דף הבית אימון אישי אימון אישי אקסים, געגועים לאקסית, לשכוח את האקסית, מתגעגע לאקסית, פרידה מחברה, משבר פרידה זוגית, אקסית מיתולוגית, פרידה מבת זוג, פרידה מבן זוג
אקסים, געגועים לאקסית, לשכוח את האקסית, מתגעגע לאקסית, פרידה מחברה, משבר פרידה זוגית, אקסית מיתולוגית, פרידה מבת זוג, פרידה מבן זוג
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 25/11/14 |  צפיות: 3847
אקסים, געגועיםלאקסית, לשכוח את האקסית, מתגעגע לאקסית, פרידה מחברה, משבר פרידה זוגית, אקסיתמיתולוגית, פרידה מבת זוג, פרידה מבן זוג

מה הנושא?

ש: הנושא?

אליעד: מהשאתה רוצה.

ש: סבלמהאקסית.

אליעד: סבלמהאקסית.

ש: כבר היהלנו משהו כזה.

אליעד: היה ישמשהו שעוד לא היה משהו דומה, אוקי אתה סובל ממנה או היא סובלת ממך או ביחד.

ש: לא אכפת לימה איתה.

אליעד: לא אבלעדיין מי סובל ממי אתה גורם לה לסבל?

ש: אני סובלמהסיטואציה.

אליעד: אוקיבא נדבר על זה אקסית נפרדתם ואתה סובל.

ש: בקצרהנפרדנו לפני כמה חודשים ואני נפרדתי אני רוצה להמשיך לבד.

אליעד: ברורזה אתה נפרדת "מה היא מה פתאום היא רצתה אמרה לך בוא נישאר רק אני נפרדתי" תגידנפרדנו זה לא משנה מי נפרד רצון ההדדי אוקי.

ש: העניין הואשזה מה שאני רוצה אוקי ועדיין אני לא יכול להתנתק ממנה ואני לא מצליח להתנתק וזהגורם לי לתחושות של לחץ.

אליעד: אוקיזה הסיפור עכשיו בוא נפתח אותו, היית בקשר רגשי עם מישהי כמה זמן?

ש: שנהוחצי.

אליעד: שנהוחצי התאהבת וכו' ונפרדת לפני חצי שנה, נכון ואתה לא רוצה לחזור כי אם היית רוצהלחזור היית חוזר נניח שזה אפשרי ואתה לא רוצה לחזור אבל אתה גם לא מצליח להתנתק,נכון ואתה סובל משני הצדדים אתה גם סובל שאתה לא איתה כי עוד יש לך רגשות וגם ואתהגם סובל מזה שאתה לא מצליח להתנתק ולא להיות איתה.

ש: זה גם אותודבר מה שאמרת יש לו את שתי אפשריות.

אליעד: גם זהדומה הכל דומה, עכשיו בוא ננתח את המצב אוקי בא נחשוב בהיגיון היית בקשר עם מישהיאוקי בא נחשוב בהיגיון, לפני שנתיים הכרת אותה בעצם בא נלך יום אחד לפני אוקי יוםאחד לפני שהכרת אותה אם היית רואה אותה ברחוב מה אתה חושב עליה כלום נכון יש עודאלף כמוה נכון כלום, מה היא הייתה עבורך מישהו נכון כאופציה יש אותה יש עוד זה.עכשיו הכרת אותה לפני שנתיים אחרי יום היא הייתה עבורך משהו גם לא "יום היא הייתהעבורי משהו של יום", עכשיו מה קרה עכשיו מה היא בסך הכל בן אדם מה זה בן אדם תודעהבתוך גוף שיש פונקציונליות מסוימת ידע מסוים.

עכשיו מה שקרהשאתה היית עם אותה בחורה וזה גרם לך להרגיש טוב וזה גרם לך להרגיש טוב ביום השניוביום השלישי ואז נקשרת רגשית כי בעצם זה סיפק לך מקור של כוח אתה קיבלת את הכוחשלך את הכיף שלך את החירות שלך את הזה ממנה מהקשר שלך איתה, אוקי עכשיו כמו בכל דברבחיים גם בקשר שלך איתה יש יתרונות וחסרונות כמו לכל דבר בחיים וזה לא משנההמינונים עובדתית כרגע החלטת שיש עבורך יותר חסרונות מיתרונות למה כי ככה החלטת לאמשנה למה מבחינתי שיהיה אקראי זרקת קובייה יצא אקראי שיש בזה יותר חסרונות.

עכשיו מה קורהאצלך בראש מה שקורה אצלך בראש זה שבגלל החסרונות הם מספיק חזקים כדי להגיד "אני לארוצה להיות איתה אני רוצה להיות עם מישהי אחרת / רוצה להיות לבד" אבל עדיין יש גםיתרונות זאת האמת. עכשיו קודם כל אנחנו מנסים להבין את המצב יכול להיות שאין פתרוןאבל לפחות נדע שאין פתרון אנחנו מנסים לנתח בוא ננתח מה עובר עליך בראש אתה רוצה אתהיתרונות שבקשר אבל אתה לא רוצה לחזור לקשר בגלל החסרונות ואתה חושב שיש יותרחסרונות מיתרונות כי אם היית חושב שיש פחות אז היית חוזר והיית סופג נכון זההסיפור.

ש: בדיוק.

אליעד: נכוןעכשיו מה זה אומר אז איך יוצאים מהברוך אז זה פשוט, יש כמה אופציות בא נלך על כלהאופציות אופציה אחת שכל מה שאתה חושב שהחסרונות שיש בה, תקשיב עובדתית יש פה מישהילדוגמא מישהי שאתה חושב שיש בה 51 חסרונות ו49 יתרונות אז בגלל ה51 חסרונות אתה לאאיתה ובגלל ה49 יתרונות אתה רוצה להיות איתה אתה לא מצליח לשאת את זה שאתה לא איתהאבל אתה גם לא רוצה להיות איתה שזה נכון לכל תחום בחיים, אופציה אחת אומרת אתה צריךלנקות את עצמך אני אלך איתך על כל האופציות.

אופציה אחתאומרת אתה צריך לנקות את עצמך מהחסרונות שאתה חושב שיש לה אתה חושב שיש בה 51 אחוזחסרונות או יותר חסרונות אתה צריך לנקות את עצמך מזה שאתה חושב שיש בה חסרונות,דהיינו, תבין למה זה לא באמת חסרונות תבין שהחסרונות האלו לא משנים ואז תוכל להיותאיתה זאת אופציה אחת כאילו מה בעצם אמרנו תיקח את החסרונות ותנמיך אותם צמצם אותם.עכשיו אם אתה תחשוב אם אתה תיקח שני חסרונות שלה ותוריד אותם כמה חסרונות יש לה 49ונגיד תוסיף לה עוד שני יתרונות יש לה 51% יתרונות, מה יקרה אתה תחזור להיות איתהאבל יהיה לך טוב גם לא יהיה לך אותו דבר רק הפוך.

אותו דבר רקהפוך כי אתה תגיד "אני איתה אני לא יכול להיות בלעדיה כי אני רוצה אותה אבל גם רעלי שאני איתה מכך שיש לה 49% חסרונות" לכן צריך לעשות פה שינוי דרסטי צריך להרחיקאת הפערים, עכשיו אופציה אחת אומרת קח את החסרונות דחוף אותם למטה איך, אפשר לעשותעל זה עבודה יותר פנימית לקחת את החסרונות "אני חושב שיש לה חיסרון כזה וכזה" לעבורעל החסרונות ולגרום לך להבין למה או שזה לא משנה או שזה אפילו יתרונות כי יש לנושלוש אפשרויות על כל דבר או להגיד רע או להגיד שזה טוב או להגיד שזה לא משנה. עכשיודוגמא איזה חיסרון יש לה תן דוגמא נגיד?

ש: שאני רוצהלהיות עם נשים אחרות.

אליעד: אוקינגיד שהיא קנאית.

ש: לא החוסראמון שאני מדבר זה לא קשור אליה.

אליעד: לאשהמערכת יחסים שלך איתה מגבילה אותך.

ש: בדיוק.

אליעד: כן זהמה שאמרתי, עכשיו אפשר וזה רע עכשיו בעיקרון אפשר למצוא מה טוב בזה ואפשר להגיד שזהלא משנה, עכשיו אם תצליח להשתכנע שזה לא משנה או תצליח לחשוב שזה טוב עכשיו אם תגידשזה לא משנה אז ירד חיסרון אם תגיד שזה טוב אז אפילו יש יתרון לדוגמא, נכון יפהעכשיו זאת אומרת אסטרטגיה אחת אומרת קח תרשום על נייר את כל החסרונות או שתביא אתעצמך למצב נייטרלי כלפיהם של זה "לא משנה ככה או ככה" או למצב של "וואלה זה בכללטוב שזה ככה" ואז בעצם אתה יכול לחזור להיות איתה זאת אופציה אחת. עכשיו מה זה אומרשיש לנו גם את האופציה ההפוכה אופציה הפוכה אומרת תרשום מה טוב בה, אוקי נגיד מההיתרון בזה שאתה איתה?

ש: שאני מרגישממש כיף ואת האהבה שאני מקבל ממנה.

אליעד: לא אבללמה מה טוב בה נגיד שיקשיב לך.

ש: סקסית.

אליעד: אוקינגיד סקסית, אוקי עכשיו אפשר בשלוש נקודות מבט להסתכל על זה או שזה טוב או שזה רעאו שזה לא משנה אז אפשר לקחת את היתרונות אנחנו מנסים ליצור משהו, עכשיו אפשר לקחתאת היתרונות ולהסביר מה רע בזה שהיא סקסית לדוגמא לא יודע אפשר לחשוב.

ש: מה יכוללהיות רע בזה שהיא סקסית?

אליעד: אם אתמספיק יצירתית תמצאי ואם לא, לא משנה אני מדבר על העיקרון תקשיבי אם נרצה תביאינושא נמצא לך מה טוב מה רע ולמה זה לא משנה בסדר כל נושא בכל תחום שהוא קודם דיברנומה זה כל כך קשה למצוא כל דבר אפשר למצוא מה טוב אפשר למצוא מה רע או לא משנה אושווה

ש: יש רקתשובה אחת אבל?

אליעד: שניההוא לא יכול להיות הוא גם טוב הוא גם רע וגם נייטרלי ואתה תמיד חושב שהוא גם טוב גםרע וגם נייטרלי בשלב המינונים.

ש: אז אניצריך לבחור אם אני רוצה לעשות את זה לכאן או לכאן?

אליעד: אנימסביר לך את האופציות לא יודע אחר כך אתה נחליט מה אתה עושה, בסדר קודם כל אנימסביר לך את האפשרויות עכשיו אני מסביר לך את הכיוונים איך עובד המוח. עכשיו אפשרלמצוא מה רע בזה יש מספיק דברים שיסבירו לך מה רע בזה שהיא סקסית, בסדר אפשר למצואמה רע בזה אפשר למצוא שזה לא משנה ואז זה ינמיך לך את היתרונות ואז תגיד "זה כבר לאמשנה זה לא זה" אוקי זה הבנו עד כאן?

ש: לגמרי.

אליעד: עכשיויש עוד אופציה נוספת שגם היתרונות לא משנים וגם החסרונות לא משנים זאת גם אופציהשאתה אומר גם היתרונות שלה לא משנים וגם החסרונות שלה לא משנים ואז גם טוב לך, אתהמבין אתה בניטרלי כאילו "כל היתרונות שלה לא מעניינים אותי כל החסרונות שלה לאמעניינים אותי ובזה נגמר הדיון מבחינתי אני כמו לפני שנתיים", בסדר אבל יש עוד שתיאופציות אופציה נוספת אומרת מה אמרנו באופציה, הבנו את האופציה שאמרנו את החסרונותתנמיך או שאת היתרונות תנמיך או שתחשוב שזה לא משנה ואז בכל מקרה אתה לאבקונפליקט.

עכשיו יש עודאופציות אופציה נוספת אומרת החסרונות שלה הם נכונים אבל תמצא דרך להגן על עצמךמהחסרונות של הקשר הזה גם כשאתה איתה, יכול להיות שאין דרך אני מסביר לך אסטרטגיתאם אתה תמצא דרך "נכון זה חיסרון אבל יש משהו שכשאני עושה אותו הוא מאזן לי אתהחיסרון" אוקי אולי תמצא דרכים לדוגמא אני אתן לך דוגמא, נגיד חיסרון לדוגמא נגידשהיא עצבנית נניח אז אתה אומר "אוקי אבל יש לה גם יתרונות, אוקי אז אני אהיה איתהאבל אני אעשה סדנת מדיטציה ואז נכון שזה חיסרון שהיא עצבנית אבל זה שאני עושה סדנתמדיטציה זה יגן עלי בחיסרון שלה שהיא עצבנית ואז אני אוכל להיות איתה בשבילהיתרונות שלה".

אבל יש גם אתהההיפוך של זה מה ההיפוך של זה אומר, ההיפוך של זה אומר "אני יכול להיות בלעדיה ואניאשיג את אותם יתרונות בדרך אחרת" אתה מבין זה כמו "שאני יכול להישאר איתה ולהגן עלעצמי מהחסרונות של הקשר איתה אני יכול להיות בלעדיה ולהשיג את היתרונות שלה בלעדיה"אתה מבין זה האופציות שלך או להישאר במצב הקיים ולסבול שזאת גם אופציה. מה אתה אומרמה הבנת?

ש: הכל.

אליעד: יפה אזמה אתה אומר על זה?

ש: איזהאופציה אני בוחר?

אליעד: עכשיומה שאני מציע לך תהיה בחור חכם תגיד אני רוצה את כל האופציות נלך על הכל נלך על כלהקופה, עכשיו כל האופציות שאמרתי לך איפה הן מתרחשות בראש יפה שב עם עצמך וזרום עםכל האופציות תכתוב "כל היתרונות שלה כל החסרונות שלה אני רוצה להבין גם, בא נלך עלכל הקופה בסדר "אני גם כל החסרונות שלה אני גם רוצה להבין למה זה לא יתרונות ולאחסרונות וגם רוצה להבין למה זה יתרונות" אחר כך נלך על כל היתרונות "אני רוצה להביןלמה זה חסרונות ולמה זה לא משנה".

ודרך אגב זהעצמו כבר ייתן לך כבר את השלב הבא כי אז אתה יכול להיות איתה ולאזן את עצמך על ידימחשבה אתה כבר יכול לשחק עם החסרונות "זה כבר לא חסרונות" ואתה יכול גם להיותבלעדיה וכבר אין לך את היתרונות ואז מה יקרה ואז תהיה אלוהים תוכל לעשות מה שאתהרוצה הבנת זה בדיוק מה שדיברנו קודם, נכון שזה מה שדיברנו קודם אותו דבר אם תבין מהטוב ברע ומה רע בטוב ותבין את ההיפוך שלו אז אתה עכשיו חופשי.

ש: אז בעצםאני יכול לעשות מה שבא לי.

אליעד: בסוףאתה עושה מה שבא לך בכל מקרה ככה או ככה בסוף אתה עושה מה שבא לך, אתה עושה את מהשאתה רוצה בכל מקרה לטוב או לרע השאלה היא זה איך אתה חווה את זה האם אתה שלם בזהשעזבת אותה או לא ומי מחליט במה זה תלוי באיך אתה חווה את הדברים אם אתה חווה רקיתרונות אתה אומר "רגע יש לה יתרונות איך אני יכול להיות בלעדיה אבל יש לה גםחסרונות" אז אתה בקונפליקט כן.

ש: אז בעצםאתה אומר שאני יכול לא משנה באיזה מצב אני נתון אני יכול תמיד להרגיש טוב עם הכליםשנתת לי עם האופציות האלה, אני יכול לחזור אליה עכשיו להגיד טוב בא לי לחזור אליהלחודשיים אוקי ואז לשחק להפוך את החסרונות ליתרונות.

אליעד: אולניטרלי.

ש: או לניטרליאו להיפרד ממנה שוב ואז להפוך.

אליעד:יתרונות לחסרונות או לניטרלי או למצוא להם אלטרנטיבה.

ש: אז בעצם מהשקורה בתכלס זה לא כזה קריטי.

אליעד: ואזבסוף יש לך את כל האופציות זה עדיף לא?

ש: אבל אם היאלא רוצה אם היא לא משתתפת במשחק הזה?

אליעד: אבלהוא אמר אבל אין לו את הבעיה זה בהתחלה התחלנו אם היא לא משתתפת במשחק אז גם בזה ישאת היתרונות ויש חסרונות נגיד שהיא אומרת לו "לא רוצה" אז הוא סובל אפשר למצוא מהטוב בזה שהיא לא רוצה ואפשר למצוא מה רע בזה שהיא לא רוצה, אפשר למצוא למה זה לאמשנה. עכשיו נגיד שהיא לא רוצה עכשיו אפשר למצוא מה הוא יכול לעשות כדי שהיא תרצהואפשר למצוא למה הוא לא צריך לעשות את זה אפשר למצוא מכל הצדדים אבל בסוף מכלאופציה את נהנה.

מה שאני רקיוסיף לכם תקשיבו רגע אחד, עכשיו בואו אני אגיד לכם משהו נגיד שלקחת את כל האופציות"וישבתי עם עצמי" אמרת "אני רוצה בשביל עצמי להבין איך אני הופך את שני הצדדים" ואזאתה מגיע לשווה עכשיו אם תגיע לזה אתה תהיה בחוויה שאתה תישאר במצב של עכשיו, הבנתבעיקרון כי למה לשנות.

ש: נראה לישזה המצב שלי שזה די קרוב אחד לשני.

אליעד: לא אבלאצלך אתה נשאר במצב של עכשיו כי אתה על אותה כמות חסרונות ויתרונות אבל אז אתה סובלאתה נקרע אז אני אומר לך את היתרונות תהפוך לחסרונות את החסרונות ליתרונות ואז לאתיקרע אתה מבין ואז תהפוך אותם ככה וככה.

ש: להפוך אתהיתרונות לחסרונות ואת החסרונות ליתרונות.

אליעד: אתההיום על המצב הקיים כ 50% אתה נמשך בחבל לפה ו50% אתה נמשך בחבל לפה, אני אומר לךאת כל היתרונות שלה תחשוב למה הם חסרונות ואת כל החסרונות שלה תחשוב למה הם יתרונותואז תיקרע מהכיוון ההפוך ואז תהפוך אותם עוד פעם ועוד פעם ואז יש לך את שני הצדדים.תקשיב היום רע לך מזה שאתה לא איתה אבל גם טוב לך מזה שאתה לא איתה, רע לך בגללהיתרונות שלה וטוב לך בגלל החסרונות שלה עכשיו אם החסרונות שלה יראו לך טוביםוהיתרונות שלה יראו לך רעים אז יהיה לך את אותו דבר רק הפוך אתה תגיד "אז רע ליבגלל היתרונות והחסרונות ההפוכים".

ולכן מההפתרון, הפתרון זה לעשות את כל האופציות בו זמנית שהיתרונות שלה תבין למה הם גםיתרונות וגם חסרונות והחסרונות שלה תבין למה הם גם חסרונות ולמה וגם יתרונות ואזאתה בשווה ואז אתה חופשי לגמרי אתה יכול להגיד שזה יתרונות ולהיות שם ואתה יכוללהגיד שזה חסרונות ולהיות שם, אם אתה תחשוב רק את ההיפוך אז אתה עוד פעם נדפקת אתהצריך להיות במצב שכל היתרונות שלה אתה מבין למה זה גם יתרונות וגם חסרונות ואם אתהמספיק יצירתי תמצא ואם לא נסביר לך איך וכל החסרונות להבין למה זה גם יתרונות וגםחסרונות יש בכל דבר אפשר למצוא.

ש: כן ואז אניצריך לבחור את זה במידה שאני רוצה.

אליעד: ואזאחר כך זה לפי העניין.

ש: לפי המצבהנתון אם אני לא איתה אז אני חייב להפוך את זה.

אליעד: נכוןאז אתה תסתכל אז אתה תגיד לעצמך זה טוב מאוד ואם אתה לא איתה ויבוא לך להרגיש רע אזתגיד לא יש בה יתרונות ואם אתה איתה ויבוא לך להרגיש רע אז תגיד יש בה חסרונות אבלאתה יכול גם להגיד את ההיפוך.

ש: אז עכשיונשאר לי לעשות את העבודה הזאתי.

אליעד: זה רקעניין של התבוננות כי ההתבוננות משנה את החוויה.

ש: אני רוצהלהגיד איזה משהו עם הניסיון שלי כשנצמדים לפה או להרצאות בהתחלה כשאתה מנסה לעשותאת העבודה הזאתי זה קשה לך כי הראש שלך עובד עדיין בסוג כזה שמקשיבים עוד אושקוראים או שמתבוננים פתאום באים לך רעיונות חדשים איך להסתכל הפוך שזה עצמו עוזרלך לעשות את העבודה עצמה כי לפעמים אתה יכול לעשות את זה וזה יכול לקחת לך עוד עשרשנים אולי עוד עשרים שנה, כשנצמדים לדוגמא לפה או לספר הזה אז כבר הרעיונות האלהנכנסים לך בזיכרון יותר קל.

אליעד: מהשהוא אמר עכשיו בא נחזור על זה יותר פורמלי, מה שהוא אמר זה שככל שאתה מגיע לפהיותר פעמים וקורא יותר את הספר וכו' אז המוח שלך מתחיל להסתגל זה כמו שאתה עושהאימוני כושר בחדר כושר או עושה כושר רק בשדה קרב, אתה מבין אתה יכול להגיד "מה אנימתאמן תוך כדי מלחמה" ואתה יכול להגיד "לא אני מתאמן באימונים" אתה מבין, עכשיו ככלשאתה יותר קורא אז המחשבה שלך מתהפכת ומתהפכת אז אתה כבר טיק טק אתה יש לך אתזה.

ש: עבדתי כמהחודשים עם השיטה של ביירון קטי.

אליעד: רגע זהנושא אחר?

ש: לא זה אותונושא בדיוק על מה שדיברנו עכשיו.

אליעד: אוקיאתה תזכור את השאלה הזאת, אתה תזכור אותה אני רוצה להגיד עוד משהו. עכשיו תבינומשהו פשוט מה שאמרתי לו זה נכון אבל אם הוא יעשה את מה שאמרתי לו במאה אחוז הואיהיה במה שנקרא אחדות אבל מה שאני מנסה לומר זה שאחר כך כשהוא בוחר צד הוא לא יכוללהישאר על המקום של "טוב זה גם יתרונות וגם חסרונות וגם חסרונות וגם יתרונות" כי אםאתה נשאר על אותו מקום אז אתה לא פה ולא שם כאילו אם אתה תהיה איתה נגיד שאתה חוזראליה כי למה כי הבנת ש החסרונות שלה זה יתרונות אבל בוא זמנית אתה אומר "רגע אבל גםהיתרונות שלה הם חסרונות" אז אתה כבר לא פה ולא שם.

שזה לא בהכרחרע זה גם בסדר אבל אמרנו שאחר כך כשאתה בנפרדות אתה חוזר כאילו לנפרדות ועכשיו אתהכן ננעל על משהו "לא זה יתרונות" ואז אתה יכול לחזור להיות איתה זה יתרונות אבל אזאתה, כאילו אתה כן נכנס לתוך זה זה לא שאתה תמיד נמצא על השווה בתת מודע שלך איפשהובעומק הכל שווה "זה שווה אם אני חי זה שווה אם אני מת, זה שווה אם אני בריא זה שווהאם אני חולה" אבל בחיצוני אתה לא נמצא על השווה כי על השווה אתה לא תפעל אתה לאתוכל "למה לי לפעול זה שווה".

ש: אתה תמידחייב לשמור על פער מסוים כדי לא לסבול.

אליעד: לא אתהתמיד חייב לשמור על פער כדי ליצור תנועה כדי בסוף להחליט האם אני מוחק את הזה אומתקשר נגיד, יש לך את המספר שלה...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מומחה, מאמןאישי, מגשר, אימון עסקי

הכנס לאתרותהנה מעוד מאמן עסקי, מנטור, NLP, מתגעגע לאקס, יעוץנפשי, לשכוח, פרידה מבן זוג, פרידה מחבר, הסוד, מאמן עסקי ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI