דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מדיסון ריאלטי קפיטל הלוותה 85 מיליון דולר עבור דירות יוקרה בפישר איילנד במיאמי, פלורידה
מדיסון ריאלטי קפיטל הלוותה 85 מיליון דולר עבור דירות יוקרה בפישר איילנד במיאמי, פלורידה
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 358

מדיסון ריאלטי קפיטל הלוותה 85 מיליון דולר עבור דירות יוקרה בפישר איילנד במיאמי, פלורידה

ההלוואה מקלה על רכישת אתר הפיתוח האחרון שנותר באי האקסקלוסיבי

ניו יורק, 15 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Madison Realty Capital, חברת נדל"ן מבוססת הון פרטי הפועלת באופן משולב ורטיקאלי ומתמקדת באסטרטגיות השקעה בחוב והון, הודיעה היום כי סיפקה הלוואה בסך 85 מיליון דולר ל- The Related Group ("Related"), לקבוצת BH, ל- Globe Investשל טדי שגיא ולתאגיד Wanxiang Group לרכישה ולפיתוח מראש של חלקת קרקע בשטח של 6.51 הקר עם תוכניות מאושרות לפיתוח פרויקט דירות יוקרה באי פישר במיאמי ביץ', פלורידה.

החלקה ממוקמת ב-6 Fisher Island Driveבאתר פיתוח הדירות האחרון שנותר באי הפרטי המשתרע על פני 216 הקר, הנגיש רק באמצעות מעבורת, סירה או מסוק ומציע פרטיות משמעותית ל-800 תושביו. הבתים המשותפים יתנשאו לגובה של עשר קומות ויכללו 51 יחידות דיור על פני תמהיל של מגורים עם שלושה עד חמישה חדרי שינה, שלוש וילות ושני פנטהאוזים עם גימורים ומכשירי חשמל יוקרתיים. מקום האירוח יכלול 150 מטרים של חניה פרטית מול האוקיינוס ושירות חנייה עבור 169 מקומות, כמו גם 7 חניונים פרטיים עם שתי מכוניות ו-93 מקומות עגינה לעגלות גולף. לתושבים תהיה גישה לשירותים מעולים, כמו גם לחברות במועדון פישר איילנד (Fisher Island Club), המציע חופים, גולף על חוף הים, מגרשי טניס ומסעדות.

ג'וש זגן, מנהל ומייסד שותף של מדיסון ריאלטי קפיטל, אמר כי "פישר איילנד הוא אחד ממיקומי המגורים היוקרתיים ביותר במדינה. בשל המחסור בקרקע, היצע מוגבל של בתי מגורים חדשים וציר זמן פיתוח משמעותי, ערכי הנכסים בפישר איילנד ביצעו באמצעות מחזורי שוק. אנו שמחים לספק מימון לרכישה ולפיתוח מראש של אתר פיתוח כה נדיר ולהשלים את העסקה השנייה שלנו עם קבוצת Related ו-BH בפרק זמן כה קצר".

ההלוואה היא השנייה של מדיסון ריאלטי קפיטל לקבוצת Related ו-BH. ביולי, היא סיפקה לשותפים הלוואה בסך 76 מיליון דולר לפיתוח רובע 225, בית משותף יוקרתי בן 343 יחידות דיור במרכז העיר מיאמי.

אודות Madison Realty Capital

Madison Realty Capital (MRC) מדיסון נדל"ן קפיטל היא חברת השקעות פרטית בנדל"ן משולבת אנכית, אשר נכון ל-31 באוגוסט 2022 מנהלת נכסים בסך של כ-9.5 מיליארד דולר בשם בסיס משקיעים מוסדיים גלובלי. מאז 2004 השלימה Madison Realty Capital עסקאות בהיקף של יותר מ-21 מיליארד דולר, המספקות ללווים בעלי מוניטין פתרונות מימון גמישים ומותאמים אישית, יכולות חיתום חזקות וודאות בביצוע. המשרד, שבסיסו בניו יורק, עם משרד בלוס אנג'לס, מעסיק כ-70 עובדים בכל תחומי ההשקעה, הפיתוח וניהול הנכסים בנדל"ן. Madison MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדל"ן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.

למידע נוסף, עקבו אחרינו בלינקדין או בקרו באתר www.madisonrealtycapital.com.

למידע נוסף:

Nathaniel Garnick/Grace Cartwright

Gasthalter & Co.

(212) 257-4170

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI