דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים בעלי מקצוע לבית
בעלי מקצוע לבית
מוטי אסא 08/08/17 |  צפיות: 4757

לא פעם אנו נתקלים בתקלות שונות בבית וזקוקים לשירותיהם של אנשי מקצוע שונים.

מצב זה בלתי נמנע, לכל מוצר או חלק מסוים בבית ישנו בלאי ואין לנו שליטה על עניין זה, יחד עם זאת קיימת תמיד הדילמה:

היכן נמצא כרגע איש מקצוע ואיך נדע שאותו בעל מקצוע אכן אמין ואיכותי ויוכל לספק לנו את השירות לו אנו זקוקים על הצד הטוב ביותר.

כמה דרכים לאיתור בעלי מקצוע

ישנן כמה דרכים עיקריות שבהן נוכל למצוא אנשי מקצוע בתחומים שונים.

ישנם מדריכים שנוכל לעיין בהם במדור הספציפי של בעלי המקצוע, ישנה מדיית האינטרנט שכיום כל דבר שאנו מחפשים ניתן למצוא במנועי חיפוש שונים והדרך האחרונה ואולי המומלצת ביותר היא להעזר בחברים או מכרים אשר מכירים בעלי מקצוע טובים.

בכל אחת מהדרכים נוכל למצוא אנשי מקצוע בתחומים שונים אך כמו שקראתם הדרך הטובה היא לקבל המלצות חמות מחברים או מכרים שכבר חוו שירות מבעל מקצוע ספציפי ויכולים להמליץ עליו.

דגשים חשובים להזמנת בעלי מקצוע

שימו לב: במידה ולא קיבלתם המלצות ואתם מזמינים איש מקצוע בדרך אחרת יש לברר כמה דברים חשובים בעת שיחת הטלפון הראשונית עם בעל המקצוע.

אין זה משנה איזו תקלה קיימת בביתכם ולאיזה מבין בעלי המקצוע אתם זקוקים. השלב הראשון הוא לתאר את אותה תקלה או העבודה לה אתם זקוקים ולברר אם אכן אותו איש מקצוע מספק את השירות הזה.

לאחר מכן בררו אם בעל המקצוע עובד קרוב למקום מגוריכם. לעיתים בעלי מקצוע גובים מחיר נוסף עקב נסיעה ארוכה מהרגיל לביתכם.

עוד דבר חשוב שיש צורך לברר הוא המחיר. לעיתים אנשי מקצוע אינם יכולים לספק מחיר מדויק על פי ההסבר שלכם אך ללא ספק הם יכולים לומר טווח מחירים מסוים וכך תדעו להתכונן.

והדבר האחרון והכי חשוב הוא לברר אם לאותו בעל מקצוע ישנה תעודה שמעידה על כך שהוא מוסמך לטפל באותן תקלות להם אתם זקןקים.

טיפ חשוב:

כיום בכל תחום ישנם כמות של בעלי מקצוע, אם שוחחתם עם אחד מהם אין זה אומר שהתחייבתם אליו, זכותכם המלאה לנסות ולברר עם עוד אנשי מקצוע באותו תחום.

כל עוד תקפידו על הכללים החשובים שהוזכרו כאן תוכלו להבטיח שאליכם לבית יכנסו אנשי מקצוע מוסמכים,אמינים ואיכותיים מאד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אסא

המלצות ומידע על בעלי מקצוע מוסמכים בתחומים שונים, בעלי מקצוע אמינים ויסודיים בתחומם, כל המלצה על בעל מקצוע נבדקה ואומתה שאכן מדובר בבעלי מקצוע מוסמכים !



 


מאמרים נוספים מאת מוטי אסא
 
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחת משיטות השיווק לבעלי מקצוע ועסקים היא או בעצם הוא הכרטיס הביקור הדיגיטלי. בעזרת כרטיס חכם יוכל כל בעל עסק לשווק את עצמו ללקוחות במגוון דרכים כמו: שיווק בוואטסאפ, פרסום ברשתות החברתיות ועוד >>

חשמלאי מוסמך בתל אביב
מחפשים חשמלאי מוסמך בתל אביב? הדרכים למצוא בעלי מקצוע רבות ומגוונות אבל שימו לב - בתחום החשמל חובה להכניס לבית רק חשמלאים מוסמכים עם רישיון חשמל בתוקף!

בעלי מקצוע לבית
08/08/17 | שיפוצים
למצוא בעלי מקצוע זה הדבר הכי פשוט שאפשר, למצוא את המקצועיים והמוסמכים זה כבר משהו אחר. ישנם כמה כללים לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי >>>

הכרויות לגרושים
27/05/17 | הכרויות
30 אחוז מהזוגות בישראל מגיעים לרבנות. עם הנתון הזה התעוררו להם לא מעט אתרי הכרויות לגרושים גרושות שמספקים זירת הכרויות לפרק ב' מוצלח יותר בחיים !

חשמלאים במרכז
זקוקים לשירות חשמלאים במרכז ? חשוב מאד להקפיד על כמה דברים חשובים מאד בזמן ההזמנה. חשוב לברר האם החשמלאי שאתם מזמינים הוא בעל רישיון ויותר מכך, האם אותו חשמלאי במרכז משתמש בחומרים בעלי תו תקן !

בניית אתרים לעסקים
לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים חשוב שתבינו ותדעו על מה אתם חייבים להקפיד ועל מה אסור לוותר. חברות לבניית אתרים שונות מציעות דברים שונים וחייבים לדעת הכל.

חשמלאי בראשון לציון
10/09/16 | שיפוצים
לפני שאתם מזמינים חשמלאי בראשון לציון אתם חייבים לברר כמה דברים. בשלב הראשוני בררו אם החשמלאי מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ושהוא נמצא עליו באופן קבוע. אל תתפתו או תאמינו לכל מיני משפטים כמו: הרישיון לא עליי, בטח שיש לי אבל נגמר התוקף ועוד...

חשמלאי בנס ציונה
זקוקים לשירותיו של חשמלאי בנס ציונה ? חשוב שתדעו: לא כל חשמלאי מחזיק ברישיון מוסמך ובעבודות ותיקוני חשמל רצוי שיתעסק חשמלאי מוסמך בלבד.

התקנת מאוורר תקרה
28/04/16 | צרכנות
אחד מפתרונות הקירור הטובים ביותר הוא מאוורר תקרה. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שיתאימו לכל פינה בבית. התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מורשה וחשוב להקפיד על כך !

אתר הכרויות
30/07/13 | דייטינג
נישת הכרויות בולטת היא רשת האינטרנט. איך תמצאו אתר הכרויות איכותי ומומלץ ? ברשת קיימים לא מעט אתרי הכרויות, כנסו וקראו איך לאתר את הטובים ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI