דף הבית בידור ופנאי תחביבים גאדג'טים מקסימים למטבח שיגרמו לבישולים לחג להיות מהנים
גאדג'טים מקסימים למטבח שיגרמו לבישולים לחג להיות מהנים
עמית אקסלרוד 01/04/17 |  צפיות: 11552

אם אמא שלך , אישתך או אחותך אוהבות לבשל אז למה לא להביע את הערכתך על הארוחות הטעימות שהיא מכינה בכך שתקנה לה כמה גאדג'טים למטבח שהם שימושיים, חמודים וכיפיים בעת ובעונה אחת. אין צורך שתחכה עד ליום ההולדת שלה או לפסח כדי לתת לה מתנות מקוריות ומהנות כאלה. רוב הסיכויים שהיא תהיה מאושרת ותתהה למה לא נתת לה מתנות כאלה כבר לפני.

אז אם אתה מחפש להאיר לה את היום במטבח ולגרום לבישולים שלה להיות חוויה הרבה יותר מהנה, הנה כמה מוצרים קטנים שהיא יכולה להוסיף לארסנל שלה (נכון באותה מידה גם לגברים הבשלנים שבחבורה) :

1. מחזיק כף ומכסה סיר Agatha

אגתה היא מכשפה סגולה קטנה וחביבה שתרכב על הכף ותחזיק אותה וגם תגרום למכסה של הסיר להישאר קצת פתוח ובכך לשחרר אדים כשהמרק או התבשיל שלכם מבעבע מתחת למכסה. המכסה יהיה קצת סגור כי אגתה עושה את הקסמים שלה!

2. כף לפסטה Papa Nessie

תנו לפפה נסי לשבת בתוך הקן שלו העשוי מפסטה טריה כאשר הצוואר והראש שלו בולט בצורה יפה. וכשאתם מוכנים להגשה הוא יעלה לכם בדיוק מנת פסטה אישית מוכנה לאכילה.

3. חותכן לעיצוב צנון Ravanello

ואם האוכל קצת משעמעם אז זה הזמן להתחיל ליצור ממנו צורות משעשעות ויצירתיות. היפכו את הצנון לצורה של פטריה והוסיפו המון כיף לכל סלט ירקות. אביזר מטבח זה הוא בטוח, מהנה וקל לעבודה בחיתוך ועיצוב צנון מה שגורם לכם לחיסכון של זמן ויצירה של ארוחה משודרגת ומרעננת.

4. כלי להכנת ביצים עלומות Eggondola

האגונדולה הוא גאדג'ט מטבח חדשני שעוזר לכם לעשות ביצים עלומות (או שלוקות) בקלות ועם סגנון. כל מה שצריך לעשות זה לשבור ביצה לתוך הגונדולה ולתת לה לשוט בתוך סיר עם מים חמים. דקה או שתיים אחר כך אתם יכולים להוציא בצורה מושלמת ביצה עלומה וטעימה מוכנה לאכילה או בשילוב עם המנה שלכם.

 

מחיתוך ועיצוב ירקות, הגשה של פסטה, בישול ביצים ועד שחרור אדים מהסיר יש לבטח מתנות למטבח שתוכל לבחור לתת ואם כבר נכנסת לעניין אז למה שלא תקנה אחד לעצמך?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עמית אקסלרוד


אתם מחפשים מתנה עבור יקיריכם? יש לנו מבחר גדול של מתנות מקוריות
שניתן להזמין דרך האתר ולחסוך כסף וזמן.



 


מאמרים נוספים מאת עמית אקסלרוד
 
גאדג'טים מקסימים למטבח שיגרמו לבישולים לחג להיות מהנים
01/04/17 | תחביבים
כמה גאדג'טים למטבח שהם שימושיים, חמודים וכיפיים בעת ובעונה אחת שיכולים לשדרג את עבודת הבישול בקלות.

משימה בלתי אפשרית? איך למצוא מתנות לגבר ומתנות לאישה
זה תמיד מסובך למצוא מתנה בעבור האנשים שאנו אוהבים. זה או שאנו משקיעים בה יתר על המידה, וגורמים להם להרגיש לא בטוחים לגבי המתנה שהם מתכוונים להעניק לנו, או שאנחנו משקיעים פחות מן המצופה ומעניקים לחבר או לחברה שלנו מתנה שבקושי הושקעה בה מחשבה. זה קורה בייחוד בזמנים שבהם אין לנו שמץ של רעיון מה לתת להם. היא לא הזכירה שהיא רוצה שמלה או זוג נעליים ספציפיים,כמו כן עריכת קניות של בגדים בעבורה היא משימה בלתי אפשרית בפני עצמה. לו כבר יש את משחקי הווידיאו העדכניים ביותר של העונה ולהשיג לו זוג נעלי ספורט נ

מסע קניות ברשת כאלטרנטיבה למציאה של מתנות מקוריות
16/03/12 | צרכנות
אם קניונים עמוסי אדם שוברים אתכם ולשים את רגלכם בפתח מרכז קניות גדול מטיל עליכם מורא גדול אז כנראה שהדרך החדשה לקנות מתנות מקוריות תפורה במיוחד בשבילכם.

הקשר הנפלא בין כלי מטבח ומתנות מקוריות
כלי מטבח מהווים מתנות נפלאות כמעט לכל סוג של אירוע. אחרי הכול, כמעט כולם חושקים במזון ואנשים משקיעים זמן נכבד במטבח ובחדר האוכל. אולם, כשהם רואים כלי מטבח, חלק מהאנשים רואים אותם כחפצים נפוצים, שבריריים מדי, ולא כחפצים שניתן לכנות מתנות מקוריות. אבל זה כבר אינו נכון.

איך להתמודד עם ההוצאה הגבוהה עבור מתנות לעובדים
העובדים החליטו לשחק בגמד ענק כדי ליצור גיבוש בעבודה ואתה צריך עכשיו למצוא מבחר מתנות לא יקרות? ישנם הרבה אתרי אינטרנט הנושאים מוצרים מקוריים ויחודיים במחירים הרבה יותר טובים מאשר בחנויות פיזיות.

איך לעשות שופינג של מתנות בלי החור בכיס
17/02/12 | צרכנות
יום ההולדת של מישהו קרוב מתקרב ואתם חייבים לקנות לו מתנה לאירוע שהוא עושה ועם זאת אתם לא רוצים להיכנס להוצאה כספית גבוהה. הייתם שמחים לקנות מתנה לא יקרה שלא תעבור את המאה שקל

איך למצוא מתנות לגבר או מתנות לאישה בהישג יד
אם אתם בשלב שאתם צריכים נואשות למצוא לקרובים ביותר אליכם מתנות לאישה או מתנות לגבר אז מומלץ שתמצאו אתר אינטרנט שמתמחה במתנות מקוריות במחירים סבירים.

הקשר בין מדבקות קיר ומתנות מקוריות בתקציב מוגבל
08/02/12 | צרכנות
למצוא מתנות מקוריות עבור יקירכם שהגיעו ליום בשנה ולעשות זאת בתקציב מוגבל זו משימה ממש לא קלה בימים אלה שהמחירים הולכים ומאמירים.

מיטב הרעיונות למתנות בתחום העיצוב הישראלי.
03/02/12 | צרכנות
האם חשבתם פעם שעיצוב ישראלי הוא התחום החם ביותר בו תמצאו שלל רעיונות למתנות מקוריות שלא תמצאו כמעט באף תחום אחר. אז איך ניתן להשיג עיצוב ישראלי ולקבל מגוון רחב ומרענן של רעיונות למתנות? אל תחפשו רחוק מדי, זה במרחק הקלקה, מול מסך המחשב על הכסא החמים והנעים שלכם בחדר מחומם בחורף וממוזג בקיץ ובקיצור חפשו אחר חנויות מקוונות המציגות עיצוב מודרני ונושאות טווח רחב של מוצרי עיצוב ישראלי ממיטב המעצבים הישראלים והמתנה הבאה שתביאו תהיה הרבה יותר מרשימה מההיצע הרגיל שאתם לרוב נחשפים אליו בחנויות המתנות הרגי

מיטב הרעיונות בבחירת מתנות לעובדים מתנות לעובדים
09/01/12 | ניהול
כשאתים באים לבחור מתנות לעובדים שלכם ודאו שאתם עושים את הבחירה המתאימה. בחירת מתנות היא משימה לא קלה, ועל אחת כמה וכמה בחירת מתנות לעובדים. אינכם רוצים לתת מתנה שתעשה אץ הפעולה ההפוכה והלא רצויה אלא לתת את המתנה שתעשה את האפקט הכי גדול. תחום העיצוב הירוק הינו עשיר במתנות מיוחדות שיתאימו בצורה נפלאה גם כמתנות לעובדים. מאמר זה יבחן רעיונות שונים בתחום:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI