דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סטודנטים בבית הספר למנהל עסקים בביקוש גבוה: כמעט 9 מכל 10 זכו במשרות לפני סיום הלימודים
סטודנטים בבית הספר למנהל עסקים בביקוש גבוה: כמעט 9 מכל 10 זכו במשרות לפני סיום הלימודים
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 345

סטודנטים בבית הספר למנהל עסקים בביקוש גבוה: כמעט 9 מכל 10 זכו במשרות לפני סיום הלימודים

סקר מצא שבוגרי MBA במשרה מלאה בצפון אמריקה מרוויחים את המירב מקפיצת שכר בעוד שבוגרי אסיה פסיפיק רושמים את העלייה הגדולה ביותר בדירוג הערך הכולל של התארים

רסטון, וירג'יניה, 14 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

למרות החשש מהשוק ממיתון קרוב, 86% מבוגרי בתי הספר למנהל עסקים לשנת 2022 הועסקו בעת סיום הלימודים, לעומת 80% בשנת 2021, על פי דו"ח סקר שפרסמה היום המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC). תורמים למגמות החיוביות הן התוצאות האזוריות של בוגרים שלמדו באזור אסיה-פסיפיק ובאירופה. בקרב בוגרי בתי ספר למנהל עסקים באסיה-פסיפיק, השנה 91 אחוזים מדווחים על העסקה בזמן סיום הלימודים, לעומת 78 אחוזים בשנת 2021. באופן דומה, בקרב הבוגרים האירופים, 90 אחוזים מציינים כי הועסקו השנה לעומת 75 אחוזים אשתקד.

סקר הסטודנטים הרשומים השנתי של GMAC, איגוד עולמי של בתי ספר מובילים למנהל עסקים לתארים מתקדמים, נועד להבין טוב יותר את המגמות הנוכחיות בהערכות הסטודנטים והבוגרים האחרונים ובתוצאות של השכלתם לניהול בוגרים (GME). הסקר השנה, שנערך במאי-יוני 2022, בוחן את דעותיהם של 1,718 משיבים מכמעט 300 בתי ספר למנהל עסקים ב-57 מדינות סביב המילה על הניסיון הכולל שלהם ב-GME, חיפוש עבודה ותגמול בהקשר של מגיפת קוביד-19.

ברחבי העולם, הבוגרים המגיבים של בתי הספר המשתתפים דיווחו על עלייה חציונית באחוזים בסך התגמול – כולל שכר הבסיס וכל שאר התגמולים – של 29 אחוזים. יש לציין כי בקרב בוגרי בתי ספר בצפון אמריקה, אלה שהשתתפו בתוכניות MBA במשרה מלאה דיווחו על חציון פיצוי כולל לפני GME של 80,000 דולר, ועל חציון פיצוי כולל לאחר GME של 120,000 דולר - עלייה מרשימה של 50 אחוז.

"עם התנאים הכלכליים ההפכפכים והאתגרים הארגוניים שהביאה עמה המגפה, מנהיגים ומנהלים עסקיים מאוזנים ומוכנים היטב מבוקשים במיוחד בשוק העבודה הנוכחי", אמר מאט האזנבוש, מנהל ניתוח מחקר ותקשורת ב-GMAC ומחבר הדו"ח. "כפי שעולה מממצאי הסקר, השכלה בניהול בוגרים מספקת לסטודנטים רגל חזקה לקריירה שלהם".

ממצאים מרכזיים נוספים

רוב התלמידים שיוצאים לעשות שינוי בקריירה או לזכות בקידום נתקלים בהצלחה

בהמשך להתפטרות הגדולה, המטרות והמניעים המובילים של הסטודנטים בשנת 2022 היו להעשיר את חייהם ולבצע שינוי בקריירה. בקרב המשיבים לשנת 2022, רוב שיצאו לעשות שינוי בקריירה או לקבל קידום דיווחו שהם הצליחו להשיג מטרה זו. באופן ספציפי, בקרב אלה שאומרים ששינוי בקריירה היה אחד משלושת המניעים המובילים שלהם לרדוף אחר GME, 57 אחוזים אמרו שהם הצליחו. שיעורי ההצלחה של בוגרי בתי ספר באמריקה הלטינית/המזרח התיכון/אפריקה (66%) וצפון אמריקה (61%) היו מעט גבוהים יותר, אם כי לא משמעותיים, מאלה שבאסיה פסיפיק (54%) או באירופה (55%), אך באזורים ברחבי העולם רובם הצליחו לבצע את השינוי בקריירה שהם התכוונו לעשות. באופן דומה, 56 אחוז מהבוגרים שהשיגו מטרה לזכות בקידום הצליחו.

השימוש במדיה החברתית בחיפוש עבודה מזנקלעומת אשתקד

השימוש במדיה החברתית בחיפוש עבודה – כולל אתרים כמו לינקדאין – עלה משמעותית משנה לשנה, מ-27 ל-37 אחוזים, ועקף את הרשתות עם חברים לכיתה ובוגרים (28%) כמו גם עם חברים ובני משפחה (35%). העלייה בשימוש במדיה החברתית כשיטת חיפוש עבודה הייתה משמעותית בקרב סטודנטים מקצועיים לתואר שני במנהל עסקים (24% ב-2021 ל-31% ב-2022) ובין סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים (23% ב-2021 לעומת 40% ב-2022). לפי אזור, השימוש במדיה החברתית עלה באופן משמעותי בקרב אלה שלמדו באסיה פסיפיק, אירופה ואמריקה הלטינית/המזרח התיכון/אפריקה, אך לא בצפון אמריקה.

סטודנטים מבתי ספר באסיה-פסיפיק מדרגים את הערך הכולל של התואר שלהם גבוה משמעותית בשנת 2022 בהשוואה לשנת 2021

85% מהנשאלים דירגו את הערך הכולל של התואר שלהם כטוב למצטיין, עלייה קלה מ-82% ב-2021. לפי אזור, סטודנטים שלמדו בבתי ספר באסיה-פסיפיק דיווחו על העלייה הגדולה ביותר משנה לשנה בדירוגים חיוביים עבור הערך הכולל של התואר שלהם, ועלו מ-75 אחוזים ל-86 אחוזים בין 2021 ל-2022. בעוד שגם סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים במשרה מלאה וגם סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים באסיה פסיפיק רשמו עליות משנה לשנה, העלייה הייתה משמעותית בקרב תלמידי MBA במשרה מלאה, ועלתה מ-66 אחוזים ל-84 אחוזים. ברחבי העולם, תלמידים שלמדו בבתי ספר מדורגים דיווחו על רמות דומות של חיוביות לגבי הערך הכולל של התואר בהשוואה לתלמידים שלמדו בבתי ספר לא מדורגים (85%, בהתאמה).

עם ההקלה בהגבלות המגיפה, שביעות הרצון של הסטודנטים מהקריירה ומשירותי הסטודנטים השתפרה

84% מהנשאלים ב-2022 העניקו לשירותי קריירה ביקורת חיובית, לעומת 74% ב-2021. כמו כן, השתפרו הדעות על שירותי הסטודנטים, עד 85 אחוזים חיוביים מ-80 אחוזים ב-2021. השיפור בחיוב בקריירה ובשירותי הסטודנטים היה עקבי בין סטודנטים של MBA במשרה מלאה, תואר שני במנהל עסקים ותוכניות MBA מקצועיות, כמו גם סטודנטים שלמדו באסיה פסיפיק, אירופה, אמריקה הלטינית / המזרח התיכון / אפריקה וצפון אמריקה.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר.

יותר מ-12 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -כדי ללמוד על תוכניות לתואר שני במנהל עסקים וכדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר למינהל עסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה לתוכניות MBA ומאסטר עסקי. BusinessBecause ו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו בכתובת www.gmac.com

קשרי מדיה

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
202-390-4180 (mobile)
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI