דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סאבין מקבלת 21.8 מיליון דולר נוספים מ-BARDA כדי לקדם את החיסון נגד מרבורג
סאבין מקבלת 21.8 מיליון דולר נוספים מ-BARDA כדי לקדם את החיסון נגד מרבורג
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 362

סאבין מקבלת 21.8 מיליון דולר נוספים מ-BARDA כדי לקדם את החיסון נגד מרבורג

וושינגטון, 14 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

מכון החיסונים סאבין (Sabin) הודיע היום כי הוא מקבל 21.8 מיליון דולר נוספים במסגרת חוזה קיים עם הרשות למחקר ופיתוח מתקדם ביו-רפואי (BARDA), חלק מהמינהל למוכנות ותגובה אסטרטגית במשרד הבריאות ושירותי האנוש של ארה"ב. כספים אלה מקדמים פיתוח חיסון נגד מחלת נגיף מרבורג, נגיף הקשור לאבולה זאיר שקטל 2200 בני אדם במהלך ההתפרצות הגדולה האחרונה שהסתיימה בשנת 2020.

החיסון של סאבין מרבורג הוא המועמד היחיד שמתוכנן כרגע לניסוי קליני שלב 2. מרבורג הוא בין הנגיפים הקטלניים ביותר בעולם, וכתוצאה מכך גורם למותם של כמחצית מהאנשים שהנגיף מדביק. נכון לעכשיו, אין חיסונים מאושרים או טיפולים למחלה. כבר ביולי השנה, שני אנשים בגאנה מתו לאחר שנדבקו בנגיף מרבורג, נתון שחיזק את הצורך הדחוף בטיפולים רפואיים.

ההעברה האחרונה של הכספים מאפשרת ל-Sabinלערוך ניסוי קליני אקראי, סמוי ומבוקר פלצבו בקרב מבוגרים בארה"ב כדי להעריך עוד יותר את הבטיחות והיעילות של המועמד לחיסון מרבורג ולקדם מחקרי מינון חיסונים לא קליניים. הניסוי הקליני שלב 2 בארה"ב יחל לאחר ש- Sabin יזם ניסוי באותו שלב באפריקה, המתוכנן כעת לשנת 2023. Sabin גם תבצע מחקר לא קליני על המועמד לחיסון בשלב זה.

"תחילת הניסויים הקליניים של שלב 2 לחיסון מרבורג היא אבן דרך מרכזית עבורנו ואנחנו מעריכים את האמון המתמשך של BARDA בעבודתנו ובתמיכה שלנו בצעד הקריטי הבא הזה", אומרת מנכ"לית Sabin, איימי פינאן. "חיסונים הם עדיין ההימור הטוב ביותר שלנו נגד מוות ונכות מנגיפים קטלניים. אני מלא תקווה שבשנים הבאות נוכל להציע את החיסון מציל החיים הזה לכל אדם שזקוק לו".

בשנת 2019 העניקה BARDA ל- Sabin חוזה רב-שנתי בשווי 128 מיליון דולר לקידום פיתוח חיסונים נגד שני נגיפים קטלניים: מרבורג ואבולה סודאן. כעת, כאשר BARDA מממשת את האופציה האחרונה של החוזה הזה, תוכנית המחקר והפיתוח של אבולה ומרבורג של סאבין, זכתה עד כה ב-98.6 מיליון דולר.

BARDA הוא חלק מהמינהל למוכנות אסטרטגית ותגובה בתוך מחלקת הבריאות ושירותי האנוש של ארה"ב. פרויקט זה מומן במלואו או בחלקו מכספים פדרליים ממחלקת הבריאות ושירותי הנפש; מינהל למוכנות אסטרטגית ותגובה; הרשות למחקר ופיתוח מתקדם ביו-רפואי, תחת חוזה מספר 75A50119C000555.

למידע נוסף על תוכנית מרבורג ואבולה סודן של Sabin.

אודות Sabin Vaccine Institute

מכון החיסונים סאבין (The Sabin Vaccine Institute ) הוא תומך מוביל בהרחבת הגישה והקליטה לחיסונים ברחבי העולם, קידום מחקר ופיתוח חיסונים והגברת הידע והחדשנות בחיסונים. תוך ניצול הפוטנציאל של חיסונים באמצעות שותפות, Sabin בנתה מערכת אקולוגית איתנה של מממנים, חדשנים, מיישמים, מתרגלים, קובעי מדיניות ובעלי עניין ציבוריים כדי לקדם את החזון שלה לעתיד נקי ממחלות הניתנות למניעה. כעמותה ללא מטרות רווח עם יותר משני עשורים של ניסיון, סאבין מחויבת למצוא פתרונות שיחזיקו מעמד ולהרחיב את מלוא היתרונות של חיסונים לכל האנשים, ללא קשר למי הם או היכן הם גרים. ב-Sabin אנו מאמינים בכוחם של חיסונים לשנות את העולם. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.sabin.org ועקבו אחרינו בטוויטר, @SabinVaccine.

אודות Ebola Sudan and Marburg

אבולה סודן ומרבורג הם בני משפחת הפילו-וירוסים. שניהם יכולים לגרום לקדחת דימומית קשה בבני אדם ובפרימטים לא אנושיים. עד כה לא אושר טיפול טיפולי בקדחת הדימומית הנגרמת על ידי פילו-וירוסים. נגיפי מרבורג ואבולה מועברים לבני אדם על ידי בעלי חיים נגועים, במיוחד עטלפי פירות. ברגע שאדם נדבק, הנגיף יכול להתפשט לאחרים באמצעות מגע אישי קרוב או מגע עם נוזלי גוף. בידוד של אנשים נגועים הוא כיום גולת הכותרת של שליטה פילווירוס.

מרבורג היה נגיף הפילווירוס הראשון שהוכר בשנת 1967 כאשר דווח על התפרצויות של קדחת דימומית בכמה מעבדות באירופה, כולל בעיירה מרבורג שבגרמניה. אבולה זוהתה בשנת 1976 כאשר שתי התפרצויות בו זמנית התרחשו בצפון זאיר (כיום ה-DRC) בכפר ליד נהר האבולה ובדרום סודאן. ההתפרצויות כללו מה שהתגלה בסופו של דבר כשני מינים שונים של נגיף האבולה; שניהם נקראו על שם העמים שבהם התגלו.

איש קשר לתקשורת:

Rajee Suri
[email protected]



*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI