דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תכירו את HARMAN Ready Care: מזהה התנהגויות נהגים ומסייעת באמצעות התערבויות מודעות להקשר לטובת נהגים בטוחים וחכמים יותר
תכירו את HARMAN Ready Care: מזהה התנהגויות נהגים ומסייעת באמצעות התערבויות מודעות להקשר לטובת נהגים בטוחים וחכמים יותר
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 392

תכירו את HARMAN Ready Care: מזהה התנהגויות נהגים ומסייעת באמצעות התערבויות מודעות להקשר לטובת נהגים בטוחים וחכמים יותר

* Ready Care משלב אלגוריתמים חכמים של לימוד מכונה עם חיישני רכב כדי לנטר את ההתנהגות הפיזית של הנהג וכדי להתערב באופן אקטיבי.

* אם מזוהה התנהגות חריגה של הנהג - כגון רמת מודעות מופחתת - Ready Care מפעיל התראה חכמה כדי להתמודד עם מה שיכול לגרום להסחת הדעת, הישנוניות או החרדה.

* Ready Care הוא פתרון ייחודי שיכול לזהות את העומס הקוגניטיבי של הנהג, והוא מאפשר ליצרני OEM לספק ללקוחות שקט נפשי יותר בדרכים.

נובי, מישיגן, 14 בספטמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

HARMAN International, חברה בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics Co., Ltd המתמקדת בטכנולוגיות מחוברות לרכב, צרכנים ולשוקים ארגונים, הכריזה על Ready Care - הפתרון החדש ביותר בפורטפוליו המתרחב של מוצרים שתוכננו ונבנו כדי לספק חוויות ממוקדות צרכנים ברמת הרכב. Ready Care הוא אוסף של פתרונות - הסחת דעת קוגניטיבית, ניתוב ללא מתח ונוחות בהתאמה אישית - שיכולים לעבוד יחד או באופן עצמאי כדי לשפר את הבטיחות ולהפחית את המתח של הנהג.

Ready Care מספק רמות גבוהות יותר של בטיחות ורווחה באמצעות שילוב של מספר טכנולוגיות מפתח. בנוסף לשימוש במצלמות שיכולות לזהות ישנוניות של הנהג, Ready Care מודד את העומס הקוגניטיבי על הנהג בזמן אמת כדי לזהות מתי מתעורר פוטנציאל להסחת דעת, ולאחר מכן מציע אסטרטגיות התערבות מותאמות כדי לאפשר בטיחות מרבית. החוויה מופעלת בידי אלגוריתמים חדשים של לימוד מכונה, אשר אוספים ומעבדים נתונים ממצלמות וחיישנים בתוך הרכב כדי לנטר את המצב של הנהג. לאחר מכן, Ready Care יכול ליצור הנחיות מותאמות בתא הנוסעים של הרכב כדי להפעיל מגוון של תגובות התנהגותיות - הגברת המודעות, הפגת מתח או הקלה באמצעות עירור.

"בטיחות נותרה מהדאגות העיקריות של הצרכנים אשר שוקלים רכישת רכב חדש, וכעת, עם Ready Care, יצרני OEM יכולים לשפר את בטיחות הרכב בצורה חדשה ומשמעותית", אמר ארמין פרומרסברגר, סגן נשיא בכיר, ניהול מוצרי רכב ב-HARMAN International. "Ready Care הוא בעצם טייס משנה, שמזהה מתי הסחות דעת עלולות להפוך למצבים מסוכנים, ואז מתערב כדי להימנע מהן. בפעם הראשונה, הרכב יכול, במובן מסוים, לדעת מה הנהג חושב; זה משנה את חוקי המשחק. אנו נרגשים מאוד וגאים להפליא בהשפעה שתהיה ל- Ready Care על הנהגים, הנוסעים וכל מי שנמצא בדרכים".

התכונות העיקריות של Ready Care כוללות:

*עיניים ומחשבה בכביש: Ready Care מודד את פעילות העיניים של הנהג והן את המצב הנפשי. מצלמת תריס גלובלית בתדרי אינפרה אדום, עם תאורה אקטיבית, סוקרת את פני הנהג בסביבות תאורה נמוכה וגבוהה כדי לספק נתונים בזמן אמת על הבעות פנים, נקודת המבט של עיניים, פתיחת העפעפיים ועוד. התכונה HARMAN Cognitive Distraction - כלי מדידת עומס חזותי וקוגניטיבי של הנהג בזמן אמת - מפענחת מתי הנהג מוסח נפשית והיא יכולה ליזום תגובות התערבות מרובות, ובו-זמנית, בתא הנוסעים של הרכב. התכונה מודדת בזמן אמת את העומס הקוגניטיבי על הנהג ומפרידה בין משימות נהיגה ופעילויות נפשיות אחרות וכן הסחות דעת חזותיות וידניות כדי לאפשר אסטרטגיות התערבות מותאמות המבטיחות הבטיחות מרבית.

*ניתוב ללא לחץ: Ready Care מציע תאימות למספר מנועי ניווט, והוא מספק בחירה חלופית בדמות מסלול שמוריד רמות לחץ מוגברות של הנהג בזמן שהוא על הכביש. באמצעות זיהוי גורמי לחץ בזמן אמת כמו פקקים או מזג אוויר והתאמת המסלול בהתאם, פתרון זה מסייע בהפחתת מצב הלחץ או החרדה של הנהג.

*חוויות בהתאמה אישית: מכיוון שכל הנסיעות והנהגים הם ייחודיים, Ready Care ממנף טכנולוגיית לימוד מכונה מתקדמת כדי לספק אסטרטגיות התערבות בהתאמה אישית לאדם וחוויית הנהיגה שלו. Ready Care מספק התערבויות בלולאה סגורה באמצעות SDK, ומאפשרת ליצרני OEM ולצדדים שלישיים לשלב כל תכונה או פונקציה של הרכב - כגון בקרת HVAC, מדיה ועוצמת קול, או חיישני מושב - בפתרון Ready Care. דוגמה לכך יכולות להיות הטכנולוגיות המתקדמות שמציעה Gentherm, מובילת השוק הגלובלית של ניהול תרמי חדשני וטכנולוגיות נוחות פנאומטיות לתעשיית הרכב.

Ready Care מצייד יצרני OEM בטכנולוגיה מתקדמת ומשמעותית לשיפור בטיחות הנהג ורווחתו. ליצרני רכב יש הזדמנות לשלב את הערכה המלאה של Ready Care בכלי הרכב או לבחור בתכונות מסוימות כדי ליצור פתרון מותאם יותר עבור הלקוחות וציי הרכב שלהם.

במשך עשרות שנים, HARMAN ממוקמת באופן ייחודי בצומת של חדשנות טכנולוגית רכב וצרכנית, וזה הביא לפתרונות משמעותיים ומובילים בתעשייה. באמצעות מותגי הצרכנים והטכנולוגיה העיקריים שלה, המומחיות העמוקה בתעשייה וערמת הטכנולוגיה החזקה שלה, HARMAN מצוידת לעמוד בהבטחה של חוויות צרכניות כבר עכשיו באמצעות פתרונות ברמת רכב.

לקבלת מידע נוסף על פתרון הטיפול המוכן של HARMAN, בקרו בכתובת car.harman.com/experiences/ready-care.

אודות HARMAN

HARMAN הרמן (harman.com) מעצבת ומתכננת מוצרים ופתרונות מחוברים ליצרני רכב, צרכנים וארגונים בכל העולם, כולל מערכות למכוניות מחוברות, מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגונית ושירותים שתומכים באינטרנט של הדברים. עם מותגים מובילים הכוללים את AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® ו-Revel®, מעריכים את הרמן חובבי האזנה, מוסיקאים ומקומות הבידור בהם הם מופיעים ברחבי העולם. יותר מ-50 מיליון כלי רכב בדרכים כיום מצוידים במערכות אודיו ומכונית מחוברות של HARMAN. שירותי התוכנה של החברה מפעילים מיליארדי מכשירי ומערכות מובייל שמחוברים, משולבים ומאובטחים בכל הפלטפורמות, מהעבודה והבית ועד למכוניות ומובייל. ל-HARMAN יש בערך 30,000 עובדים באמריקות, אירופה ואסיה. בשנת 2017 הרמן הפכה לחברת בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics Co., Ltd..

© 2022 HARMANתעשיות בינלאומיות, מאוגדות. כל הזכויות שמורות. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon ו- Mark Levinson הם סימנים מסחריים של HARMAN תעשיות בינלאומית, מאוגדות, רשומים בארצות הברית ו/או במדינות אחרות. AKG הוא סימן מסחרי של AKG Acoustics GmbH, הרשום בארצות הברית ו/או במדינות אחרות. התכונות, המפרטים והמראה כפופים לשינויים ללא הודעה מוקדמת.

למידע נוסף:

Dawn Geary
Harman Automotive
[email protected]

מקור: HARMAN.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI