דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Heart Aerospace חושפת עיצוב מטוס חדש, מאשרת את אייר קנדה וסאאב כבעלי מניות חדשים
Heart Aerospace חושפת עיצוב מטוס חדש, מאשרת את אייר קנדה וסאאב כבעלי מניות חדשים
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 363

Heart Aerospace חושפת עיצוב מטוס חדש, מאשרת את אייר קנדה וסאאב כבעלי מניות חדשים

יצרנית המטוסים החשמליים השוודית Heart Aerospace חשפה היום עדכוני תכנון משמעותיים למטוסים החשמליים הראשונים שלה ואישרה את אייר קנדה, אחת מחברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה ואת סאאב, חברת התעופה והחלל וההגנה השוודית, כבעלי מניות מיעוט חדשים.

גטבורג, שוודיה, 15 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

יצרנית המטוסים החשמליים השוודית Heart Aerospaceחשפה היום עדכוני תכנון משמעותיים למטוסים החשמליים הראשונים שלה ואישרה את אייר קנדה, אחת מחברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה ואת סאאב, חברת התעופה והחלל וההגנה השוודית, כבעלי מניות מיעוט חדשים.

עיצוב המטוס החדש, הנקרא ES-30, הוא מטוס חשמלי אזורי עם קיבולת של 30 נוסעים והוא מחליף את העיצוב הקודם של החברה עם 19 מושבים, ES-19. הוא מונע על ידי מנועים חשמליים המופעלים על ידי סוללות, המאפשרות למטוס לפעול עם אפס פליטות ורעש נמוך.

אייר קנדה וסאאב השקיעו כל אחת 5 מיליון דולר ב- Heart Aerospace. בנוסף להשקעתה, אייר קנדה ביצעה גם הזמנת רכש ל-30 מטוסי ES-30.

"אנו נרגשים מכך ששתי שותפות חזקות כמו סאאב ואייר קנדה מצטרפות למשימה שלנו לחשמל את הטיסות האזוריות. כמי שגדל בשוודיה, סאאב הוא שם נרדף לתעופה וחלל, והשותפות שלנו לא רק תתמוך בתוכנית שלנו, אלא תעזור לנו להפוך לחלק ממורשת התעופה והחלל השוודית הגאה", אמר אנדרס פורסלונד, מייסד ומנכ"ל Heart Aerospace. "אייר קנדה היא שותפה חשובה מבחינה אסטרטגית עם אחת הרשתות הגדולות בעולם המופעלת על ידי טורבו-פרופים אזוריים, וכחברה מתקדמת ועתידית".

"אייר קנדה שמחה מאוד לשתף פעולה עם Heart Aerospace בפיתוח המטוס המהפכני הזה. עבדנו קשה בהצלחה רבה כדי להפחית את טביעת הרגל שלנו, אך אנו יודעים שעמידה ביעדי אפס הפליטות נטו שלנו תדרוש טכנולוגיה חדשה כגון ES-30. יש לנו ביטחון מלא שלצוות ב-Heart Aerospace יש את המומחיות לקיים את ההבטחה של ה-ES-30 לעתיד תעופה נקי וירוק יותר", אמר מייקל רוסו, נשיא ומנכ"ל אייר קנדה.

ל-ES-30 יש מושב נוח עם שלושה מקומות ישיבה נוחים עם רצפות שטוחות, והוא כולל גלריה ושירותים. אחסון תא הנוסעים ופחים תקורה יוסיפו למטען החיצוני הגדול ולתא המטען ויספקו לחברות התעופה גמישות ברשת.

המטוס יכלול גם תצורת מילואים-היברידית, המורכבת משני גנרטורים טורבו המונעים על ידי דלק תעופתי בר קיימא. מערכת הרזרבה-היברידית מותקנת כדי להבטיח את דרישות האנרגיה השמורה ללא קניבליזציה של טווח הסוללות, וניתן להשתמש בה גם במהלך השיוט בטיסות ארוכות יותר כדי להשלים את הכוח החשמלי שמספקות הסוללות.

זה נותן למטוס טווח חשמלי מלא של 200 ק"מ, טווח מורחב של 400 ק"מ עם 30 נוסעים, וגמישות לטוס עד 800 ק"מ עם 25 נוסעים, הכול כולל עתודות תעופה טיפוסיות.

"ה-ES-30 הוא מטוס חשמלי שהתעשייה יכולה להשתמש בו. תכננו מטוס חסכוני המאפשר לחברות תעופה לספק שירות טוב במגוון רחב של מסלולים", אמר אנדרס פורסלונד, מייסד ומנכ"ל Heart Aerospace. "עם ה-ES-30 אנחנו יכולים להתחיל לקצץ בפליטות מטיסות הרבה לפני סוף העשור הזה והתגובה של השוק הייתה פנטסטית".

"זה מדגיש את המחויבות שלנו לטכנולוגיה חדשנית ופתרונות לתעופה בת קיימא. Heart היא חלוצה בתחום התעופה החשמלית המסחרית ואנו מצפים לתרום לעתיד התעופה עם הניסיון שלנו בפיתוח פתרונות בחזית הטכנולוגיה", אומר מיקאל יוהנסון, נשיא ומנכ"ל Saab.

הזמנות קודמות למטוס החשמלי ES-19 של Heart Aerospace, שהוצב על ידי יונייטד איירליינס ו- Mesa Air Groupעבור סך של 200 מטוסים חשמליים עם אופציה ל-100 מטוסים נוספים, אושרו מחדש עבור העיצוב המעודכן של ES-30.

"מההתחלה Heart ו-United היו באותו עמוד - עם דגש חריף על בטיחות, אמינות וקיימות. העיצוב החדש והמלהיב של Heart - הכולל קיבולת נוסעים מורחבת מ-19 ל-30 מושבים, ומנוע היברידי-רזרב-היברידי משוכלל - הוא סוג של חשיבה מהפכנית שתביא חדשנות אמיתית לתעופה", אמר סקוט קירבי, מנכ"ל יונייטד איירליינס.

בנוסף להתחייבויות אלה, רבים ממחזיקי מכתבי הכוונות של ES-19 (LOI) כבר עדכנו את המכתבים המתאימים שלהם כדי לשקף את ה- ES-30. אלה כוללים את חברות התעופה הנורדיות Braathens Regional Airlines(BRA), איסלנדאייר ו-SAS, כמו גם את Sounds Air מניו זילנד. Rockton, משכירה שוודית ששמה לה למטרה להתמקד בפתרונות בני קיימא לתעשייה, חתמה זה עתה על LOI עם עד 40 מטוסים.

בסך הכול, ל- Heart Aerospace יש LOIs עבור 96 ES-30s.

ה-ES-30 הוא מטוס חסכוני, שבנוסף לחיסכון משמעותי בדלק, זול יותר לתפעול מאשר טורבו-פרופ גדול יותר בשל ההנעה החשמלית שלו. המטוס תוכנן גם כדי להתאים להתפתחות של טכנולוגיית הסוללות, מה שיגדיל את טווח החשמל המלא שלו ויהפוך אותו לחסכוני עוד יותר לאורך זמן.

ה-ES-30 צפוי להיכנס לשירות בשנת 2028.

יצרנית המטוסים החשמליים השוודית תקים את תעשיית המטוסים החשמליים המסחריים הראשונה בעולם בשדה התעופה Säve, בגטבורג, שבדיה.

Heart Aerospace תבנה משרדים, מתקני ייצור ובדיקות טיסה חדישים וחדשניים, שיחד ייצרו קמפוס חדש שייקרא "המסלול הצפוני".

"יש לנו תוכנית וזה לא רק לבנות מטוס חשמלי חדש, אלא תעשייה חדשה לגמרי", אמר אנדרס פורסלונד, מייסד ומנכ"ל Heart Aerospace. "שבדיה היא מקורה של תנועת בושת הטיסה, תנועה נגד טיסות, אבל עם המסלול הצפוני נהפוך את הטיסה האווירית החשמלית למציאות ונשמר את הטיסה לדורות הבאים".

קמפוס המסלול הצפוני של Heart Aerospace יהווה חלק מאזור הפיתוח Gateway Säve שבבעלות קסטלום, שבו מפותח אתר ייחודי ללוגיסטיקה בת קיימא וניידות חשמלית.

"גטבורג מייחדת את עצמה ככוח מניע בתחום החשמול, עם מתקני מחקר ברמה עולמית כמו מעבדת התחבורה החשמלית השוודית, SEEL, אוניברסיטת צ'אלמרס לטכנולוגיה ומקבץ גדול של חברות המתמקדות בפיתוח סוללות וכלי רכב חשמליים", אמרה סופיה גרפלונד, מנהלת תפעול ראשית ב- Heart Aerospace. "השאיפה שיש לקסטלום ולעיריית גטבורג ל- Gateway Säve היא באמת ייחודית ולכן החלטנו להקים כאן את התעשייה החדשה שלנו".

Heart Aerospace מעסיקה כיום 130 עובדים, אך החברה צומחת במהירות ומצפה להעסיק כ-500 עובדים עד 2025.

"אנו גאים מאוד בכך ש- Heart Aerospace בחרה בגטבורג לשלב זה בהרחבתם, אשר אנו נעניק לה תמיכה מלאה. הממסד ייצר 500 משרות שוודיות נוספות עד 2025 ואף יותר כאשר ייצור הסדרה יתחיל", אמר פטריק אנדרסון, מנכ"ל אזור העסקים גטבורג.

בסיס הגיוס ארוך הטווח בגטבורג חזק בשל קרבתו לאוניברסיטת צ'אלמרס לטכנולוגיה, המדורגת בין 100 המובילים בעולם מבחינת יכולת העסקה של בוגרים.

שלב ראשון בהקמת המסלול הצפוני של Heart Aerospace מתוכנן להסתיים עד אמצע 2024, כאשר טיסות המבחן אמורות להתחיל ב-2026. Heart Aerospace מצפה לספק את מטוס ה-ES-30 הראשון שלה בשנת 2028.

הערה לעורכים:

מידע נוסף על " Gateway Säve" ניתן למצוא בכתובת www.gatewaysave.com.

לפרטים נוספים:

Christina Zander

Heart Aerospace

+46 728889610

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI