דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ טיולי סוסים - אטרקציה מרגיעה
טיולי סוסים - אטרקציה מרגיעה
אתי זר 26/06/09 |  צפיות: 2629

טיולי סוסים הן אחת האטרקציות המומלצות ביותר לטיול רומנטי זוגות, טיולי משפחות ואפילו בודדים אשר מעוניינים ליהנות מחוויה בלתי נשכחת.  אם עד לפני זמן מה הייתה לנו בעיה למצוא חוות סוסים שיספקו שירותים שכאלה, הרי שבשנים האחרונות תעשיה זו התפתחה ונכון להיום קיימות עשרות חוות סוסים ברחבי הארץ אשר מספקות את שירות טיולי הסוסים. אתם מפחדים לעלות על סוסים? אל פחד! אתם תעברו הדרכה שלמה על ידי מדריך מוסמך של החווה לפני שיתחיל הטיול, וגם אז המדריך ילווה אתכם לאורך כל הטיול.

את טיול הסוסים תוכלו לעשות את זה בפרדסים אשר באזור השרון עם נוף פסטורלי, תוכלו להתפנק על גבינות תוצרת בית, בקבוק יין ועוד כל זאת לאורך חוף הים התיכון, ליד מצוקים, תוכלו לעשות טיול סוסים בכל מקום ברחבי הארץ.

אורכו של טיול סוסים ממוצע הוא שעה-שעה וחצי. למעשה, טיול סוסים מתאים לכל קשת הגילאים: בין אם אילו ילדים בני ,8-12 נוער, זוגות ואפילו קשישים מעל גיל 75.

טיולי סוסים הם לא רק בשביל טיול רומנטי או משפחתי, אלא יכולים להיות גם חוויה טיפולית נהדרת לילדים ובעלי מוגבלויות שונות מכיוון שטיול סוסים הינו חוויה מרגיעה. הרי תחשבו: אתם יוצאים לטבע, רואים רק ירוק סביבכם, אין רעש מלבד הציפורים שמצייצות. סוסים בניגוד לפעמים איך שאנשים מגיבים, תמיד יגיבו לאהבה באהבה. בע"ח  הסוס תמיד ידע מתי הוא תחת איום ומתי לא. הטיול הנ"ל יכול להוות מתנת יום הולדת נפלאה אשר תספק לכל מי שמקבל אותה חוויה בלתי נשכחת, ואף יכול להיות מעולה ליום גיבוש משרדי. תחשבו שאתם רוכבים בנופים הארצי-ישראלים המהממים, עם החבר'ה לעבודה, עם אהובכם או אהובתכם, מה צריך עוד בשביל חוויה בלתי נשכחת?

לסיכום, זה לא משנה אם אתם זוג אשר מחפש טיול רומנטי, משפחה המחפשת חוויה בלתי נשכחת או אפילו בודדים, טיול סוסים היא אחת החוויות הטובות ביותר כיום. אז נכון, כיום יש אינטרנט וטלוויזיה (הנה, הרי אנחנו קוראים גל על זה באינטרנט( ורובנו מעדיפים להישאר בבית עם כל מגוון הדברים שיש לנו בבית, אך זכרו: טיול סוסים יעזור לכם להתחבר לטבע ולהתנתק אפילו אם לזמן קצר מהעולם מסביב. הדבר יעזור לשקט הנפשי שלכם, כמו כן, סוס תמיד יחזיר אהבה, כך שלא משנה אם יצאנו מזוגיות כושלת או סתם נתק עם הורינו, טיול כזה ועוד אטרקציות  בסגנון הינם פיתרון מעולה לעזרה בדברים האלו.

 

  

  

  

  


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי זר


 


מאמרים נוספים מאת אתי זר
 
טיולי סוסים - אטרקציה מרגיעה
טיול סוסים, מלבד היותו אטרקציה המועילה להיכרות חבלי הארץ ונופיה, מתאים אף כפעילות הנוסכת רוגע ושלווה.

טייס ליום אחד
23/06/09 | אטרקציות
בין אם זה לילדים או לזוגות, אטרקציית " טייס ליום אחד" מציעה חוויה רווית אדרנלין עם נופים מרהיבי עין וזיכרון בלתי נשכח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI