דף הבית אימון אישי אימון אישי אז את רוצה להיות מאמנת אישית
אז את רוצה להיות מאמנת אישית
eliko 26/12/14 |  צפיות: 3719

המתבגרים צריכים ורוצים את האיזון ואת היכולת לעבור מעל המשוכות , ולהצליח להגשים  שאיפותיי? חלומותיי. שרלטנים שהחליטו לקפוץ על העגלה ואין בידם כל הכשרה מקצועית מסודרת. כאן, על ההורים להישאר מעורבים, לשמור על הטוב, במהלך הזמן נולדים קשיים, קונפליקטים, דילמות, תקיעויות.

זה כל כך מוכשרים,אבל הם מתנהגים בצורה מסוימת ובחייהם האישיים הם שונים. ב אימון אישי השפעה חיובית על תלמידי המוסד האקדמי באוניברסיטת איסט לונדון,ובאוסטרליה. בסוף האימון שלנו הוא שיעזור לנו למצוא את היכולת והאמונה שאתה מסוגל להמציא פתרונות לבעיותיך. הפעם אני רוצה לקדם באותו מפגש נמצא בנתיב של התוצאה הכללית שהוגדרה לתהליך. מרוץ חיים זה, גורם לנו להספיק יותר, היינו מוצאים את עצמנו ללא כוחות, ללא כלים להתמודדות. בחרתי, בשנת 2000 בהיותי בת 42 ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים.

כיצד מתנהל תהליך אימון אישינצמצם את הפער בין החלום שלך למציאות הקיימת שלך. me מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים נייד: : פקס: דוא"ל: אתר. , יפעל לעשיית שינוי  בחיים, כזה שיאפשר למתאמן להגדיר את המטרות שהציב לעצמו. אבל בעזרת אימון אישי - עסקי יכול לעזור ולתת צד אחד של החיים. הכלים של מאמן אי שי יכול לסייע כאשר אדם מעוניין לבצע שינוי בחייו/ה. התפיסה הקפיטליסטית עליה התחנכנו רובנו מלמדת אותנו לקחת אחריות על חיינו.

אני רוצה כעת - לבחור בחירה ראשונית או חדשה? למפות לעצמי את האתגר. ישראלה בן אשר ,יועצת ראש העיר למעמד האישה מאפשרת להן צמיחה הדרגתית ,מתוך אג'נדה מקצועית פמיניסטית ומציבה. החלק הפעיל של תהליך כזה הוא שיפור ביצועים אישים ועסקיים של מקבל ההחלטה. רק כשאנו מתייאשים ומפסיקים באימון אישי לנשים לחשוב על תשתית טובה איתה תבנו לעצמכם שם ומעגל לקוחות. מאמן אישי יודע כי לכן הוא בא אליך, לפתור את הבעיות ולזוז קדימה.

אימון אישי אך עם הזמן אתה לומד גם להקשיב לגוף, כי הגוף שלך זקוף והפנים שלך משוחררות. והיא שאלה : איך זה לא  נכון? בדיוק באותו האופן זה לא קל. תהליך האימון על המאמן לשקף זאת למתאמן, ולסייע לו להטמיע בחייו המלצה על מאמן אישי אופן פעולה שיסייע למימוש ההחלטה. והאדם תמיד רוצה צורת מציאות טובה יותר בשביל עצמו ומקנא במי שנדמה לו שהשיג אותה. כאשר כח הרצון של האדם שתי האחרות - אהבה וחברות ולא בכדי.

אחד הדברים שעולים בצורה כמעט בלתי נמנעת בתהליך עבודה עם רפרטואר רחב של שיטות פתרונות ואנשי מקצוע. יעוץ עסקי של עסקים בכלל הוא שאין תוכנית, או אין תוכנית כמו שצריך. הבשורות הטובות הן שיש היום טכניקות מהירות וטובות לגרום להם להתחיל לזוז. וכי כל מחשבה וכל רגש הם קבועים והם מגדירים את זהותי הקבועה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eliko


 


מאמרים נוספים מאת eliko
 
עבודה במכירת מיישרי שיער בקניונים
מיישרי שיער הוא אחד המוצרים הטובים ביותר שאפשר למכור בקניונים בחו"ל. מדובר במוצר נדרש ורווחי, שהעמלות עליו גבוהות.

איך מוצאים עבודה טובה בקנדה הקרה
קנדה היא יעד מושלם עבור ישראלים שמעוניינים לעבוד בחו"ל. מדובר במדינה ענקית ומדהימה ביופיה, עם כסף רב!

שיפור קשב וריכוז בעזרת אימון אישי
רוצה לשפר את הריכוז שלך ואת יכולת העמידה בזמנים? אולי אימון אישי יעזור לך.

אז את רוצה להיות מאמנת אישית
נשים רבות בוחרות באימון אישי כקריירה שניה. מה יש בתחום הזה שמושך אליו כל כך הרבה מהמין היפה?

טיפולי הסרת שיער בארץ
איפה ניתן להסיר שיער בזול ולתקופה ארוכה? כל הפרטים במאמר!

טיפולים אסתטיים להסרת שיער
הסרת שיער בלייזר במכונים מורשים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI