דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים J.M. Huber Corporation חתמה על הסכם לרכישת קבוצת Biolchim מ-NB Renaissance , Checkers Capitalוצוות ההנהלה
J.M. Huber Corporation חתמה על הסכם לרכישת קבוצת Biolchim מ-NB Renaissance , Checkers Capitalוצוות ההנהלה
חיים נוי 09/08/22 |  צפיות: 504

J.M. Huber Corporation חתמה על הסכם לרכישת קבוצת Biolchim מ-NB Renaissance ,Checkers Capitalוצוות ההנהלה

אטלנטה, 8 באוגוסט 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

J.M. Huber Corporation (הובר), חברה גלובלית בבעלות משפחתית לייצור חומרים מהונדסים מיוחדים - הודיעה היום, כי חתמה על הסכם מחייב לרכישת שליטה מלאה בקבוצת Biolchim מ- NB Renaissance,Chequers Capitalוצוות ההנהלה של קבוצת Biolchim.

קבוצת Biolchim, בראשות ובניהול Galileo Quattro SARL, היא בעלת בסיס פעילות עיקרי באיטליה והיא יצרנית ומפיצה מובילה של מגוון שלם של תזונה צמחית מיוחדת וביוסטימולנטים. סגירת המכירה, שצפויה להתרחש עד סוף 2022, כפופה לתנאי הסגירה המקובלים לרבות אישור השקעות זרות ישירות באיטליה.

כל החברות בקבוצת Biolchim – לרבות Biolchim S.p.A, , Cifo, Ilsa S.p.A Matécsa Kft ו-West Coast Marine-Bio Processing Corp - נמצאות במתווה הרכישה. קבוצת Biolchim מפעילה שמונה מפעלי ייצור ברחבי העולם והמוצרים שלה - ממריצים ביולוגיים, יסודות קורט ודשנים מסיסים במים, נוזלים ועלים - נמצאים בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם. לקבוצת Biolchim היסטוריה עשירה של 50 שנה בשירות התעשייה החקלאית.

עם סגירת המכירה, קבוצת Biolchimתהפוך לחלק מחברת Huber Engineered Materials (HEM), חברה בפורטפוליו העסקים של Huber. קבוצת Biolchim תהיה חלק מרכזי בבסיס האסטרטגי של Huber AgroSolutions (HAS) היחידה העסקית של HEM הכוללת כיום את Miller Chemical & Fertilizer ((Miller.

לאונרדו ולנטי, מנכ"ל קבוצת Biolchim מאז 2008 וחלוץ בתעשיית תזונת הצומח, יישאר מחויב להוביל את קבוצת Biolchim בשלב הבא של הצמיחה והאינטגרציה, תוך מינוף פוטנציאל הסינרגיה של השילוב האסטרטגי של שני הגופים.

החזון של Huber AgroSolutions הוא להפוך לפורמולטור מוביל של מוצרים חקלאיים בני קיימא בעלי ביצועים גבוהים בעולם. רכישת קבוצת Biolchim, שזכתה לצמיחה מרשימה בזכות היצע נרחב של מוצרי ביולוגים ומוצרים תזונתיים מיוחדים, מקדמת באופן משמעותי חזון זה על ידי הבאת כוח עבודה ותרבות חדשניים ויזמיים ל-HAS. יחד, החברות חולקות תרבות המחויבות עמוקות לתזונת צמחים ולהצלחת לקוחותיה הרבים ברחבי העולם.

טביעת הרגל המשלימה של המכירות של שתי החברות תאפשר גישה מורחבת ללקוחות ולמוצרים לאזורי מפתח חקלאיים ברחבי העולם. בנוסף להותרת המחויבות לשרת את בסיס הלקוחות הקיים של קבוצת Biolchim, זה גם ממצב את HAS באופן אידיאלי לקדם את המכירות של מוצרי קבוצת Biolchim באמצעות קשריה החזקים עם מגדלים בארה"ב ורשת ההפצה המשלימה שלה באמריקה הלטינית ובמדינות נבחרות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. ערוצי המכירה של קבוצת Biolchim מתאימים באופן אידיאלי לקידום המכירות של מוצרי Miller השונים באמצעות החוזק שלה באירופה וברשת החברות הבת הגלובלית שלה.

"אני נרגש ונמרץ מההזדמנות הזו לשלב שני עסקים מצליחים, Miller וקבוצת Biolchim", אומר דיוויד ריילי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של Huber AgroSolutions. "אני גם מודה למר ולנטי על המנהיגות והתמיכה שלו בזמן שאנו מעבירים את קבוצת Biolchim ו- Miller לשלב הבא של הצמיחה".

לאונרדו ולנטי, מנכ"ל קבוצת Biolchim, אומר, "השילוב האסטרטגי של קבוצת Biolchim ו- Huber AgroSolutions יהיה מוביל כיוון שלחברות יש היצע מסחרי ומוצר משלים, כמו גם טכנולוגיות ויכולות מחקר מובילות בתעשייה. שנינו להוטים לשתף פעולה, לחלוק ידע ולהתבסס על היכולות שלנו. ההסכם יפתח שאיפות צמיחה חדשות וימצב אותנו כשחקן מוביל בתחום התזונה המיוחדת בעולם. אני נרגש מהעתיד המבטיח לחברה, ואני אסיר תודה ל-NB Renaissance ו-Checkers Capital על התמיכה המתמשכת שהתקבלה במהלך השנים האחרונות באמצעות יישום תוכנית יצירת הערך של קבוצת Biolchim וההחלטות האסטרטגיות המרכזיות".

"Miller וקבוצת Biolchim יוצרים שילוב רב עוצמה של מותגים, אנשים ומוצרים מיוחדים שיביאו ערך אדיר ללקוחותינו בהתאמה ברחבי העולם", אומר דן קרבצ'יק, נשיא HEM. "אנחנו מאוד נרגשים לקבל את עובדי קבוצת Biolchim להובר בהתחשב בקווי הדמיון בתרבויות, בערכים ובמטרות שלנו. יחד נפעל לעיצוב עתיד הארגון ולבנות עסק גלובלי מוביל בתעשיית החקלאות".

גרטשן מקליין, נשיא ומנכ"ל J.M. Huber Corporation, מוסיף, "שילוב זה מקדם את המחויבות שלנו לספק מוצרים ופתרונות חדשניים לתעשיית החקלאות העולמית. יצירת אבטחת מזון לאנשים ברחבי העולם תומכת במחויבות ובאסטרטגיית הקיימות הכוללת של הובר".

Huberקיבלה ייעוץ על הרכישה על ידי Rabobank and Jefferies, וג'ונס דיי משמש יועץ משפטי ל- Huberבעסקה.

אודות J.M. Huber Corporation

J.M. Huber Corporation, שהמטה שלה באטלנטה, ג'ורג'יה (ארה"ב), מפעילה תיק מגוון של חברות: CP Kelco, Huber Engineered Materials, Huber Engineered Woods ו-Huber Resources Corp. עם אתרים ברחבי העולם, העסקים שלנו יוצרים מוצרים שמשמשים במגוון רחב של יישומים כולל טיפוח אישי, מזון, משקאות, חומרי הזנה וסיוע חקלאיים, חומרי בנייה, מעכבי בעירה ודיכוי עשן, וגם שירותי יערנות מקיימים. הובר שהוקמה ב-1883 היא אחת מהחברות בבעלות משפחתית הגדולות ביותר בארה"ב. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.huber.com.

אודות Huber Engineered Materials

Huber Engineered Materials הובר חומרים מהונדסים (HEM), שהמטה שלה באטלנטה, ג'ורג'יה (ארה"ב) מתמקדת בכימיקלים ומינרלים מיוחדים מהונדסים שמחזקים את הביצועים, המשיכה והעיבוד של מגוון רחב של מוצרים שמשמשים ביישומים תעשייתיים, חקלאיים וצרכניים. ליחידה העסקית האסטרטגית AgroSolutions של HEM יש גם תיק של חומרי הזנה וסיוע חקלאיים עתירי ערך שהיא מספקת ללקוחות בתעשיית החקלאות באמצעות רשת גלובלית של מפיצים. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.hubermaterials.com.

קשרי מדיה

Lea Volpe
Director, Corporate Communications
J.M. Huber Corporation
678.247.7128 phone
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI