דף הבית תיירות ונופש אטרקציות טייס ליום אחד
טייס ליום אחד
אתי זר 23/06/09 |  צפיות: 2507

את האטרקציה הבאה אתה יכול לפרגן לעצמך או לוודא שהאנשים שאוהבים אותך יפרגנו לך. לכל מי שאוהב נופים יפים, יש לו חיבה לטיסה ואוהב גובה, אטרקציית טייס ליום אחד זוהי האטרקציה המושלמת.

הטיסות נעשות במטוסים פרטיים קטנים, כגון מטוסי הססנה. לפני העלייה למטוס מתבצעת הדרכה מלאה המסבירה על כל מערכות המטוס, ונותנת קווים כללים של עקרונות התעופה. בטיסה עצמה תשבו במושב של טייס המשנה, וממש כמו לטייס אמיתי תהיה פרושה לפניכם מערכת ההגאים וחלון גדול שיאפשר לכם מבט רחב ופתוח על נופיה המדהימים של ארץ ישראל.

חשובים גם לחוויה שלמה וגם לבטיחות הטיסה הן אוזניות הקשר דרכם תתקשרו עם הטייס, וחגורות הבטיחות. למען ביטחונכם מבוצעת הטיסה ע"י טייס מקצועי ומנוסה.

מרגע ההמראה תראו ותחוו הכול מנקודת מבטו של הטייס.

הטיסה כוללת הסברים מקיפים על נקודות הציון הנראות בדרך, על המכוונים השונים של המטוס המגיבים לטיסה, ועל הפעולות אותם עושה הטייס במהלך הטיסה. מדובר בטיסות נמוכות בגובה של

כ 250 מטר, כך שהנופים הנשקפים יפיפיים, וברורים.

אם אתם מעוניינים להטיס את המטוס ולחוות חוויה אמיתית, קחו בחשבון כמה דברים. ראשית עלות שעור טיסה יקרה יותר מטיסה רגילה מפאת עלות הביטוח החיונית ביותר. שנית, תאלצו להשאיר את אהוביכם על מגרש ההמראה ולעלות לחוויה זו רק עם מדריך הטיסה. אבל החוויה המלאה שווה גם את ההשקעה וגם את הפרידה הקצרה.

משך הטיסה הוא כחצי שעה, ומומלץ לברר לפני ההגעה מאיזה שדה תעופה יוצאות הטיסות באותו היום. ישנן חברות שמוציאות טיסות משדות תעופה שונים לפי ימות השבוע. רוב החברות המציעות שירות זה פועלות גם בסופי השבוע, ולאילו מכם שרוצים להשתמש באטרקציה זו כמתנת יום הולדת, או מתנה לכל אירוע אחר, אפשר להשיג מראש שובר התקף לחצי שנה, ומאפשר למקבל המתנה לקבוע את החוויה ליום הנוח עבורו.  עד כאן החוויה הרגילה של טייס ליום אחד.

לאילו מביניכם שבחרו לא להטיס את המטוס בעצמם, ובכל זאת להיות טייסים ליום אחד, כדאי לדעת שלמטוסי הססנה ארבעה מקומות ישיבה, כך שאפשר להעלות למטוס שני מלווים, מלבד הטייס. בחוויה זו אומנם לא תטיסו את המטוס בעצמכם, אבל תוכלו לחלוק את ההתפעמות מחוויית הטיסה ומהיופי שלרגליכם עם האנשים היקרים לכם.

"טייס ליום אחד" הינה בין אטרקציות הנשארות בזיכרון לשנים רבות. לא בכל יום מתאפשר לכם לחוות טיסה מנקודת מבטו של הטייס וזו בהחלט חוויה מיוחדת במינה. בחרו את החברה המתאימה לכם, הדקו חגורות, והמריאו!

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי זר


 


מאמרים נוספים מאת אתי זר
 
טיולי סוסים - אטרקציה מרגיעה
טיול סוסים, מלבד היותו אטרקציה המועילה להיכרות חבלי הארץ ונופיה, מתאים אף כפעילות הנוסכת רוגע ושלווה.

טייס ליום אחד
23/06/09 | אטרקציות
בין אם זה לילדים או לזוגות, אטרקציית " טייס ליום אחד" מציעה חוויה רווית אדרנלין עם נופים מרהיבי עין וזיכרון בלתי נשכח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI