דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה אז מי בוחר(ת) את טבעת האירוסין?
אז מי בוחר(ת) את טבעת האירוסין?
יוני טל 07/12/14 |  צפיות: 5334

התפיסה הרווחת היא שהגבר הוא זה שבוחר על דעת עצמו את טבעת האירוסין לבחירת ליבו. אבל המציאות היא קצת שונה. מסתבר שלגברים היום אין סמכות ללכת לסופר מבלי לקבל הנחיות ברורות, ואיך נראית האריזה ולאיזה חברה יש מבצע 2 במחיר 1. אז איך הם אמורים ללכת לקנות טבעות אירוסין מבלי לקבל כיוון או רמז קלוש אם איזה טבעת עליהם לחזור. נשים רבות היום מוצאות דרכים יפות ומקוריות להבהיר לבעלן לעתיד איזה טבעת אירוסין הן רוצות.

עולם האינטרנט והרשתות החברתיות האופפות אותנו הם כלי נהדר לשדר לעולם מה אנחנו אוהבים, מה לא אוהבים, איזה חברה אנחנו מחבבים ועוד ועוד. לייק קטנטן על תמונה של חברה שהתארסה, או על תמונה אקראית בפייסבוק של טבעת אירוסין תשדר מייד לחבר את המסר הנדרש. גברים רבים מגעים עם תמונת מסך בפלאפון עם הטבעת שהם יודעים כי חברתם אוהבת. אם תחשבו על זה זוהי סיטואציה של  Win win. האישה יודעת כי היא תקבל את הטבעת שהיא רוצה (אם לא אבוי לבחור) והגבר מצידו לא נזקק להשקיע יותר מדי מחשבה בעניין ובנוסף יש לו את ההזדמנות לצאת גבר שיודע בדיוק מה אישתו לעתיד אוהבת.

בואו נודה בזה, נשים רבות בהיותן ילדות קטנות חלמו על חתונה מהאגדות, נשף, שמלה משגעת ואביר יפה תואר שיעניק להן את טבעת היהלום. הבחורות גדלו וגילו עד מהרה כי נסיכים קיימים רק באגדות והמציאו היא מעט שונה. אולם מה שכן ניתן לקחת מהנרטיב של וולט דיסני שהתרש כל כך חזק במוחן של ילדות זה את הטבעת. אז למה לא בעצם? חיים רק פעם אחת בתקווה לטבעת אחת..

בניגוד להיום הגברים של פעם הזדקקו לדייט שניים כדי לשים טבעת. לעומת זאת לגבר של היום לוקח את הזמן ובודק את הזוגיות כמה שנים טובות טרם הנישואין. ככה שבפרק זמן זה סביר מאוד להניח שנושא החתונה יעלה כמה וכמה פעמים ואיתו גם עניין טבעת האירוסין. בעבר זוג שרק החל לצאת חיי כל אחד אצל הוריו ועזב לחיים משותפים רק לאחר החתונה, ולכן לטבעות האירוסין הייתה שלב ביניים אשר לה משמעות סמלית של הצהרת כוונות.

לסיכום, טבעות אירוסין הן בעלות משמעות רבה יותר לנשים לכן גברים יקרים היו קשובים למסרים הכרתיים ותת הכרתיים אשר נשלחים לכיוונך בערוצים שונים. וזכור טבעת אירוסין היא מסמלת אהבה ולא כמה כסף תוציא עליה. אז שיהיה הרבה מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני טל


 


מאמרים נוספים מאת יוני טל
 
רמי לוי סטייל
02/01/15 | צרכנות
נראה כי עסקים ומותגים רבים מתעלמים ממצוקתם של הצרכנים ובוחרים שלא לנקוט באסטרטגיה אשר תתאים את עצמה למצבם של רבים אשר מתקשים לגמור את החודש. עסקים מעטים כדוגמת רמי לוי שיווק השקמה, גולן טלקום בשוק התקשורת, או קופיקס רשת הקפה ב5 שח הביאו בשורה צרכנית חדשה מרעננת אשר שמה את הלקוח במרכז

היתרונות של קניית טבעות אירוסין מהייצרן
27/12/14 | צרכנות
בטבעות אירוסין כמו במוצרים שונים ישנו פער מחיר אדיר בין הייצרן למשווק (ולעיתים המוצר עובר ידיים נוספות כמו מפיץ). הייצרן הוא הראשון בשרשרת ההפצה ועל כן בכדי להפיץ את סחורתו למשווקים השונים, חייב לתמחר את מוצריו בזול ולעבוד על מתח רווחים נמוך.

טבעות אירוסין מחירים
בחיפושך אחר טבעות אירוסין באינטרנט תגלה כי התחרות בענף היא עצומה וישנם מאות אתרים המציעים טבעות אירוסין במחירים שונים ומשתנים. מחירי טבעות אירוסין הן נזגרת ישירה של היהלום או היהלומים המשובצים בטבעת

אז מי בוחר(ת) את טבעת האירוסין?
עולם האינטרנט והרשתות החברתיות האופפות אותנו הם כלי נהדר לשדר לעולם מה אנחנו אוהבים, מה לא אוהבים, איזה חברה אנחנו מחבבים ועוד ועוד. לייק קטנטן על תמונה של חברה שהתארסה, או על תמונה אקראית של טבעת אירוסין תשדר מייד לחבר את המסר הנדרש

איך בוחרים טבעות אירוסין
היום האינטרנט מציע אין ספור אתרים וחומרי עזר איתם ניתן ללמוד על היהלומים בפשטות ובקלות. כמו כן ישנם מחירוני יהלומים ברחבי האינטרנט שם תוכלו להבין כמה בערך עולה היהלום אותו הציעו לכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI