דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר חברת הדברה מקצועית
חברת הדברה מקצועית
פורטל לבית 20/03/19 |  צפיות: 9032
לפגוש עכברים זה לא נעים ותגלו גם שלתפוס אותם ממש קשה ויש צורך בתחבולות לא קטנות. הזמנה של חברת הדברות אכן יכולה לפתור את הבעיה. כל שעליכם לעשות הוא לבדוק על מדביר עכברים מקצועי שיתן לכם מענה מושלם ושקט נפשי עבורכם.

איך בוחרים מדביר עכברים?

הזמנת מדביר עכברים יפתור עבורכם את המטרד הלא נעים, אבל חשוב לבחור מדביר מקצועי שיתן מענה מושלם לבעיה וגם פה ככל עבודה שיש צורך להזמין בעל מקצועכדאי להתחיל עם השוואת בין מספר חברות הדברה.

תוכלו להתחיל בחיפוש באינטרנט, תוכלו לברר אצל חברים או בני משפחה, בכל דרך שתבחרו כדאי לחפש מדביר ההמלצה שלנו לפנות אל שנים עד שלושה מדבירים, שגרים בקרבה לביתכם. אם אתם גרים בנס ציונה או ברחובות, מדביר בראשון לציון יענה לדרישתכם.

בררו על  השירות שלו, זמינות להגיע, סוג ההדברה, הניסיון שלו בתחום והמחיר כמובן. כדאי ומומלץ לבחור מדביר מהאזור חשוב לבדוק כי הוא בעל רישיון לעבוד בהדברה, ושהוא משתמש עם חומרי הדברה המורשים לשימוש על פי החוק.

מחיר הדברת עכברים

מחיר הדברת עכברים בנוי ממספר פרמטרים, סוג המבנה וגודלו, האם מדובר במפעל אוכל או בבית פרטי, כמות העכברים שיש במקום  ועוד. לכן קבלת הצעת מחיר לכל  הדברות העכברים לא תמצאו אבל אם תוכלו למסור למדביר פרטים על הבית ועל המטרד הוא יוכל להעריך את עבודתו. לכן חשוב לדייק בפרטים על מנת שתוכלו להשוואות בין הצעות מחיר שונות. הצעות נמוכות מדי עלולות להתפס כמלכודת דבש. הזהרו מפניהן.

לבסוף חשוב שתבדקו שיש אחריות על העבודה ושהוא מוציא לכם חשבונית. אל תסכימו לעבודה ללא אחריות או ללא חשבונית, כך שאם חזרו המזיקים תהיה לכם כתובת למי לפנות.

מדביר מקצועי

חשוב לכם לבדוק כי פניתם למדביר מקצועי עם רשיון בתוקף. שירות שהוא אמין הוא שירות שמרוויח עוד לקוחות.  מדביר מקצועי ייתן לכם אחריות על העבודה שלו, וגם אם לאחר שבועיים התקשרתם וסיפרתם שהמטרד עוד קיים הוא יחזור לבדוק ולרסס שוב.

הדברה של עכברים היא הדברה מורכבת מאחר שיש לבצע מספר פעמים את ההדברה , יש לבדוק שאכן שהעכברים לא חזרו ולבצע פעולות מנע לחזרתם.

הכנות לפני הגעת המדביר

ברוב המקרים המדביר יבקש מכם להוציא מהארונות את כלי האוכל והמזון ולהעביר אותו לקופסאות קשות, העכברים מחפשים מזון לאכול ושלא ימצאו את מבוקשם הם לא יגיעו. פרט  לנושא האוכל שחשוב שיהיה סגור. ההמלצה שלנו היא לנקות לפני ההדברה, כי  במקרים רבים תתבקשו לא לשטוף את הבית קרוב לקירות בשל הריסוס שבוצע. בררו מהן ההנחיות לאחר ההדברה ופעלו לפי הוראותיו של המדביר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

  פורטל לבית

פורטל לבית, הפורטל הגדול לכל השירותים ואנשי המקצוע לבית. רהיטים, אמבטיות, מטבחים, טכנאים, אדריכאלים, סורגים, פרגולות, תריסים, שער חשמלי , פרקטים, הסקה ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת פורטל לבית
 
יעוץ זוגי בכפר סא
זוגיות טובה היא זוגיות ששני בני הזוג מרגישים בה בנוחות, לכל זוג יכולה להתאים זוגיות שונה. ולכן חשוב להבין כיצד נתפסת בעיניכם זוגיות טובה. ובדומה לכך חשוב לצין שלא כל הנוצץ זהב . לעיתים בדמיון שלנו אנו רוצים מציאות זוגית אחרת, מפרגנת אוהבת, מפרגנת, מלאת תשוקה – כל מה שחסר לנו בזוגיות הנוכחית. האמנם?

תקנים צבאיים
09/10/22 | תעשייה
ציוד צבאי תמיד נחשב לציוד שעומד בתקנים מחמירים של הצבא, ולכן, גם בתחום האזרחי לא פעם יש דרישה לתקנים התואמים לתקינה הצבאית. לרוב הציוד נמצא בסביבות לחימה מגוונות, ציוד ומכשור אלקטרוני שעומד בפני מזג אוויר קיצוני, ציוד המופעל לאורך זמן ולא ייפגם בעת השימוש כגון מכשור מוטס, ציוד קרקע, מכשור מחשבים, ציוד הגנה וכו '

אישור יבוא ציוד רפואי
אישור רישום בפנקס האביזרים של אמ"ר – אישור ורישום המוצר או האביזר הרפואי בפנקס אמ"ר של משרד הבריאות. הרישום מאפשר את מכירתו לקהל היעד שהוגדר בגוף האישור בלבד. ויש לחדש את האישור אחת לתקופה.

שלבים בדרך לרכישת דירה מקבלן
19/01/21 | נדל"ן
מעוניינים לקנות דירה חדשה מקבלן, מה צריך לבדוק לפני, מה כלול בחוזה וטיפים לבדיקה לפני רכישה

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחול?
11/01/21 | נדל"ן
האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל או בארץ? מה לבדוק לפני שמשקיעים והאם כדאי להשקיע לבד או דרך חברה?

אחסון דירות
22/06/20 | מעבר דירה
מעבר דירה או שיפוץ דירה דורש לאחסן את הציוד של הבית לתקופה קצרה או ארוכה. שירותי אחסנה יאפשרו לכם לשמור על הרכוש שלכם ולהמשיך בשיפוץ או במעבר עד לרגע שתוכלו להחזיר את הרכוש שלכם לדירה.

דירות להשכרה
10/03/20 | נדל"ן
אם החלטתם להשקיע בתחום הנדל"ן - יש הרבה דברים שאתם צריכים לדעת וללמוד ולכן כנראה שלא הגעתם למאמר הזה במקרה. אז מה חשוב לדעת? איפה מתחילים? איפה הכי כדאי לרכוש דירה להשקעה?

ירושת מקרקעין –מנוחה ונחלה
19/11/19 | נדל"ן
אם בחר היורש הפוטנציאלי להסתלק מחלקו בירושה,הרי שלא השתנה כלום מבחינת מצבו הכלכלי רגע לפני החלטה זאת,וכך גם לעניין מצבו המיסוי-ללא שינוי.אם בחר לקבל את הירושה,סעיף 4 לחוק מיסוי מקרקעין קובע כי הורשה איננה מכירה או פעולה באיגוד

משרדים להשכרה או חללי עבודה
31/10/19 | נדל"ן
משרד או חלל עבודה, מה עדיף? מה היתרונות של כל אחד מהם ואיך לבחור מה מתאים בדיוק לעסק שלך

הקמת מועדון לקוחות
הקמת מועדון לקוחות היא הדרך הקלה והיעילה ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ויותר מכך, להביא אותם לחזור ולרכוש מוצרים או שירותים אצלכם. הקמת מועדון לקוחות הנעשה בצורה נכונה בסופו של דבר יגדיל לכם את שורת הרווח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI