דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר הכינו את הסלפי: הבריכות הכי יפות בעולם
הכינו את הסלפי: הבריכות הכי יפות בעולם
אורית בלום 22/08/19 |  צפיות: 7293

בריכת שחייה במקום האירוח חשובה להם מאוד לחוויית חופשה מהנה. מתי בפעם האחרונה השתכשכתם בתוך גיטרה? או שחיתם בתוך לב ענק ורטוב?

לא רק הישראלים מכורים לבריכות שחייה. עם כל הכבוד לחופים הציוריים, בריכות שחייה עדיין עושות את זה לכ-40% מהתיירים בעולם. כך לפחות נמצא במחקר* שערכה Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות לינה נהדרים. בין אם מדובר בחופשה משפחתית או בחופשה רומנטית, מי לא רוצה להשתזף בסטייל ועל הדרך לקרוע את הסטורי שלו באינסטגרם. ענקית התיירות התעמקה בהיצע של מעל 28 מיליון מקומות אירוח בלמעלה מ-150,000 יעדים ברחבי העולם ומצאה 5 בריכות בעלות עיצוב מקורי במיוחד.

בריכת הלב, רימיני, איטליה
רימיני, עיר הולדתו של הקולנוען המפורסם פליני, מציעה טמפרטורות חמות כמעט לכל אורך השנה, ומפורסמת בפירות ים טריים ובאדריכלות מרהיבה. אחרי טיול ברחובות הצרים מרוצפי האבן של העיר העתיקה, הגיע הזמן לגלות מהי אהבה אמיתית בבריכה היפה בצורת לב של מלון סברינה רימיני.

בריכת גיטרה בנוסה פנידה, אינדונזיה
האי הקטן נוסה פנידה שממוקם מעט דרומית-מזרחית לבאלי, הוא עדיין אבן חן נסתרת ונחשב למקום אליו יגיעו מטיילים מביני עניין, לחופשה אקזוטית השנה, לאחר שזה נבחר לאחד היעדים הפופולריים ביותר על ידי משתמשי Booking.com**. חובבי מוזיקה ישמחו להתרענן עם טבילה בבריכה הייחודית בצורת גיטרה של אתר הנופש קאבה ג'אטי גרדן. בין אם אתם רוצים להתרווח על גשר המיתרים העצום או פשוט לנוח ולשוחח במים, בריכת הגיטרה לא תפסיק לנגן בתוך הראש לעולם.

בריכת יין-יאנג בבאד טצמנסדורף, אוסטריה
למה להסתפק בבריכה מלבנית שגרתית? הספא התרמי Yin Yang במלון רייטרס סופרים למבוגרים בלבד כולל בריכות עם מים מתוקים, מי מלח ומים תרמיים שכולן מהוות חלק מאתר נופש המשתרע על פני כ-1,200 דונם בבאד טצמנסדורף, שבמזרח אוסטריה. אחרי נסיעה בכרכרה או שיעור רכיבה על סוסים, מומלץ להירגע במרחצאות התרמיים של מקום האירוח, המעוצבים בצורה ייחודית.

בריכה בצורת טקסס ביוסטון, ארה"ב
נהוג לומר שבטקסס, החיים גדולים יותר וכן, גם גאוות התושבים. הבריכה על הגג במלון מריוט מרקיז ביוסטון, לוקחת את הרעיון צעד אחד קדימה. מסלול האבובים הגדול של המלון, מעוצב בצורת טקסס וממוקם בלב העיר. הוא מעוצב בסגנון ייחודי ומוקף בשפע כסאות נוח, שיאפשרו לכם לנצל את הימים שטופי השמש. אחרי בילוי יום כיפי בבריכה, מומלץ ליהנות מסצנת האוכל התוססת ממוזיאוני האמנות ומאתרי השופינג שבעיר.

הבריכה הגדולה בעולם בסן אלפונסו דל מאר, צ'ילה
לבריכה יוצאת הדופן באתר הנופש סן אלפונסו דל מאר אין מתחרים בכל הנוגע לגודל. זוהי בריכת השחייה החיצונית הגדולה ביותר בעולם (בערך פי 20 מבריכה אולימפית). הבריכה המרשימה בנויה לאורך קו החוף היפהפה של צ'ילה, ומאפשרת לאורחים להגיע מצידה האחד לצידה האחר באמצעות אחת מסירות הקאנו או המפרשיות הקטנות שנמצאות בה. עיירת הנופש אלגארובו שלחוף הים, היא יעד נהדר לחופשה עבור מי שמעוניינים לשלב חופים חוליים ארוכים עם יערות אורן המציעים שלל מסלולי הליכה.

_________

* מחקר שהוזמן על ידי Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב מדגם של 21,500 משיבים ב-29 שווקים (לרבות 1,000 משיבים מהמדינות הבאות: אוסטרליה, ברזיל, סין, קולומביה, צרפת, גרמניה, הודו, אינדונזיה, איטליה, דרום קוריאה, ספרד, ארה"ב, בריטניה ורוסיה, ו-500 משיבים מהמדינות הבאות: ארגנטינה, בלגיה, קנדה, קרואטיה, דנמרק, הונג קונג, ישראל, יפן, מקסיקו, הולנד, ניו זילנד, סינגפור, שוודיה, טייוואן ותאילנד). על מנת להשתתף בסקר, המשיבים היו צריכים להיות בני 18 ומעלה, לטייל פעם אחת לפחות בשנת 2018, לתכנן לפחות טיול אחד לשנת 2018 ולהיות המחליטים המרכזיים או שותפים בקבלת ההחלטות לגבי הטיול שלהם. הסקר נערך באופן מקוון באוגוסט 2018.

**מנתחי הנתונים ב-Booking.com השוו את ההזמנות הבינלאומיות (כלומר לא לקחו בחשבון מטיילי פנים) בין שנה לשנה בין השנים 2016-17 ל-2017-18 מספטמבר עד אוגוסט. הבחירה מתבססת על היעדים הפופולריים ביותר, המציגים את העלייה הגבוהה ביותר משנה לשנה. על מנת להיכלל, המקום היה צריך להיות מוזמן לפחות 10,000 פעמים בשנה החולפת.

אודות Booking.com:

חברת Booking.comאשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות הדיגיטלית. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.comמשקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, Booking.com מחברת באופן חלק מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים, החל מבתים ודירות ועד מלונות. Booking.com מספקת גם פלטפורמת שוק עבור יזמים מכל הגדלים בתעשיות החוויה והנסיעות, על מנת להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם.

Booking.com זמינה ב-43 שפות ומציעה יותר מ-28 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-1.6 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. עם סל שירותים כולל החל מנסיעות נוחות, מקומות מעולים לאכול בהם, כמו גם אטראקציות, סיורים, אירועים ופעילויות בכל הגלובוס, לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI