דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג אתר הכרויות
אתר הכרויות
מוטי אסא 30/07/13 |  צפיות: 13471

נישת הכרויות חזקה כיום היא רשת האינטרנט, קיימים לא מעט אתרי הכרויות המספקים שירות זה, חלקם מאפשרים שרות בחינם וחלקם דורשים תשלום חודשי בעבור מנוי באתר.

כל אתר הכרויות בין אם הוא בתשלום ובין אם לא פועלים בצורה זהה, בכל אתר תתבקשו להיכנס ולבצע הרשמה של כמה דקות, להעלות תמונה ופשוט להתחיל ולחפש בני זוג פוטנציאלים.

להלן כמה טיפים שיעזרו לכם להתנהל נכון באתרי הכרויות שונים:

1 ) אתר הכרויות מכובד ייתן לכם שדות חופשיים לצורך כתיבה על עצמכם, על בן או בת הזוג ובמקרים מסוימים על הדייט המושלם.

השקיעו בכתיבת המלל, פרטו עד כמה שניתן על עצמכם ועל הצד השני, מידע זה תורם מאד באתרי הכרויות שונים אין זה משנה אם האתר בתשלום או בחינם.

2 ) העלו תמונה עדכנית שלכם ורצוי שתהיה באמת עדכנית ולא מתקופת בת או בר המצווה, גולשים שמחפשים בני זוג באתר הכרויות אוהבים כרטיסים עם תמונות וחשוב מאד עדכניות ולא מוסתרות בכל דרך שהיא.

3 ) בכל אתר הכרויות ישנם שדות עם בחירות קבועות, חשוב מאד למלא גם אותם מכיוון שגם שדות אלה יכולים לתרום לכם בתיאור על עצמכם ולמשוך את הצד השני לפנות אליכם.

איך מוצאים אתר איכותי?

כמו שאמרנו קודם לכן, קיימים לא מעט אתרי הכרויות, אין שום ביטחון לאתר מוצלח, אם שמעתם דרך המלצות על אתרים מומלצים זה מצוין אך אם לא שמעתם ואתם לא מכירים תאצלו לבדוק זאת בעצמכם על ידי הרשמה לאתרים שונים.

בכל אתר הכרויות חייבת להיות אופציה למחיקת הכרטיס, במידה ונרשמתם ונתקלתם באתר שלדעתכם לא איכותי מספיק, תמיד תוכלו למחוק את הכרטיס ולצאת מהמערכת.

כל שנותר לי לאחל לכם זה המון בהצלחה בדרך למציאת זוגיות טובה, אמיתית וכנה !


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אסא

המלצות ומידע על בעלי מקצוע מוסמכים בתחומים שונים, בעלי מקצוע אמינים ויסודיים בתחומם, כל המלצה על בעל מקצוע נבדקה ואומתה שאכן מדובר בבעלי מקצוע מוסמכים !



 


מאמרים נוספים מאת מוטי אסא
 
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחת משיטות השיווק לבעלי מקצוע ועסקים היא או בעצם הוא הכרטיס הביקור הדיגיטלי. בעזרת כרטיס חכם יוכל כל בעל עסק לשווק את עצמו ללקוחות במגוון דרכים כמו: שיווק בוואטסאפ, פרסום ברשתות החברתיות ועוד >>

חשמלאי מוסמך בתל אביב
מחפשים חשמלאי מוסמך בתל אביב? הדרכים למצוא בעלי מקצוע רבות ומגוונות אבל שימו לב - בתחום החשמל חובה להכניס לבית רק חשמלאים מוסמכים עם רישיון חשמל בתוקף!

בעלי מקצוע לבית
08/08/17 | שיפוצים
למצוא בעלי מקצוע זה הדבר הכי פשוט שאפשר, למצוא את המקצועיים והמוסמכים זה כבר משהו אחר. ישנם כמה כללים לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי >>>

הכרויות לגרושים
27/05/17 | הכרויות
30 אחוז מהזוגות בישראל מגיעים לרבנות. עם הנתון הזה התעוררו להם לא מעט אתרי הכרויות לגרושים גרושות שמספקים זירת הכרויות לפרק ב' מוצלח יותר בחיים !

חשמלאים במרכז
זקוקים לשירות חשמלאים במרכז ? חשוב מאד להקפיד על כמה דברים חשובים מאד בזמן ההזמנה. חשוב לברר האם החשמלאי שאתם מזמינים הוא בעל רישיון ויותר מכך, האם אותו חשמלאי במרכז משתמש בחומרים בעלי תו תקן !

בניית אתרים לעסקים
לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים חשוב שתבינו ותדעו על מה אתם חייבים להקפיד ועל מה אסור לוותר. חברות לבניית אתרים שונות מציעות דברים שונים וחייבים לדעת הכל.

חשמלאי בראשון לציון
10/09/16 | שיפוצים
לפני שאתם מזמינים חשמלאי בראשון לציון אתם חייבים לברר כמה דברים. בשלב הראשוני בררו אם החשמלאי מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ושהוא נמצא עליו באופן קבוע. אל תתפתו או תאמינו לכל מיני משפטים כמו: הרישיון לא עליי, בטח שיש לי אבל נגמר התוקף ועוד...

חשמלאי בנס ציונה
זקוקים לשירותיו של חשמלאי בנס ציונה ? חשוב שתדעו: לא כל חשמלאי מחזיק ברישיון מוסמך ובעבודות ותיקוני חשמל רצוי שיתעסק חשמלאי מוסמך בלבד.

התקנת מאוורר תקרה
28/04/16 | צרכנות
אחד מפתרונות הקירור הטובים ביותר הוא מאוורר תקרה. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שיתאימו לכל פינה בבית. התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מורשה וחשוב להקפיד על כך !

אתר הכרויות
30/07/13 | דייטינג
נישת הכרויות בולטת היא רשת האינטרנט. איך תמצאו אתר הכרויות איכותי ומומלץ ? ברשת קיימים לא מעט אתרי הכרויות, כנסו וקראו איך לאתר את הטובים ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI