דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר סוללה למחשב
סוללה למחשב
ניר אבן 16/12/14 |  צפיות: 1486
סוללה למחשב נייד

מחשבים ניידים היוו "מיני-מהפכה" בעולם המחשוב, על ידי כך שאפשרו לאנשים פרטיים ואנשי עסקים מרחבי העולם להיות בתנועה – ועדיין ליהנות מאפשרויות מחשוב ממש כמו בבית או במשרד. הרעיון היה פשוט: לחבר סוללה למחשב נייד ובכך לאפשר תנועה ביחד עם המחשב עצמו.

הסוללה בעצם אפשרה למחשב להפעיל את כל החלקים הפנימיים ואף את המסך כאשר המשתמש היה בנסיעה, בבית הקפה או במרפסת של המשרד (במקומות עבודה מודרניים, ישנן אפילו עמדות מיוחדות עליהן יכולים העובדים להניח את המחשבים הניידים שלהם תוך כדי תנועה בתוך הבניין, ולהדגים או לבצע פעולות שבעבר היו דורשות נוכחות מול שולחן העבודה ומשרדים אישיים או חדרי ישיבות הבנויים כדי לאפשר תצוגה בפני קבוצה של אנשים). הסוללה, אם כן, היא בעצם לב ליבו של המחשב הנייד.

לאורך הזמן, הדרישות שלנו מהמחשבים הניידים שלנו הלכו והתפתחו: כונני תקליטורים או צורבים, תקשורת אלחוטית (Wi-Fi ו-Bluetooth), כוננים ניידים גדולים, מצלמת רשת ומסכים שהולכים וגדלים. ולכן הסוללה צריכה הייתה להתפתח ולספק ביצועים שיעמדו בדרישות של המשתמשים. אורך חיי הסוללה במחשב נייד הפכה יותר ויותר משמעותית וגרמה לבעלי מחשבים ניידים רבים להחליף סוללות ישנות בחדשות בקצב הולך וגובר ולבסוף - להחליף את הסוללה שלהם לסוללה מתקדמת יותר שתספק להם את היכולת לעבוד עם המחשב הנייד שלהם לאורך זמן.

איך בוחרים סוללה למחשב נייד?

כאשר יש צורך ברכישה של סוללה למחשב נייד, חשוב מאד לרכוש דווקא סוללה מקורית של המחשב, ולא חיקוי וכדומה. הסיבה לכך היא, שסוללות מקוריות למחשבים ניידים הן איכותיות בהרבה מכל החיקויים – אורך החיים שלהן ארוך, מה שמאפשר עבודה ארוכת טווח גם באזורים ללא חשמל, והן גם מחזיקות מעמד במשך תקופה ארוכה יותר מסוללות אחרות. דבר נוסף שחשוב לברר כאשר רוכשים סוללה למחשב נייד הוא תקופת האחריות על הסוללה.

סוללות מקוריות אשר נרכשות בחנויות אמינות מקבלות אחריות לתקופת מן ארוכה. חשוב לוודא זאת, משתי סיבות – ראשית, תקופת האחריות מהווה מעין הוכחה לאיכות הסוללה ולאמינות החברה אשר מוכרת אותה. בנוסף, רכישת סוללה למחשב נייד עלולה להיות יקרה יחסית, ותיקון של סוללה פעמים רבות אינו אפשרי. אחריות ארוכת טווח לסוללה למחשב נייד עשויה לחסוך לכם סכומי כסף גבוהים במקרה של בעיה או תקלה כלשהי בהמשך.

מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. לחצו כאן ובחרו את סוג המחשב שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר אבן


 


מאמרים נוספים מאת ניר אבן
 
סוללה למחשב
סוללה למחשב נייד מחשבים ניידים היוו "מיני-מהפכה" בעולם המחשוב, על ידי כך שאפשרו לאנשים פרטיים ואנשי עסקים מרחבי העולם להיות בתנועה – ועדיין ליהנות מאפשרויות מחשוב ממש כמו בבית או במשרד. הרעיון היה פשוט: לחבר סוללה למחשב נייד ובכך לאפשר תנועה ביחד עם המחשב עצמו. הסוללה בעצם אפשרה למחשב להפעיל את כל החלקים הפנימיים ואף את המסך כאשר המשתמש היה בנסיעה, בבית הקפה או במרפסת של המשרד (במקומות עבודה מודרניים, ישנן אפילו עמדות מיוחדות עליהן יכולים העובדים להניח את המחשבים הניידים שלהם תוך כדי תנוע

מטען למחשב נייד
מטען למחשב נייד אחד האביזרים השימושיים ביותר לבעלי מחשבים ניידים – הוא מטען למחשב נייד. מדובר בכבל חשמל המחובר באמצעות שנאי למחשב הנייד שלכם, ומווסת את המתח כך שהסוללה המפעילה את כל הרכיבים תוכל להיטען בקצב האופטימאלי ולספק לכם את הביצועים הטובים ביותר ואת אורך חיי הסוללה הארוך ביותר שניתן להגיע אליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI