דף הבית רוחניות מאגיה ומיסטיקה החזרת אהבה
החזרת אהבה
מאיר בן מרום 03/03/15 |  צפיות: 12450

מה היא החזרת אהבה?

"החזרת אהבה" היא המונח המקובל כיום לשלל שיטות שבהן משתמשים כדי "להחזיר את הגלגל אחורה" במצבים של אהבות שהסתיימו, אף על פי שלא תמיד כפי שאתם חושבים כרגע. המשיכו לקרוא והדבר יתבהר.

מדובר בתחום שמיסטיקנים און ליין רבים עוסקים בו כיום, ואלו ששוחחנו עמם פרשו בפנינו תשובות מכל קצווי הקשת: חלקם דיברו על כישופים ועל טקסים שהם מבצעים ממש כדי להחזיר זוג זה לזה; אחרים הדגישו שהם בודקים היטב את ההתאמה – גם כאשר אדם מגיע אליהם והוא בטוח בכך שהוא רוצה לחזור לבן הזוג שממנו נפרד; ומיסטיקנים און ליין נוספים הדגישו חזור והדגש את העובדה שהם אינם מבצעים שום דבר כאשר מדובר באהבה שאחד מבני הזוג בה בעצם נשוי למישהו אחר.

כיצד מתבצעת החזרת אהבה?

עם זאת, כל המיסטיקנים און ליין הללו הדגישו שמדובר בתהליך הכולל ניקוי אנרגטי, איזון אנרגטי והתכווננות מחדש. התהליך האנרגטי, שבעצם אינו כולל התערבות מאסיבית שנויה במחלוקת כמו התהליכים שציינו לעיל, הוא תהליך שיכול להתאים לכל אחד מכם בעת של מצוקה לאור אבדן אהבה.

במקרה כזה המיסטיקן ישוחח עמכם, וישתמש בכלים כגון תקשור ופתיחה בקלפים כדי לוודא היכן באמת אתם נמצאים ומה נכון לעשות. לאחר מכן יבצע ניקוי אנרגטי וטיהור, שמטרתם ראשית לנתק אתכם מזמן העבר ולעזור לכם להתחבר לזמן הווה. הרעיון המרכזי בתהליך כזה הוא לסייע לכם להתנתק מהדברים הלא טובים שהיו בקשר, מהחוויות המחזיקות אתכם אחוזים בקשר הזה, וראשית לכול – לפתוח דף חדש עם עצמכם. דף חדש כזה, אנרגטי, יאפשר לכם להתחיל להבין אם אתם אכן עדיין מעוניינים באותה אהבה, באותה זוגיות שהיתה, ויאפשר לכם להבין כיצד אתם מתחברים אליה מחדש, ממקום אחר – בהנחה שאתם אכן מעוניינים בה לאחר הניקוי האנרגטי. העבודה באמצעות התקשור והקלפים יכולה לסייע לכוון אתכם למקומות המתאימים לזמן ההווה שלכם ולאופציות שיאפשרו לכם לעשות את העבודה הפנימית הדרושה לכם כעת. כלומר, בתהליך פנימי של החזרת אהבה – הדגש הוא קודם כול על החזרת האהבה לעצמכם ועל החיבור המחודש עם עצמכם, במקום שבו אתם נמצאים כעת ונכון לזמן הנוכחי בחייכם.

בזוגיות קיימת

החזרת אהבה יכולה להיות גם במצב של קשר זוגי קיים אך ש"סטה ממסלולו הטוב", וגם במקרה כזה, מיסטיקנים און ליין המומחים לכך מציינים כי הם מבצעים ניקוי ואיזון אנרגטי קודם כול. לאחר מכן הם בודקים מה קורה אצל בן הזוג, ובמידה שנשמתו מסכימה לכך, הם יכולים לבצע גם אצלו ניקוי אנרגטי ולבדוק דברים לגביו באמצעות כלים שונים – כדי לרתום גם אותו לתהליך. השלב הבא הוא לאפשר לדברים לקרות שוב ממקום חדש ונקי, וכך לגלות אם אכן האהבה הזו נועדה להתממש, או שזמנה ותפקידה הסתיימו.

חשוב לדעת!

כדאי להיות מודעים לכך שזהו אינו תהליך של "זבנג וגמרנו" על פי רוב, ויותר מכך – שמיסטיקנים און ליין שמבטיחים לכם כישוף ופתרון מיידיים לא בטוח אומרים לכם את כל האמת. כאשר מדברים עמם ישירות, הם מדגישים את העובדה שאין מאה אחוז הצלחה, גם אצל אלה מהם שעובדים עם כישופים, מאחר שמדובר בתחום הזיווגים, שכידוע – אינו נתון בידי אדם, אלא בידי שמים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיר בן מרום


 


מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום
 
איך תזהו תקשור אמיתי?
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

איך לנסח שאלה? קלפי טארוט ואיך עובדים איתם
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

עין הרע ושיטות לטפל בה – הסרת עין הרע
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

קלפי טארוט – היקום בשירות הקלפים
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

הסרת עין הרע – לא אזוטרי כמו שחשבתם
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

תקשור עם נשמות – חוויה שתשנה את חייכם
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

למה כדאי להתנסות בתקשור עם מלאכים?
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

תקשור עם נפטרים – כל אחד חייב לנסות את זה!
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מה ההורה צריך לעשות כשהוא פונה למאיר בן מרום לבחירת שם?
נולד לכם ילד חדש? קודם כול מזל טוב! רק בריאות והרבה נחת. לפני שאתם פונים אליי כדי שאסייע בבחירת שם לילד החדש שזה עתה נולד לכם, יש כמה דברים שחשוב שתהיו מודעים אליהם. נוסף על הדברים העקרוניים שהסברתי במאמר הקודם בנושא הזה, חשוב לדעת שלא אני ולא אף מיסטיקן או נומרולוג אחר "בוחרים" בעבורכם את השם של הילד שלכם. כל מה שאני עושה הוא לייעץ לכם בהתאם לתאריך הלידה ובהתאם לאפשרויות הטובות ביותר שעולות מתוך הידע שבו אני משתמש בתחום.

טיפים לבחירת שם לילד
במאמר הנוכחי אפרוס בפניכם את הבסיס לאופן שבו נעשית בחירת שם לילד שזה עתה נולד, על פי הנומרולוגיה והקבלה. יותר ויותר הורים כיום מודעים לחשיבות של בחירת שם לילדם הרך, ומתייעצים בכל הקשור בכך. איך יודעים אם השם טוב לילד? איך יודעים אם השם פותח לו במזל? הנה הדברים הבסיסיים, הטיפים שכדאי שכל אחד שמתעניין בתחום ידע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI