דף הבית הודעות לעיתונות בריאות הודעה של מנכ"ל הרבלייף ריץ' גודיס
הודעה של מנכ"ל הרבלייף ריץ' גודיס
חיים נוי 01/03/18 |  צפיות: 4546
הודעה של מנכ"ל הרבלייף ריץ' גודיס

לוס אנג'לס, 28 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE):

הרבלייף בע"מ (NYSE: HLF) פרסמה את ההודעה הבאה היום: "הביצועים והחוסן של החברה שלנו מושרשים במטרה שלנו לעשות את העולם בריא יותר ושמח יותר. לאלה שלא מכירים אותנו, או אולי מבינים אותנו שלא כהלכה - אל תחששו להכיר אותנו", אמר מנכ"ל הרבלייף ריץ' גודיס.

אודות הרבלייף

הרבלייף היא חברת תזונה גלובלית שמשנה את חייהם של אנשים באמצעות מוצרים נהדרים  מאז 1980.

מוצרי הפיקוח על המשקל, תזונה ממוקדת, אנרגיה וספורט וכושר וטיפוח התזונה החיצונית שלנו זמינים אך ורק עבור ובאמצעות חברי הרבלייף עצמאיים ייעודיים ביותר מ-90 מדינות. אנחנו מחויבים למאבק בבעיות הכלל עולמיות של תזונה גרועה והשמנה על ידי הצעת מוצרים איכותיים, הדרכה אישית עם חבר הרבלייף וקהילה שמעודדת את הלקוחות לחיות חיים בריאים ופעילים.

אנחנו תומכים ב-Herbalife Family Foundation (HFF) ותוכניות Casa Herbalife שלה כדי לעזור להביא תזונה טובה לילדים נזקקים. אנחנו גם נותנים חסות ליותר מ-190 ספורטאים, נבחרות ואירועים ברמה עולמית ברחבי העולם, ביניהם כריסטיאנו רונלדו, LA Galaxy ואלופים בענפי ספורט רבים אחרים.

לחברה יש יותר מ-8,000 עובדים בכל העולם, והמניות שלה נסחרות בבורסה לניירות ערך של ניו יורק (NYSE: HLF) עם מכירות נטו של 4.4 מיליארד דולר ב-2017. למידע נוסף, בקרו באתרים WWW.Herbalife.com  או WWW.IAmHerbalife.com.

אתר קשרי המשקיעים של הרבלייף בכתובת http://ir.herbalife.com מכיל כמות גדולה של מידע פיננסי ואחר על החברה. החברה מעודדת משקיעים לבקר באתר מעת לעת, כי המידע מתעדכן ומידע חדש מתפרסם.

אנשי קשר

Herbalife
Gary Kishner
מנהל, קשרי מדיה
[email protected]
213.745.0456

מקור: Herbalife Ltd.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180228006365/en

ההודעה לעיתונות מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Mutual Benefit Group זכתה בפרס Standard of Excellence ללקוחות של דאק קריק טכנולוגיות ב-Formation '24
Mutual Benefit Group (MBG) לוקחת הביתה את פרס Standard of Excellence ללקוחות בזכות השילוב של תוכנת SPLICE עם OnDemand Claims של Duck Creek

Quit Like Sweden דורשת פיקוח על מוצרי טבק במטרה להציל מיליוני חיים ביום עולם ללא טבק
חייהם של מיליוני בני אדם עשויים להינצל הודות לגישה מתקדמת יותר כלפי אמצעים לפיקוח על טבק, כך לטענת פלטפורמה חדשה המחויבת לעודד ארצות ללכת בעקבות החוויה השוודית ולהפוך ל’אזור ללא עישון’.

יום הטבק העולמי: התמודדות עם "מגיפת התפיסה המוטעית"
ביום העולם הזה ללא טבק, World Vapers Alliance (WVA) שופכת אור על מגיפת התפיסה המוטעית המשתוללת סביב הפחתת נזקי טבק. כפי שנחשף על ידי מחקר Ipsos עבור צוות החשיבה, We are Innovation, נמצא ש- 74% מהמעשנים ברחבי העולם מאמינים בטעות כי אידוי מזיק או מזיק יותר מעישון.

כנס חוויית המשתמש השנתי של Anaqua יציג הרצאות מרכזיות מ- Microsoft, SAP, USPTO ועוד
מומחי קניין רוחני גלובליים מתכנסים כדי לחלוק ידע וחוויות ולדון בעתיד הקניין הרוחני

Axi משיקה את תחרות המסחר הגלובלית הגדולה ביותר שלה אי פעם, עם פרסים בסך 250,000 דולר
49 זוכים ייבחרו בתחרות המסחר, והפרס הגדול הוא בגובה 100,000 דולר

לצד הנהגת Montrose Environmental Group, מנהל הטכנולוגיה הראשי של 3M דן בהתפתחויות המוצלחות לסילוק "כימיקלים נצחיים" ממים
Montrose Environmental Group, Inc. ("Montrose") (NYSE: MEG) חלקה היום קטעים נבחרים מהמצגת שלה עם חברת 3M בכנס השנתי ה-31 של Bank of America לתחבורה, חברות תעופה ותעשייה הנערך בניו-יורק.

Nyxoah – מידע על המספר הכולל של בעלי זכויות ההצבעה וניירות הערך
בהתאם לסעיף 15 לחוק מ-2 במאי 2007 על שקיפות בעלי מניות גדולים, Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: (NYXH מפרסמת את המידע הבא בעקבות הנפקת מניות חדשות.

דאק קריק טכנולוגיות מספקת הכרה ב-IAT Insurance Group וב-Coforge עם פרס ה-Standard of Excellence שלה
IAT Insurance Group, בשותפות אסטרטגית עם Coforge, לוקחת הביתה את פרס ה-Standard of Excellence ללקוחות עבור המעבר ממספר מערכות ניהול פוליסה דור קודם ומופרדות למערכת מבוססת הענן של Duck Creek, מהלך שמניע המרה דיגיטלית

Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן
Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפיתוח ייצור מקורי (ODM) של מזון בריאות פונקציונלי, הכריזה על חשיפת ההיצע האחרון שלה, HemoHIM G, בטייוואן. התפתחות זו היא חלק ממאמץ החברה להרחיב את נוכחותה בשווקים הגלובליים.

מנהיגים גלובליים מתכנסים כדי להחליף שיטות עבודה מומלצות במדיניות בריאות הכבד
- Global Liver Instituteמכון הכבד העולמי (GLI) כינס מנהיגים עולמיים מכובדים לאירוע בשולי אסיפת הבריאות העולמית ה-77 בז'נבה, שוויץ, תחת הכותרת "ביחד למען בריאות כבד טובה יותר: הגברת שיטות עבודה מומלצות ברחבי העולם", בשיתוף עם האגודה האירופית לחקר הכבד (EASL).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI