דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר חמש המלצות לחופשה משפחתית בארצות הברית למשפחות שהטכנולוגיה זורמת להם בכפות הידיים
חמש המלצות לחופשה משפחתית בארצות הברית למשפחות שהטכנולוגיה זורמת להם בכפות הידיים
אורית בלום 02/05/19 |  צפיות: 3195

כל משפחה והחופשה המשפחתית שלה, אם המשפחה שלכם חובבת טכנולוגיה, ההמלצות הבאות במיוחד בשבילכם. Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח, חושפת את היעדים המומלצים ביותר למשפחות שאוהבות טכנולוגיה. תוכלו למצוא כאן טיולים לעמק הסיליקון בתקציב משפחתי, צפייה במופעי ברקים, משחקי ארקייד נוסטלגיים ומסעות אל האינסוף ומעבר לו.

אזור מפרץ סן פרנסיסקו, קליפורניה

סן פרנסיסקו מציעה מגוון רחב של פעילויות לאוהבי הטכנולוגיה, ואזור המפרץ מושלם לחופשה משפחתית.

ניתן להתחיל את היום שלכם במוזיאון ההמצאות הטכנולוגיות (Tech Museum of Innovation), ולבקר באולם הקולנוע המעוצב בצורת כיפה (IMAX Dome Theater) כדי לצפות במסך ענק המתפרש על פני יותר מ-836 מ"ר. לאחר מכן, תוכלו ליהנות מביקור של יום שלם באקספלורטוריום (Exploratorium), בו תמצאו מוצגים מדהימים כמו גשר עשוי ערפל, סימולציה המדמה את תחושת הכניסה לסופת טורנדו וכיפת מישוש בה מנווטים בחשיכה מוחלטת. מקום האירוח Convention Center Inn & Suites הוא בחירה פופולרית בקרב משפחות, ונמצא ממש מול מוזיאון התגליות לילדים (Children's Discovery Museum).

שיקגו, אילינוי

מוזיאון המדע והתעשייה בשיקגו מארח תערוכה קבועה בשם 'סופות מדע', המאפשרת למבקרים בה לשלוט בכוחות טבע שונים, כולל סופת טורנדו בגובה 12 מטרים. בנוסף, תוכלו למצוא במוזיאון גם מתקן מציאות מדומה המדמה הליכה בחלל, סימולטור טיסה וסדנאות המכונות 'תחלמו על זה, תעצבו את זה', במסגרתן מתכנתים צעירים לומדים כיצד לעצב ולפתח את הרעיונות שלהם.
אם אתם מבקרים בשיקגו בקיץ, תוכלו לרשום את הילדים למחנה הקיץ הטכנולוגי iD Tech STE בו הם ילמדו על הדפסת תלת-מימד, עיצוב משחקים ורובוטיקה. כשהילדים לומדים ונהנים, אתם מוזמנים להעביר את הזמן ב-Links Taproom, בר עם תפריט בירות דיגיטלי שמציין מידע רלוונטי בזמן אמת - החל מסוג הכוס בה יוגש המשקה שלכם ועד כמות הבירה שנשארה בחבית.

אם אתם רוצים לרכוש כישורים חדשים, נסו סוג אחר של טכנולוגיה בסדנאות ההדפסה שלSpudnik Press Cooperative. כשיש כל כך הרבה אפשרויות, כדאי להישאר קרובים למרכז. מלון Renaissance Chicago Downtown Hotel מציע מגוון חדרים משפחתיים בהם תוכלו לשהות בזמן הביקור בשיקגו.

בוסטון, מסצ’וסטס

אם במשפחה שלכם גדלים אסטרונאוטים לעתיד כמו מיי ג'מיסון, או מנהיגים טכנולוגיים בהתהוות כמו קימברלי בריאנט, טיול לבוסטון יהיה מסע מהנה ומעורר השראה לכל המשפחה. תכננו את הטיול שלכם לחודש ספטמבר ובקרו ביריד Boston Mini Maker Faire של בוסטון בו תפגשו מדענים צעירים שעובדים על פרויקטים בתחומים כמו רובוטיקה, אינטליגנציה מלאכותית, מציאות מדומה ועיצוב משחקי וידאו. במוזיאון המדע של בוסטון ניתן למצוא שלל מיצגים מרשימים, כמו בקיעת גוזלים ותערוכות פוחלצים של חיות ענקיות. תוכלו לבקר בתיאטרון החשמל Van de Graaff Theater of Electricity כדי לצפות בברקים מקרוב, או להביט בשמי הכוכבים בתצפית המטאורולוגיתBlue Hill Meteorological Observatory. איפה כדאי ללון? מלון YOTEL Boston הוא מלון טכנולוגי הזוכה לדירוגים גבוהים בקרב משפחות מטיילות.

אורלנדו, פלורידה

טיול לפלורידה זאת ההזדמנות לקחת את האסטרונאוטים הקטנים שלכם למרכז החלל קנדי שבאורלנדו ולצפות בשיגור טיל בזמן-אמת. לאחר שתסיימו לצפות בשיגור טיל אמיתי לחלל, תוזמנו להיכנס למרכז ולהתרשם מאוסף אבני הירח שבמקום. אורלנדו היא העיר שהביאה לעולם את פרויקט CodeTeachers, ומארחת גם שיעורים וסדנאות לילדים ובני נוער שרוצים ללמוד על עיצוב משחקים, יסודות התכנות ובניית אפליקציות. בזמן שהילדים עסוקים, אתם יכולים לסייר באולפני יוניברסל או לנוח במלון שלכם.

לקוניה, ניו המפשייר

מתחם המשחקים יספק לכל המשפחה שעות של הנאה ואפילו המבוגרים שביניכם יתלהבו מאוסף משחקי הארקייד הנוסטלגיים. הכירו לילדים את דונקי קונג ופק-מן, שחקו למשך שעות במכונות הפינבול, או תיהנו מכמה סיבובים של מיני-גולף מקורה במתחם Funspot האגדי שבלקוניה (Laconia). כשתחליטו לקחת הפסקה מהשמדת סטרואידים, תוכלו לצאת ולהשתזף בשמש ליד החוף. במקום האירוח The Grand View Motel Cottages תמצאו בריכת שחייה חיצונית בה תוכלו להירגע אחרי יום ארוך - ולהתנתק לכמה שעות מהטכנולוגיה.

אודות Booking.com:

חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.comמעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.

במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI