דף הבית רוחניות תקשור וטלפתיה תקשור – למה כדאי לבחור בו?
תקשור – למה כדאי לבחור בו?
מאיר בן מרום 14/06/15 |  צפיות: 12181

מהו תקשור ואיך הוא מתבצע?

מדובר בגישה ישירה של המתקשר – באמצעות ערוץ כלשהו – למידע שאינו מצוי במסגרת חמשת החושים הפיזיים שלנו. מדובר במצב שבו המתקשר מקבל ידע רוחני גבוה, ידע הנסתר מן העין – כזה המחובר הן לנשמתו של האדם שבעבורו הוא מתקשר והן לתת המודע של אותו אדם. בעזרת הגישה הישירה שלו לערוץ הידע המתקשר יכול לדעת דברים סמויים מאוד, אישיים מאוד ואמיתיים מאוד – על האדם המגיע להתייעץ עמו. זה אולי נשמע מפחיד או משונה, אבל האמת היא שכולנו מחוברים ברמה האנרגטית וכולנו פתוחים לקבל מסרים הקשורים זה בזה, אם רק יודעים כיצד לעשות זאת. בשונה ממה שמכונה "קריאת מחשבות", תקשור אינו מחייב מצב שבו הלקוח חושב על הדברים שאותם המתקשר אומר, אלא למתקשר יש כמו גישה ישירה למידע על הלקוח – וחשוב לציין – לאותו מידע הרלוונטי לסיטואציה שבאשר אליה בא הלקוח להתייעץ. כלומר, המתקשר לא יקבל מידע שאינו רלוונטי לאותה סיטואציה, ואת המידע שהוא מקבל הוא ידע כיצד לנתב לטובתו הגבוהה ביותר של הלקוח, באותו מצב נתון.

איך יודעים שזה עובד?

נכון, השוק רווי בשרלטנים מסוגים שונים, אבל כל אחד מכם יכול לדעת אם המתקשר שלפניו הוא שרלטן, או אדם בעל כוחות מיסטיים אמיתיים, המחובר לטוב ולאמת. כיצד תדעו? שימו לב אם המתקשר אומר לכם דברים מאוד כלליים, כאלה שיכולים להיות "נכונים תמיד" או כאלה ש"בדרך כלל נכונים לכל אדם במצב שהצגתם לפניו". מתקשר טוב ידע עליכם פרטים אישיים בלי שסיפרתם לו אותם, הוא ידע דברים כמוסים – כאלה שלפעמים רק אתם מודעים אליהם, והוא יפתיע אתכם במידע על סביבתכם או על ההתנהלות שלכם בחייכם, בלי שהוא מכיר אתכם. יתרה מכך, כאשר מתקשר אמיתי ישמיע את דבריו, אתם תרגישו שהם "מהדהדים בתוכם" – תרגישו שאתם מתחברים לדברים הנאמרים, מבפנים (לא מהשכל), ותרגישו שהם אמיתיים. את זה אי אפשר לזייף, וכאשר מישהו סתם אומר לכם דברים, אתם מיד מרגישים שהם לא באמת נוגעים בכם.

למה כדאי לבחור בתקשור?

הסיבה הטובה ביותר לבחור בו היא שאפשר לגשת באמצעותו לכל סיטואציה, לכל בעיה, לכל אתגר בחיים – ובכל רמה של התמודדות. למה הכוונה? הכוונה היא שאם אתם נמצאים בצומת מרכזי והרה גורל בחייכם – כזה שבעצם עמידתכם בתוכו אתם חווים שוב דפוסים שאתם מכירים ונזכרים בצמתים דומים מאוד שהייתם צריכים לבחור בהם במהלך חייכם – תקשור יוכל לסייע לכם במקרה הזה, גם באיתור המעשה הנכון לאותה סיטואציה וגם באיתור הדפוס שלכם וביצירת דרך חדשה. באותו אופן, אם אתם עומדים בפני החלטה פשוטה יותר שאתם זקוקים לגביה לתשובה של "כן" או "לא", או אם אתם "תקועים" בנושא מסוים בחייכם – גם בכל אלה הוא מסייע. יתרונו הגדול הוא במיידיות של התשובות וביכולת לכוון באמצעותן תהליך – קצר מועד או ארוך טווח, כזה שמשנה חיים או כזה שרק מסייע במקום מסוים ולאחריו ממשיכים הלאה כרגיל. כלומר, בכל תחום ובכל מצב שבו אתם מרגישים שאתם זקוקים לסיוע "מחוץ לקופסה" – תוכלו להיעזר בו כדי לשפוך אור חדש על ההסתכלות שלכם, ובעקבותיה – גם על ההתנהגות שלכם.




דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיר בן מרום


 


מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום
 
איך תזהו תקשור אמיתי?
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

איך לנסח שאלה? קלפי טארוט ואיך עובדים איתם
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

עין הרע ושיטות לטפל בה – הסרת עין הרע
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

קלפי טארוט – היקום בשירות הקלפים
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

הסרת עין הרע – לא אזוטרי כמו שחשבתם
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

תקשור עם נשמות – חוויה שתשנה את חייכם
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

למה כדאי להתנסות בתקשור עם מלאכים?
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

תקשור עם נפטרים – כל אחד חייב לנסות את זה!
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מה ההורה צריך לעשות כשהוא פונה למאיר בן מרום לבחירת שם?
נולד לכם ילד חדש? קודם כול מזל טוב! רק בריאות והרבה נחת. לפני שאתם פונים אליי כדי שאסייע בבחירת שם לילד החדש שזה עתה נולד לכם, יש כמה דברים שחשוב שתהיו מודעים אליהם. נוסף על הדברים העקרוניים שהסברתי במאמר הקודם בנושא הזה, חשוב לדעת שלא אני ולא אף מיסטיקן או נומרולוג אחר "בוחרים" בעבורכם את השם של הילד שלכם. כל מה שאני עושה הוא לייעץ לכם בהתאם לתאריך הלידה ובהתאם לאפשרויות הטובות ביותר שעולות מתוך הידע שבו אני משתמש בתחום.

טיפים לבחירת שם לילד
במאמר הנוכחי אפרוס בפניכם את הבסיס לאופן שבו נעשית בחירת שם לילד שזה עתה נולד, על פי הנומרולוגיה והקבלה. יותר ויותר הורים כיום מודעים לחשיבות של בחירת שם לילדם הרך, ומתייעצים בכל הקשור בכך. איך יודעים אם השם טוב לילד? איך יודעים אם השם פותח לו במזל? הנה הדברים הבסיסיים, הטיפים שכדאי שכל אחד שמתעניין בתחום ידע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI