דף הבית רוחניות חלומות פתרון חלומות – מה אומרת על זה הקבלה?
פתרון חלומות – מה אומרת על זה הקבלה?
מאיר בן מרום 01/07/15 |  צפיות: 12419

מהו חלום על פי הקבלה?

על פי הקבלה, החלום הוא הזמן שבו הנשמה שלכם נפרדת מהגוף הפיזי שלכם, ומתעלה אל העולמות העליונים, אל הממדים הרוחניים יותר, שהם ביתה הטבעי, וממנו היא מגיעה לחיבור עם הגוף בעולם הזה. בעת השינה מתעלה הנשמה לאותם עולמות רוחניים, שם היא חווה חוויות באופן חופשי מהגוף, מקבלת מסרים רוחניים הנכונים לה להמשך המסע הפיזי המתקיים בעולם הזה, נטענת באנרגיות חדשות ומעבדת את האירועים העוברים עליה בזמן הערות, בתוך הגוף. כך, כאשר הנשמה מתעלה מדי לילה, היא בעצם משדרת את המסרים שהיא מקבלת באותם עולמות, אל הגוף והנפש – הארציים יותר והאחראים לחיינו בעולם הזה – באמצעות החלומות שאנו חולמים.

פתרון חלומות על פי הקבלה

באופן טבעי ומובן, לאור האמור לעיל, אם מסעה הלילי של הנשמה מתבטא בחלומות שאדם חולם, הרי שלכל חלום יש פשר, והוא משמעותי. פתרון חלומות על פי הקבלה נשען על מסורת של שנים רבות, וכבר בתנ"ך מסופר על חלומות שחלמו אנשים חשובים כיוסף למשל, כולל החשיבות שייחסו להם ולפתרונותיהם. כלומר, המסורת הקבלית לפתרון חלומות מבוססת על פענוח של הכתבים הקדושים שלנו, ומתוכם על הפירושים השונים המקובלים בקבלה לכל אחד מן הסמלים המופיעים בחלומות.

איך פותרים חלומות על פי הקבלה?

מאחר שהקבלה מבוססת על סודות רוחניים עמוקים כפי שהם מתבטאים בעולם החומר שלנו, גם בכל הקשור לפענוח חלומות, היא מתבססת על הפירושים המקובלים לסמלים מסוימים המופיעים בחלומות. כך, כאשר אדם חולם חלום והוא מעוניין לפתור אותו, פותר החלומות ישמע ממנו את החלום שלו ויבקש ממנו לספר אותו בפירוט רב ככל האפשר. לאחר מכן, פותר חלומות מקצועי ישמע מאותו אדם כמובן גם על המקום שבו הוא נמצא כרגע בחייו, על הדברים המטרידים אותו ועל הנפשות המרכזיות השותפות לחייו באותו זמן. לאחר שכל אלה נמצאים לפניו, פותר החלומות ישתמש בידע הקבלי שלו ובחכמתו המקצועית כדי לפענח את הסמלים שהתקבלו בחלום ולשלב אותם עם הסיפור הייחודי של אותו אדם מסוים – כדי להפיק את המסר שאותו באמת מבקש החלום להביא לאדם בזמן המסוים הזה.

פתרון אישי לסמלים מקובלים

משמעות הדבר היא שאף על פי שיש פירושים מוסכמים לסמלים נפוצים המופיעים בחלומות של בני אדם בדרך כלל – כגון שיניים, נחש, נסיעה, רכב, מקור מים, גשר, היריון ועוד ועוד – הרי שהפרשנות להם יכולה להיות שונה מאדם לאדם. המשמעות של כל סמל תהיה תלויה הן בפרטים של הסמל עצמו כפי שהופיעו בחלום (למשל – היריון מתקדם או היריון בשלביו הראשונים, לידה וכן הלאה) והן בשילובם עם יתר הסמלים שהופיעו בחלום, בהתאם לסיפור המלא שנארג באותו חלום, להרגשה שעמה התעורר החולם ולמקום שבו הוא נמצא בחייו באותו זמן.

לסיכום, פתרון חלומות מקצועי ייעשה על ידי פותר חלומות הבקי בכל רזי הסמלים, הסימנים והמסרים. יחד עם זאת, הדבר החשוב ביותר מלבד בקיאותו של פותר החלומות הוא היכולת שלו להבין את נפשו ואת עולמו של האדם שמולו, ולחבר בין כל חלקי התמונה – החלום, האדם והמציאות – כדי להבין מה המסר המדויק שאותו הוא מוסר לאדם שחלם, בזמן המסוים בחייו, בהתאם לתמונה השלמה וכדי לקדם את אותו אדם, כמובן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיר בן מרום


 


מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום
 
איך תזהו תקשור אמיתי?
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

איך לנסח שאלה? קלפי טארוט ואיך עובדים איתם
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

עין הרע ושיטות לטפל בה – הסרת עין הרע
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

קלפי טארוט – היקום בשירות הקלפים
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

הסרת עין הרע – לא אזוטרי כמו שחשבתם
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

תקשור עם נשמות – חוויה שתשנה את חייכם
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

למה כדאי להתנסות בתקשור עם מלאכים?
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

תקשור עם נפטרים – כל אחד חייב לנסות את זה!
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מה ההורה צריך לעשות כשהוא פונה למאיר בן מרום לבחירת שם?
נולד לכם ילד חדש? קודם כול מזל טוב! רק בריאות והרבה נחת. לפני שאתם פונים אליי כדי שאסייע בבחירת שם לילד החדש שזה עתה נולד לכם, יש כמה דברים שחשוב שתהיו מודעים אליהם. נוסף על הדברים העקרוניים שהסברתי במאמר הקודם בנושא הזה, חשוב לדעת שלא אני ולא אף מיסטיקן או נומרולוג אחר "בוחרים" בעבורכם את השם של הילד שלכם. כל מה שאני עושה הוא לייעץ לכם בהתאם לתאריך הלידה ובהתאם לאפשרויות הטובות ביותר שעולות מתוך הידע שבו אני משתמש בתחום.

טיפים לבחירת שם לילד
במאמר הנוכחי אפרוס בפניכם את הבסיס לאופן שבו נעשית בחירת שם לילד שזה עתה נולד, על פי הנומרולוגיה והקבלה. יותר ויותר הורים כיום מודעים לחשיבות של בחירת שם לילדם הרך, ומתייעצים בכל הקשור בכך. איך יודעים אם השם טוב לילד? איך יודעים אם השם פותח לו במזל? הנה הדברים הבסיסיים, הטיפים שכדאי שכל אחד שמתעניין בתחום ידע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI