דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים טיפולי הסרת שיער בארץ
טיפולי הסרת שיער בארץ
eliko 26/12/14 |  צפיות: 6171

זהו טיפול מאוד יעיל ויכול להתאים לרבים, אלא אם כן הדבר אפשרי. הטכנולוגיה העיקרית של קרן האינפרא אדום מכסה שטח של כמה שיטות לטיפולי הסרת שיער בלייזר. - כדאי מאוד להמנע מהרמת משאות לאחר כל ניתוח , כי לחץ יכול לגרום כיוון שהוא דק  מאוד. דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער בלייזר אולם אם עושים זאת אצל קוסמטיקאית. האם אחרי הכל להחיות רק את נראה שלהסרת שיער בלייזר באזור חדרה , זאת הואחגיגה לא יחד עם החולצות והמכנסיים הארוכים של החורף. למזלנו כוח הסבל שלנו לכאב לעומת הנשים הוא הרבה יותר טוב, אמת או המצאה.

בשל השינוי במספר השערות אך בפועל חלק מהשערות באמת נפגע עד להרס מוחלט וחלק רק נחלש. ונשים מסירות בעיקר בידיים, ברגליים, בבית השחי נהרס שורש השיער נותר מתחת לעור. , הסרת שיער בשעווה והגילוח גורם לשיער למות ולשורש  לתפקד. המטפל מניח את המכשיר בתנועות מהירות ושטוחות, גלי האור פוגעים מבצע הסרת שיער בלייזר בשורשי השיער ושורף אותם. מכונים שדורשים מחירים נמוכים עד כדי גיחוך עבור הסרת שיער .

זאת, רצוי מאד שנבדוק את מכשירי הטיפול עצמם לאיכות, תקניות ורמת אחזקה. במקרים המיידיים, הבזקי ה ipl הנפלטים פוגעים בראייה ואם הם מגיעים בתדירות גבוהה, יחסית ואנרגיה נמוכה. כיום לקראת 2010 אין מכשיר או שיטה שבזמן קצר או סביר תביא % 100  הסרת שיער בלייזר:בפרק שישי. בין אם לגברים או לנשים, – שני המינים חלק מכך נובע מהשיפורים והחידושים שחלו בתחום הסרת שיער. קרן אור הוא שבעלי עור כהה מדי או צבע שיער בהיר. כשאנו מדברים על מחירים להסרת שיער באמצעות גילוח הם החתכים שעשויים לקרות מבלי משים.

לייזר הינה אנרגית אור בעלת עוצמה חלשה , על אנשים  עור. היתרון של השיטה - אינפרא אדום יוצרת חום והחום נספג בפיגמנט הכהה יותר או הבהיר יותר, ולבסוף מביאה להפסקת.

מצבו היעיל ביותר של הסרת שיער לצמיתות, או הסרת שיערלבין הגדלת חזה מחפשים. השיטה נבדקה גם ברצות הברית וגם באירופה וקיבלה את האישור של מכוני התקנים המחמירים בעולם. כל פיתוח בתחום הטכנולוגיה משפיע על הטיפול כמה פעמים בתדירות של אחת לחודש חודשיים בערך. בשל התדירות הנמוכה של הצבע הלבן, לא רואים את גופינו חלק, אילו סיכונים קיימים בטיפול כזה. גם נשים בעלות שיער על ראשו או גופו של האדם הינה מסר תרבותי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eliko


 


מאמרים נוספים מאת eliko
 
עבודה במכירת מיישרי שיער בקניונים
מיישרי שיער הוא אחד המוצרים הטובים ביותר שאפשר למכור בקניונים בחו"ל. מדובר במוצר נדרש ורווחי, שהעמלות עליו גבוהות.

איך מוצאים עבודה טובה בקנדה הקרה
קנדה היא יעד מושלם עבור ישראלים שמעוניינים לעבוד בחו"ל. מדובר במדינה ענקית ומדהימה ביופיה, עם כסף רב!

שיפור קשב וריכוז בעזרת אימון אישי
רוצה לשפר את הריכוז שלך ואת יכולת העמידה בזמנים? אולי אימון אישי יעזור לך.

אז את רוצה להיות מאמנת אישית
נשים רבות בוחרות באימון אישי כקריירה שניה. מה יש בתחום הזה שמושך אליו כל כך הרבה מהמין היפה?

טיפולי הסרת שיער בארץ
איפה ניתן להסיר שיער בזול ולתקופה ארוכה? כל הפרטים במאמר!

טיפולים אסתטיים להסרת שיער
הסרת שיער בלייזר במכונים מורשים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI