דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים פוליש קריסטל לרצפה
פוליש קריסטל לרצפה
דפנה ראם 26/10/15 |  צפיות: 3314

רצפת הבית היא ככל הנראה החלל המשפיע ביותר על מראה הבית כולו. על מנת להנות מבית שנראה נקי ומרגיש יוקרתי, כל שיש לעשות, הוא להבריק את הרצפות בהברקה קריסטלית מרהיבה בעזרת פוליש קריסטל.

מהו פוליש קריסטל:

פוליש קריסטל הוא סוג אחד של פוליש לרצפה מתוך 3 סוגים נפוצים. פוליש ווקס ופוליש אקרילי הם סוגי הפוליש הנוספים.

לפוליש קריסטל ישנה ייחודיות אל מול סוגי הפוליש המתחרים. הוא עמיד לאורך זמן, הוא מבריק ועשיר במיוחד, והוא אוטם את הרצפות לחלוטין לחדירת נוזלים וכתמים.

איך מבצעים פוליש קריסטל:

את הפוליש קריסטל מבצעים רק בעזרת חברת ניקיון ופוליש מקצועית. ביצוע פוליש בצורה חובבנית עשויה לגרום לנזקים בלתי הפיכים שיאלצו אותנו אפילו להחליף מרצפות בכל הבית במקרים קיצוניים. את הפוליש מבצעים ב- 4 שלבים.

שלב ראשון - שלב קירצוף וניקוי הרצפה.

שלב זה הוא שלב חשוב במיוחד. הרי אין אנו רוצים לצפות בשכבת הברקה רצפות מוכתמות או מלוכלכות. זה עשוי לפגום במראה הכללי של הרצפות ובמקרים של כתמים שומניים, חומר ההברקה עשוי שלא להדבק בצורה טובה אל הרצפות ומכאן שהפוליש לא יהיה אחיד. את שלב הקרצוף והניקוי עושים בעזרת מכונת פוליש אליה מחובר סקוטש מיוחד המסתובב במהירות ומקרצף את הרצפות באופן יסודי.

שלב שני הוא שלב מריחת חומר הכנה לפוליש.

כאשר הרצפות נקיות לחלוטין, בעזרת מכונת הפוליש מורחים שכבת חומר על הרצפות. מטרת החומר הזה, הוא להכין את הרצפות למריחת חומר ההברקה. מכונת הפוליש בשילוב צמר מגנזיום, מחדיר את חומר ההכנה להברקה עמוק אל תוך המרצפות. לאחר מכן, יש להמתין לייבוש מלא של החומר.

שלב שלישי: מריחת חומר ההברקה הקריסטלית.

ושוב בעזרת מכונת הפוליש שלנו, מורחים שכבת חומר הברקה על הרצפות, ובאופן יסודי ודקדקני, מחדירים את חומר ההברקה לרצפות. מכונת הפוליש מחממת את חומר ההברקה ומחדירה אותו לעומק המרצפות ויוצרת שכבת הגנה אטומה לחלוטין על המרצפות.

שלב רביעי הוא שלב הגימורים.

לאחר שליטשנו, מרחנו שכבת הגנה ומרחנו חומר הברקה, עלינו ללטש את המרצפות בעזרת מכונת פוליש מצויידת בכרית לבד יעודית. כרית הלבד מפלשת את הרצפות, מסירה את השאריות ומעניקה לרצפות מראה אחיד, מבריק ורטוב כמו מראה.

חשוב לדעת כי על מנת לבצע פוליש לרצפה בצורה איכותית עם מינימום נזקים, כדאי להיעזר בחברת ניקיון ופוליש מקצועית. אם אתם מחפשים חברת ניקיון לניקיון בתים אחרי שיפוץ, חפשו חברת ניקיון המספקת גם שירותי פוליש לרצפה בכלל, ופוליש קריסטל בפרט על מנת לצמצם את אנשי המקצוע איתם תצטרכו להתמודד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה ראם


 


מאמרים נוספים מאת דפנה ראם
 
פוליש קריסטל לרצפה
26/10/15 | שיפוצים
פוליש קריסטל לרצפה הוא הפתרון היעיל והנוח יותר לחידוש מרצפות הבית. איך הוא מתבצע ומה כדאי לדעת? הכל במאמר הבא.

ריהוט פנים איכותי מתחיל בשילוב של אומנות וחומר
11/10/15 | ריהוט
ריהוט פנים או ריהוט חוץ הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. ריהוט איכותי, המעוצב בידי אומנים שנושמים את החומר, יהפכו את הבית לעשיר ומעוצב להפליא, ועשויים להפוך לפריטי אומנות עם השנים ורק להעלות את ערכם.

צימרים לפי שעה
חדרי אירוח לפי שעות מציעים לרוב אירוח למספר שעות בלתי מוגבל, החל משעה שהייה אחת ועד ללילה שלם, בשעות הבוקר או בשעות הלילה כאחד, והחיוב מתבצע על בסיס שעתי. צימרים מסוג זה נפוצים מאוד ברחבי הארץ, אך צימרים על בסיס שעתי או צימרים דיסקרטיים נפוצים בעיקר באזור מרכז הארץ. לרב, חדרים אלו הם חדרים סטנדרטיים המעוצבים בסגנון רומנטי ואינטימי.

הכניסו רומנטיקה לזוגיות בעזרת קמין עצים
קמין עצים הוא הסמל הכמעט רישמי לרומנטיקה ואהבה. על מנת להכניס לבית מגע של חמימות וביתיות, כדאי לכם לשקול שילוב קמין עצים בבית.

פוליש לרצפה בשלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ
16/08/15 | שיפוצים
פוליש לרצפה הוא הפתרון היעיל ביותר לרצפה שנראית כחדשה במינימום עבודה ומינימום כסף. מה זה פוליש לרצפה ולמה כדאי לעשות אותו בשלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ

מתכון מצוין לקוסקוס טבעוני
קוסקוס טבעוני, עשיר בטעמים אך דל במרכיבים, מהיר להכנה וטעים במיוחד. טעם ממכר שלא תוכלו להפסיק לאכול. זהירות ממכר.

דשא סינטטי לגינה
09/08/15 | גינון
למה דשא סינטטי? השאלה היא למה לא. דשא סינטטי הוא פתרון פלא. חסכוני, יעיל ויפה. הוא בהחלט פתרון יעיל יותר מדשא טבעי.

למה דשא סינטטי?
14/07/15 | גינון
על מנת להקים גינת נוי פרטית יפה וחסכונית במינימום השקעה, כדאי לכם להכיר את הדשא הסינטטי. הדשא הסינטטי הוא השחקן הראשי ברב הגינות הפרטיות והציבוריות ולכך יש הרבה סיבות.

פתרון הדשא הסינטטי בעיצוב הגינה
דשא סינטטי ירוק, רענן, מטופח ונקי. דשא שאינו דורש הרבה טיפול וטיפוח, כזה שהילדים נהנים לשחק עליו, כזה שכיף לארח עליו אורחים וכזה שמעניק לגינה שלנו מראה אמיתי של גינה.

ליטוש וחידוש מרצפות לפני מעבר לדירה יד שנייה
25/06/15 | מעבר דירה
ליטוש וחידוש מרצפות הוא תהליך המורכב ממספר שלבים כאשר התוצאה הסופית תהיה רצפה נקייה ומבריקה כמו מראה לאורך זמן. אם אתם בדיוק לקראת מעבר לדירה יד שנייה, כדאי לכם לשקול ביצוע ליטוש וחידוש מרצפות עוד לפני הכניסה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI