דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר יום פינוק בספא
יום פינוק בספא
ספא מעל כולם 09/07/09 |  צפיות: 3884
  כאשר חושבים על אלטרנטיביות ליום פינוק, אחד המקומות הראשונים שעולים הינו ספא. יום פינוק בספא יכול להיות מורכב ממגוון טיפולים אלטרנטיביים וטיפולי יופי אשר נועדו למילוי מצברים והירגעות ומה יותר מתאים ליום פינוק מאשר הירגעות מוחלטת ופינוקים. האווירה, המוזיקה, העיצוב, כל אלה מהווים תפאורה מושלמת ליום פינוק איכותי, כאשר גולת הכותרת הינה שלל טיפולים לגוף ולנפש.זה יכול להיות עיסוי כמו עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי גוף מלא וכדומה, טיפולי רפלקסולוגיה, דיקור סיני, סאונה חמה, סאונה קרה, ג'קוזי ועוד. כיום ניתן לבחור אילו פינוקים אנו מבקשים לקבל ביום הפינוק שלנו, ולצרף אותם לחבילה.

מעבר לטיפולים אלטרנטיביים ניתן לשלב ביום הפינוק טיפולי יופי אשר נועדו לשלב בין אסתטיקה להירגעות מושלמת. בין טיפולי היופי בספא ניתן למצוא עיסוי פנים, קילוף פילינג מקצועי ושלל טיפולי יופי המתבססים על מרכיבים טבעיים. מעבר לטיפולי יום וטיפול הירגעות, יכול הספא להציע טיפולים ייחודיים המתאימים ליום פינוק כמו אמבט אצות, טיפול באבנים חמות וכו, כאשר כל ספא בוחר אילו טיפולים להציע.

למרות הכיף בטיפולים אף יום פינוק לא שלם ללא ארוחה טובה. מקומות רבים בארץ מאפשרים לפוקדים את הספא ליהנות מארוחות גורמה במסעדה, כאשר המסעדה יכולה להיות מסעדת בריאות או כל מסעדה אחרת.

יום פינוק יכול להוות מתנה מושלמת כאשר אנו מבקשים לחגוג אירוע רומנטי כמו הצעת נישואין או יום נישואין ולכן יום פינוק בספא הינה אלטרנטיבה מושלמת. מקומות רבים מציעים מגוון טיפולים משותפים כמו עיסוי זוגי או טבילה משותפת בג'קוזי עם כוס שמפנייה ביד. אם יום הפינוק שלכם מיועד לציון אירוע רומנטי, ניתן בחלק מהמקומות להזמין חדר טיפולים זוגי לכמה שעות, כך שתוכלו לבלות יחד באווירה רומנטית ללא הפרעות. במידה והינכם מבלים יום פינוק במקום המציע חבילות רומנטיות, תוכלו לבחור מתוך מגוון טיפולים אילו פינוקים ברצונכם לקבל, כאשר ניתן לקבל באותו מקום טיפולים לגבר, טיפולים לאישה וכמובן טיפולים משותפים.

יום פינוק הינו יום המוקדש לעצמנו ולאהובים עלינו. על מנת למלא מצברים ולשרוד בתוך הלחץ היום יומי, אנו חייבים לקחת הפסקות קטנות מהשגרה, לטפל בעצמנו ולשכוח לכמה שעות מעבודה, בית או לימודים. פנקו את עצמכם ביום פינוק אחת לתקופה ותרגישו בהבדל.


יום פינוק הינו יום אשר שמור לאירועים מיוחדים או כאשר אנו מבקשים לקחת כמה שעות של חופש לפנק את עצמנו. חברה טובה חוגגת יום הולדת, מגיעה לה יום פינוק, היה לך חודש קשה בעבודה, את חייבת לעצמך יום פינוק לשכוח מהכול. צמד המילים יום פינוק מעלה חיוך על השפתיים והופך למשהו ששווה לחכות לו. כאשר אנו מתכננים יום פינוק, עלינו לקחת בחשבון מהם הדברים אשר אותו אדם שמקבל את יום הפינוק אוהב לעשות ולא יוצא לו לעשות בימים שגרתיים וזאת על מנת להבטיח כי יום הפינוק יהפוך לחוויה בלתי נשכחת. 

 
דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספא מעל כולם

ספא מעל כולם.



 


מאמרים נוספים מאת ספא מעל כולם
 
מהו ספא?
מקור השם ספא (spa) הוא בעיר הבלגית ספא(spa) וזאת על שום מה? בימי הביניים אנשים שסבלו מחוסר ברזל וסבלו ממחלות הקשורות בכך נהגו לשתות ממיי המקום – spa שייחסו להם סגולות מרפא. במים שבעיר ספא בבלגיה הייתה כמות של תחמוצת ברזל ומים אלו גרמו לאנשים להחלים מהמחלות.

רגיעה במרומים
סגנון מעריב, את ההבטחה הראשונה הטמונה בשמו, מקיים ספא מעל כולם ביד רחבה. הספא, ממוקם בקומה ה-15 של מלון קרלטון בתל-אביב, מציג במרפסתו ההיקפית תמונת פנורמה מרהיבה של העיר, הים והמרינה, וכולל בר ומקומות ישיבה. הספא עצמו כולל שלושה חדרי טיפול, אחד מהם זוגי, החדרים מעוצבים ונעימים ואפלוליים , בספא סאונה יבשה , חדר כושר , בריכה חיצונית על גג המלון מלתחות ופינות ישיבה שבהן אפשר להירגע עם תה צמחים ועוגיות.

ספא שעשה לי את השבוע
ספא עיסוי פנים בחימר ובאדמת לס , סגנון מעריב כשמדברים איתי על חימר זה תמיד מזכיר לי שיעורי מלאכה לבנות מכיתה ו`, בהם לרוב הייתי עוברת לכיתת הבנים ומעדיפה לעסוק בנגרות. כמה שפחות חומרים "טבעיים" על הידיים וכמה שיותר פרקטי. ולכן, כששמעתי על עיסוי פנים בחימר ובאדמת לס ידעתי שהדבר הנכון ביותר הוא לשלוח נסיינית שוחרת טבע שלא תתפלץ כשחומרים אלו יהיו על פניה.

שמירה על אתיקה מקצועית בספא
שתים שלושה צלצולים בספא ואני עונה, בצד השני של הקו קול של אישה מתלהבת כמו שאישה יודעת להתלהב , היא מתעניינת ביום כייף בספא עבורה ועבור חברותיה, בשיא ההתלהבות אנו מגיעים לחבילת פינוק בספא עם מגוון טיפולי ספא וסוגרים עסקה ליום כיף מפנק בספא...

יום פינוק בספא
יום פינוק הינו יום אשר שמור לאירועים מיוחדים או כאשר אנו מבקשים לקחת כמה שעות של חופש לפנק את עצמנו. חברה טובה חוגגת יום הולדת, מגיעה לה יום פינוק, היה לך חודש קשה בעבודה, את חייבת לעצמך יום פינוק לשכוח מהכול. צמד המילים יום פינוק מעלה חיוך על השפתיים והופך למשהו ששווה לחכות לו. כאשר אנו מתכננים יום פינוק, עלינו לקחת בחשבון מהם הדברים אשר אותו אדם שמקבל את יום הפינוק אוהב לעשות ולא יוצא לו לעשות בימים שגרתיים וזאת על מנת להבטיח כי יום הפינוק יהפוך לחוויה בלתי נשכחת.

טיפולים
מפלט מחיי היום יום, מאורע מיוחד שחשוב לכם לציין, טיפולים לגוף ולנפש הינם דרך מעולה לעשות זאת. רגע לפני שאתם בוחרים את הטיפולים שלכם, הנה כמה טיפים איך לעשות את זה נכון. טיפולים לגוף- הכירו מגוון סוגי טיפולים - אנשים רבים מבקשים לעבור טיפולים בחוות בריאות או ספא במקומות שונים בארץ, אך אין הם באמת יודעים אילו טיפולים הכי מתאימים והכי מומלצים עבורם.

טיפולי ספא
אתרי ספא הפכו בעשור האחרון ללהיט. אם בעבר נשמרו טיפולי ספא רק למי שידם משגת, כיום הפך טרנד טיפולי ספא למילה נרדפת לחיים מאוזנים. הלחץ בו אנו נמצאים בכל יום, בניסיון לשלב בין קריירה, בית, עבודה, זוגיות והגשמה עצמית, הפכו את טיפולי הספא לצורך. אנשים רבים משלבים טיפולי ספא בשגרת החיים שלהם, כמו מכון כושר או מסעדה, וזאת במטרה לאזן את הגוף והנפש ולהחזיר לשניהם מעט ממה שאבד. למרות התרחבות המעגל המשלב טיפולי ספא בחיי היום יום, חלק גדול מהאנשים עוד רואה בטיפולי ספא פינוק איכותי המתאים לאירוע מיוחד.

אתרי ספא
אתרי ספא הינם מקומות המציעים טיפולי ספא. כאשר אנו מבקשים לפנק עצמנו בטיפול או להעניק טיפול ספא מפנק במתנה, עלינו לבחור אתר ספא מבין אתרי הספא ברחבי הארץ. איך נדע איזה אתר ספא מבין כל אתרי הספא הכי מתאים לנו.

חבילת ספא
ספא מהווה מקום מושלם לציון אירוע מיוחד או סתם כאשר בא לנו לקחת יום פינוק עבור עצמנו. מגוון הטיפולים אשר מציע ספא יכולים לבלבל, לא תמיד אנו יודעים מה לבחור, מה הכי מתאים לנו ומה הכי משתלם. על מנת להקל עלינו מקומות רבים מציעים חבילות ספא אטרקטיביות.

יום ספא המדריך המלא ליום ספא
ביקור בספא נועד על מנת לסייע לנו להירגע, לשחרר לחצים ולתת מרגוע לנפש והגוף. כאשר אנו מבקרים בספא, אנו רוצים ליהנות מכל מגוון הטיפולים המוצאים בו, על מנת באמת לתת לעצמנו את החופש והזמן, מומלץ להגיע לספא ליום שלם. ככה תעברו את היום שלכם בספא בשלום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI