דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Pyramid Analytics נבחרה כפיינליסטית ב-CRN Channel Awards 2022
Pyramid Analytics נבחרה כפיינליסטית ב-CRN Channel Awards 2022
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 379

Pyramid Analytics נבחרה כפיינליסטית ב-CRN Channel Awards 2022

Pyramid Analytics נכללת ברשימה הקצרה בקטגוריית הספקית הפורצת של השנה

לונדון וניו יורק ותל אביב, 15 בספטמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

Pyramid Analytics (Pyramid), ספקית פלטפורמת מודיעין פורצת דרך לקבלת החלטות, היא פיינליסטית ב-CRN Channel Awards 2022 בקטגוריית הספקית הפורצת של השנה. קטגוריית הספקיות הפורצות של השנה מכירה בארגונים חדשים ומתפתחים שתמכו בהצלחה בצמיחת שותפי הערוצים שלהם בבריטניה. CRN דיווח על מספר שיא של פרסים. הרחבת שותפויות הערוצים עם חברות טכנולוגיה משלימות, ספקות תוכנה עצמאיות (ISV), חברות ייעוץ, משווקי ערך מוסף (VAR) ומשלבי מערכות (SI) נמצאים בעדיפות אסטרטגית. Pyramid הרחיבה את צוות יצירת הבריתות ואת יכולות גיוס השותפים שלה, השקיעה בהדרכה ופיתוח של שותפים, והשיקה תוכניות יציאה לשוק משותפות.

נקודות מפתח:

* Pyramid Analytics היא פיינליסטית בקטגוריית הספקית הפורצת של השנה של CRN Channel Awards 2022.

* תוכנית שותפי הערוץ היא עמוד השדרה של הפעילות של Pyramid בבריטניה, ומהווה פלח משמעותי מההכנסות בבריטניה.

* השותפות של Pyramid בבריטניה כוללות את Amplifi, AND Grow International Ltd, Ascot London Consulting Limited, AWS, Delaware, Snap Analytics.

* הזוכים בפרסי CRN Channel Awards 2022 יוכרזו בטקס הענקת פרסים ב-10 בנובמבר באבולושן לונדון, בלב פארק באטרסי הידוע בלונדון.

*למידע נוסף על הפיכתכם לשותפיPyramidבבריטניה ובאירלנד, צרו קשר עם [email protected].

Pyramid Analytics מוכיחה מחויבות וערך שלה עבור שותפי הערוצים

CRN Channel Awards הם מהפרסים הגבוהים ביותר בערוצים הבריטיים. הם מכירים במצוינות בכל נוף ערוצי המכירות בבריטניה, עם קטגוריות המכסות ספקים, מפיצים ומוכרנים. כל הערכים עומדים בפני תהליך שיפוט קפדני מצד מובילי התעשייה. השופטים השנה הודו שמדובר ב-"תחרות חזקה" במיוחד כשבכמה קטגוריות היה מספר שיא של רישומים.

הצירוף לרשימה הקצרה לקבלת פרס הוא השיא של ארבע וחצי שנות מחויבות של Pyramid לכלכלת בריטניה, כאשר הצמיחה של השותפות בערוצים שלה היא הליבה של האסטרטגיה העסקית והצלחתה. 2022 הייתה השנה החשובה ביותר עבור Pyramid בבריטניה עם שכירתו של טום וורן כמנכ"ל UKI והכרזה על סבב גיוס של 120 מיליון דולר בסדרה E באירוע מיוחד בטאואר ברידג'.

שותפי הערוצים קריטיים ליכולתה של Pyramid להמשיך ולצמוח באופן שניתן להרחבה, וזה בתורו יציע להם גישה לטכנולוגיה חדשנית פורצת דרך שיכולה לשנות את העסק שלהם. Pyramid מבינה שכדי שתושג צמיחה יוצאת דופן עבור החברה ועבור שותפיה לערוצים, יש לתמוך באופן יסודי בשותפים שלה בהדרכה לפיתוח ידע ותובנות מעמיקות. פורטל השותפים של Pyramid חיוני לאספקת ערך לימוד, פיתוח וצמיחה עבור Pyramid ושותפותיה.

מודיעין לקבלת החלטות הוא הדבר הגדול הבא באנליטיקה של ביג דאטה

החידוש המשמעותי הבא באנליטיקה הוא בינה מלאכותית (AI). יישום בינה מלאכותית בהכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי הנתונים הוא מה שמפריד בין מודיעין לקבלת החלטות לבין כלי בינה עסקית מסורתיים כמו Microsoft Power BI, Qlik ו-Tableau. הבינה המלאכותית מורידה את מחסום הכישורים הנדרש על ידי מיכון של העבודה היותר טכנית הדרושה להכנה ולניתוח נתונים וליצירה ושיתוף של דוחות ולוחות עבודה.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מספקת תובנות מונעות נתונים עבור כל אחד כדי לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. הפלטפורמה של Pyramid מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל באופן ממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך אנליטי, מהפשוט ועד המורכב. על ידי שילוב ייחודי של הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בהנחיית בינה מלאכותית ובסביבה אחת, הפלטפורמה של Pyramid מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת צמיחה וחדשנות. זה מאפשר גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה.

ציטוטים

טום וורן, סגן נשיא UKI, Pyramid Analytics: "צוות Pyramid כולו שמח וגאה על ההשתלבות ברשימה הקצרה של CRN Channel Awards. ההכללה ברשימה הקצרה עבור הספקית הפורצת של השנה הוא באמת הדובדבן שבקצפת למה שהייתה שנה מבריקה עבור החברה ועבור שותפות הערוץ שלנו. העובדה שסבב ​​הגיוס של סדרה E הוכרז בבריטניה הייתה איתות חזק לכוונות ולמחויבות שלנו לבריטניה - ואנחנו רק מתחילים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לומר תודה ענקית ל-CRN על ההכרה הזו, לצוות Pyramidולשותפות הערוצים המדהימות שלנו שמאמינות בנו ועומדות לצידנו".

ביל קלייטון, סגן נשיא למכירות שותפים גלובליות, Pyramid Analytics: "כולם עוקבים מקרוב אחר CRN Channel Awards באקו סיסטם של הערוצים בבריטניה, והמועמדות היא הזדמנות חשובה עבור כל משפחת Pyramid. עבור Pyramid, שותפויות הערוצים שלנו הפכו לאבן יסוד חיונית בעסק שלנו. העבודה היעילה והפרודוקטיבית שלנו עם שותפות הערוצים יצרה שורה של מערכות יחסים מועילות והדדיות שהניעו צמיחה לכל המעורבים ברחבי בריטניה. שותפות הערוצים הן כעת בליבת העסקים של Pyramid. הצמיחה וההתרחבות הקרובה של החברה מוטבעת היטב עם שותפות הערוץ שלנו, ואני מצפה להפוך את העתיד הזה למציאות".

אודות פירמיד אנליטיקס

Pyramid היא הדבר הבא באנליטיקה. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות האחודה שלנו מספקת תובנות לכל אחד לקבל החלטות מהירות ומודעות יותר. היא מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל וממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך באנליטיקה בסביבה ללא קוד. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות משלבת באופן ייחודי הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בסביבה אחת עם הכוונת בינה מלאכותית, מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת הצמיחה והחדשנות. הפלטפורמה של Pyramid מאפשרת גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה, מהצרכים הפשוטים ועד המתוחכמים. תזמנו הדגמה.

פירמיד אנליטיקס מאוגדת באמסטרדם ויש לה משרדים במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל בלונדון, בניו יורק ותל אביב. הצוות שלנו חי ברחבי העולם כי גיאוגרפיה לא צריכה להיות מחסום לכישרון והזדמנות. בין המשקיעים ניתן למנות את H.I.G. Growth Partners, Jerusalem Venture Partners(JVP), Sequoia Capital ו- Viola Growth. קבלו מידע נוסף ב-Pyramid Analytics.

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52893839/en

ליצירת קשר וקשרי מדיה

UK
Alex Izza
Resonance
07591899654
[email protected]

US
Heather Racicot
Resonance
+1 360-632-5616
[email protected]

Chas Kielt
Vice President of Global Corporate Communications, Pyramid Analytics
617.687.3371
[email protected]

מקור: Pyramid Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI