דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים איכות מים מסוננים של תמי 4
איכות מים מסוננים של תמי 4
אבי 23/08/16 |  צפיות: 12071

מדוע איכות המים המסוננים של תמי 4 נחשבים היום למים הבריאים והטעימים ביותר לשתייה? בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של סינון המים. מערכת הסינון של תמי 4 מספקת איכות מים מסוננים ברמה הגבוהה ביותר, תוך עמידה בכל התקנים והדרישות המחמירות ביותר בנוגע לצריכת מי שתייה. מים מסוננים של בר מים תמי 4 מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות ממים מטוהרים, ללא חיידקים, ללא טעמי לוואי וללא ריח לוואי.

תהליך הסינון וטיהור המים

לבר המים של תמי 4 מערכת סינון כפולה, הפועלת על ידי שני פרמטרים: סינון וטיהור. מערכת הסינון הינה המערכת של מסנן הפחם, ומערכת הטיהור מתבצעת באמצעות נורת UV, כאשר השילוב בין שניהם מעניק לנו את איכות המים הרצויה לשתייה. מסנן הפחם מספק לנו את הטיפול למים איכותיים, ללא חלקיקים שונים החודרים אל תוך מי השתייה באמצעות צנרת המים, כמו חול, חלודה, כלור ואפילו אבנים קטנות. כמו כן, מסנן הפחם מסוגל למנוע מעבר של כלור אל תוך מי השתייה. מערכת הטיהור של המים נעשית על ידי נורת ה UV, הקרינה מאפשרת למנוע את התרבות החיידקים החודרים אל מי השתייה. השילוב הייחודי של שני המרכיבים הללו יוצרים מים איכותיים, נקיים ובטוחים לשתייה.

עמידה בתקנים מחמירים

בר מים תמי 4 עומד בתקנים המחמירים ביותר בכל הנוגע אל טיהור וסינון של מי שתייה. בר המים עומד בתקן הישראלי המחמיר 1505 הדן בנושא סינון וטיהור של מי שתייה. תקן זה, מבטיח את איכות המכשיר ואת איכות מערכת הסינון, כמו גם את איכות המים כתוצאה ממערכת הסינון של המכשיר. כמו כן, לבר המים של תמי 4 תו בטיחות 5452 הדן בנושא שמירה על איכות וטיב המים. בכדי להמשיך ולשמור על איכות הסינון וטיב המים, יש צורך להקפיד על החלפת סנן הפחם ונורת ה UVבהתאם לזמנים שנקבעו. באופן זה, תוכלו להיות בטוחים כי המים שאתם שותים הינם הבריאים והטובים ביותר עבורכם.

פיתוח מתמיד

חברת שטראוס ממשיכה לפעול בכל עת על מנת להשביח את איכות המים ומערכת בר המים, ומעת לעת ניתן למצוא חידושים בפיתוח של בר המים, הכולל אפשרויות חדשות, כמו מים מוגזים. בחברת שטראוס ממשיכים לעסוק במחקר של איכות וטיפול במי שתייה, וכל המוצרים עוברים בקרת איכות קפדנית, בכדי לספק לכלל הלקוחות את המים הבריאים והאיכותיים ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI