דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר איך בוחרים טבעות אירוסין
איך בוחרים טבעות אירוסין
יוני טל 07/12/14 |  צפיות: 3296

אם נכנסת למאמר זה אז כנראה שהינך מצוי בשלב החיפוש אחר טבעת האירוסין המושלמת עבור אישתך לעתיד. כמובן שרכישת מוצר שאינך מבין בו עלולה לגרום לבלבול וחוסר וודאות לגבי הקנייה. רובנו לא באמת מבינים ביהלומים ונאלצים ללמוד קצת בטרם קונים טבעות אירוסין. במאמר זה נביא מספר טיפים אשר יסיעו לכם לדעת טוב יותר על מה אתם שמים את כספכם, מה חשוב לדעת לפני שקונים טבעת אירוסין, ואיפה בכלל קונים.

בשלב זה אתם וודאי כבר יודעים כי טבעות אירוסין הן מוצר לא זול. אך זיכרו כי אם לומדים קצת אודות יהלומים ועורכים סקר שוק מעמיק ניתן למצוא טבעת אירוסין במחיר שפוי אשר מתאים לתקציב שלך. משווקים רבים ויהלומנים מנצלים לא פעם את חוסר ההבנה של הלקוח ביהלומים ומרשים לעצמם לתמחר בהפרזה. מה גם שלספקים רבים הקשורים בשוק החתונות יש נטייה לחשוב כי זוג, או במקרה זה החתן מוכן להוציא כל סכום עבור האירוע המיוחד.

חומר באינטרנט

היום האינטרנט מציע אין ספור אתרים וחומרי עזר איתם ניתן ללמוד על היהלומים בפשטות ובקלות. כמו כן ישנם מחירוני יהלומים ברחבי האינטרנט שם תוכלו להבין כמה בערך עולה היהלום אותו הציעו לכם. לדוגמה: אם הציעו לכם טבעת אירוסין עם יהלום חצי קראט, צבע G, נקיון SI. תוכלו להכנס לאתר, להזין את הנתונים ולצפות בטבלת מחיר המתייחסת ליהלום במפרט זהה. ולערוך חישוב האם המחיר הוא סביר או שמא מכרו לכם בלוף. אז זיכרו כי ידע זה כח.

מחירו של יהלום

יהלום מתומחר על פי 4 קריטריונים: נקיון, צבע, משקל, וחיתוך. כל פרמטר כזה משפיע על מחירו של היהלום, לכן קיראו קצת בנושא על כיצד נקבע מחירו של יהלום. הידע שתפגינו מול המוכר יהפוך אתכם לפחות פגעים למניפולציות, והיה קשה לעבוד עליכם.

תקציב

חשוב שבשלב ראשוני של התהליך תגבשו לעצמכם תקציב ברור בו תוכלו לעמוד. תקציב ברור ימקד אותכם ומהר מאוד תבינו מה תוכלו לרכוש בתקציב זה. כאשר התקציב יהיה ברור המוכר לא יבזבז את זמנכם וינסה למכור לכם מוצר שלא עומד בתקציב.

העדפות סגנון

ישנם כיום שני סגנונות עיקריים בשוק טבעות האירוסין. טבעות אירוסין משובצות וטבעות אירוסין סוליטר קלאסיות (עם יהלום אחד). זיכרו כי טבעות  אירוסין המשובצות בעשרות יהלומים קטנים ונראית יוקרתית מאוד יכולה לעלות הרבה פחות מטבעת סוליטר עם יהלום אחד בלבד. לכן לאלו מכם עם תקציב נמוך הכסף עדיף לרכוש טבעת משובצת בעשרות יהלומים קטנים מאשר טבעת עם יהלום אחד בינוני-קטן. בנוסף לשני סגנונות אלו ישנה קטגוריה יחודית אשר בה ניתן למצוא טבעות אירוסין לא שגרתיות אשר מביאות את טמעו הייחודי של המעצב. סגנון זה נקרא טבעות אירוסין מעוצבות. טבעות אלו נועדות ללקוחות אשר מחפשים טבעות מקוריות ומיוחדות יותר.

איפה לקנות

רבים מהגברים אשר מחפשים טבעות אירוסין מגעים ישירות לבורסה לסיבוב ועוברים בין החנויות השונות. קבלו טיפ שיחסוך לכם זמן וכסף. לפני שאתם מגעים רצוי מאוד לדעת למי הולכים, לתאם פגישה ולדבר טלפונית עם המקום בו קונים. כבר בשלב זה תוכלו לקבל אינדיקציה לגבי טיב השירות ולהסתמך על האינטואיציה שלכם. רשמו בפניכם או צלמו את הדגמים בהם אתם מתעניינים, לימדו את המחירים ובסוף ערכו השוואה בין המקומות. כאשר תגיעו למקום נסו לברר את המוניטין שלו, כמה זמן הוא קיים, מה מדיניות ההחזרה והביטוח, איזה שירות הוא נתן.

קנייה מהייצרן

קנייה מהייצרן היא דרך בטוחה לחסוך כסף. בשונה מהחנויות והמשווקים לייצרן יש נסיון רב שנים והבנה עמוקה יותר בתכשיטים ויהלומים. אם תזדקקו לו ביום מן הימים לתיקון או שיבוץ יהלום שנפל סביר מאוד שתמצאו אותו שם. יש לייצרן אפשרות למכור את מוצריו בחמישים אחוז פחות מהחנויות השונות. הוא אינו מגלם עלויות נוספות והמוצר שלו אינו עובר כמה ידיים עד שמגיע לצרכן. מנסיוננו זוהי חוויה מעניינת יותר ללקוח לבקר במקום שמייצר טבעות אירוסין, לראות את העשייה, את מלאכת שיבוץ היהלומים.

לסיכום, ישנה חשיבות מכרעת בהבנה בסיסית ביהלומים, ועריכת סקר שוק מעמיק לפני שניגשים לרכוש טבעת אירוסין. וודאו כי המוכר קשוב אילכם ולצרכים הספציפיים שלכם, והתחשבות בתקציב. כל מה שנשאר לאחל זה מזל טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני טל


 


מאמרים נוספים מאת יוני טל
 
רמי לוי סטייל
02/01/15 | צרכנות
נראה כי עסקים ומותגים רבים מתעלמים ממצוקתם של הצרכנים ובוחרים שלא לנקוט באסטרטגיה אשר תתאים את עצמה למצבם של רבים אשר מתקשים לגמור את החודש. עסקים מעטים כדוגמת רמי לוי שיווק השקמה, גולן טלקום בשוק התקשורת, או קופיקס רשת הקפה ב5 שח הביאו בשורה צרכנית חדשה מרעננת אשר שמה את הלקוח במרכז

היתרונות של קניית טבעות אירוסין מהייצרן
27/12/14 | צרכנות
בטבעות אירוסין כמו במוצרים שונים ישנו פער מחיר אדיר בין הייצרן למשווק (ולעיתים המוצר עובר ידיים נוספות כמו מפיץ). הייצרן הוא הראשון בשרשרת ההפצה ועל כן בכדי להפיץ את סחורתו למשווקים השונים, חייב לתמחר את מוצריו בזול ולעבוד על מתח רווחים נמוך.

טבעות אירוסין מחירים
בחיפושך אחר טבעות אירוסין באינטרנט תגלה כי התחרות בענף היא עצומה וישנם מאות אתרים המציעים טבעות אירוסין במחירים שונים ומשתנים. מחירי טבעות אירוסין הן נזגרת ישירה של היהלום או היהלומים המשובצים בטבעת

אז מי בוחר(ת) את טבעת האירוסין?
עולם האינטרנט והרשתות החברתיות האופפות אותנו הם כלי נהדר לשדר לעולם מה אנחנו אוהבים, מה לא אוהבים, איזה חברה אנחנו מחבבים ועוד ועוד. לייק קטנטן על תמונה של חברה שהתארסה, או על תמונה אקראית של טבעת אירוסין תשדר מייד לחבר את המסר הנדרש

איך בוחרים טבעות אירוסין
היום האינטרנט מציע אין ספור אתרים וחומרי עזר איתם ניתן ללמוד על היהלומים בפשטות ובקלות. כמו כן ישנם מחירוני יהלומים ברחבי האינטרנט שם תוכלו להבין כמה בערך עולה היהלום אותו הציעו לכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI