיותר.

8. כמו בכל עסקה, כדאי לברר מחירים מראש וניתן להתמקח כי התחרות עזה וכולם רוצים להתפרנס.

אם תזכרו את כל העצות ותבחרו חשפן מוצלח, הערב שלכם יהיה בלתי נשכח!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן


 


מאמרים נוספים מאת רונן
 
תכנון והתאמה של ימי גיבוש בצפון
ימי גיבוש בצפון מאפשרים להנות משלל האפשרויות שמציע לנו אזור הצפון: החל מימי גיבוש שכוללים פעילויות רטובות כמו למשל רפטינג, ועד לפעילויות אקשן יבשות כמו טרקטורונים. העושר הקיים בצפון גם מאפשר להנות מפינוקים ואטרקציות רגועות יותר כמו קטיף, ביקור ביקבים ובמחלבות גבינה.

טיולי ג'יפים בצפון – החלק הכי שווה של החופשה שלכם
אם יש לכל חברה בישראל, רגע שיא שנתי אחד, כמובן שהיא היום בו הצוותים השונים בחברה עולים על מזוודות ויוצאים ביחד לחוויה מרגשת ומפליאה במהלך סוף השבוע אשר מוקדש כולו לפעילות החברה. הנוהג של טיולי חברה, כבש בשנים האחרונות את החברות החזקות ביותר במשק והפך להיות חלק בלתי נפרד מהמוניטין של החברות המובילות במשק. וביחד איתו גם עלה קרנם של טיולי ג'יפים בצפון, אותם אתם יכולים לשלב לאורך מסלול הטיול, לטובת העובדים שאוהבים טיולי אקסטרים ורוצים לצאת משגרת העבודה לגמרי.

טיולי ג'יפים בגולן – אל מול הנוף הכי יפה בעולם
הנופים המשגעים של הרי הגולן, היו ועודם אחד מהמקומות הכי יפים ומיוחדים שאפשר למצוא במדינת ישראל ובכלל. על אחת כמה וכמה אם אתם אנשים שאוהבים לצאת אל הטבע, לטייל ולהנות מחוויות ייחודיות ושונות. והיום, יותר מאי פעם, אתם יכולים למצוא טיולי ג'יפים בגולן, איתם אתם יכולים להכיר את כלל המקומות הכי יפים ומיוחדים באזור הגולן. בשביל לצאת אל טיולי ג'יפים בגולן, אתם רוצים להבטיח שתהיה לכם אפשרות אמיתית להפוך את חוויית הטיול בגולן למדהימה ולשונה מכל מה שהכרתם.

טיולי ג'יפים בגליל התחתון - להכיר את הארץ
הגליל הוא חבל ארץ יפה והררי, שבו שוכנים בעלי חיים נפלאים ונופים מרהיבים, וכך טיול ג'יפים מאפשר לכם להכיר את חבל ארץ זה בצורה בלתי אמצעית.

למה לטייל במסלולי ג'יפים בגלבוע?
אחד האזורים היפים ביותר בארץ, ובפרט באזור הצפון, הוא הר הגלבוע. ההר מתנשא לגובה רב, המאפשר להנות מהיסטוריה קדומה זה אותו ההר שעליו התנהלה מלחמת עמלק, ובהר הזה מצאו את מותם שאול המלך ובניו. מי שביקר אי פעם באזור הגלבוע יכול לספר את סיפורו של ההר הירוק הזה כמו בשיר המפורסם.

טיולי ג'יפים בגליל – במשך כל השנה
פעם חשבנו שטיולים בחיק הטבע שמורים לימי הקיץ או האביב בלבד. השמש הזורחת בהחלט תהפוך את החוויה כולה לנעימה מאוד, אבל גם בימים הקרירים וגם כשקצת יותר אפור בחוץ, עדיין אפשר ליהנות מטיול מפנק במיוחד. אם אתם מעדיפים להימנע ממסעות רגליים בקיץ הלוהט אם לוותר על הצעידה לאורך השביל הבוצי בחורף, טיולי ג'יפים בגליל בהחלט יספקו פתרון מושלם. אז איך בדיוק עושים את זה ומה חשוב לדעת?

אתר קופונים
החלטת לקנות טלפון נייד חדש? מחפש מחשב שתוכל ליהנות ממנו לאורך שנים? אם כך, בהחלט אפשר להבין את ההתלבטות שלך, כי מי לא היה רוצה לבצע רכישה חכמה?

טיולי ג'יפים למבינים
סוף השבוע הוא זמן אידאלי לטיולים, ועבור רבים זוהי גם הזדמנות טובה להפוך את הטיול הקלאסי לפעילות מעניינת ואתגרית קצת יותר, כזו שתקרב אותם אל הקרקע ותעזור להם להתחבר לשטח טוב יותר.

מהן האופציות של גיימר בשנת 2016?
רבים מאיתנו בוודאי מכירים את משחקי המחשב עוד מגיל קטן, ולאורך השנים ראינו את התחום מתפתח בצורה בלתי רגילה. לצד המשחקים הקלאסיים שממשיכים לככב עד עצם היום הזה, ישנם לא מעט משחקים חדשים יותר שמציעים לא רק אקשן ועניין, אלא גם עיצוב מרשים, איכות גבוהה מאוד ואתגרים שמצליחים לגרום לנו להתמכר.

שאיבת בור ביוב
11/05/16 | שיפוצים
מערכת הביוב עשויה ממגוון רחב של צינורות תת קרקעיים בגדלים שונים ומסוגים שונים המיועדים לניקוז מי השפכים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI