דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Planck גייסה עד היום 71 מיליון דולר כדי להרחיב את פלטפורמת האנליטיקה הקוגניטיבית העסקית שלה, הראשונה בשוק
Planck גייסה עד היום 71 מיליון דולר כדי להרחיב את פלטפורמת האנליטיקה הקוגניטיבית העסקית שלה, הראשונה בשוק
חיים נוי 17/09/22 |  צפיות: 409

Planck גייסה עד היום 71 מיליון דולר כדי להרחיב את פלטפורמת האנליטיקה הקוגניטיבית העסקית שלה, הראשונה בשוק

סבב המימון האחרון, בהיקף 23 מיליון דולר, נסגר במאי 2022

תל אביב, 15 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Planck, פלטפורמת נתונים ואנליטיקה מובילה מופעלת בינה מלאכותית, סגרה לאחרונה סבב גיוס של 23 מיליון דולר כדי להמשיך במשימתה להעצים חברות ביטוח מסחריות עם תובנות מדויקות בזמן אמת. המימון, שמביא את סך הגיוס של החברה ל-71 מיליון דולר, הובל בידי Vintage Investment Partners וכל המשקיעים הפיננסיים הקיימים, לרבות Team8, Greenfield, Arbor Ventures, Viola, 3L Capital, HDI ו- Nationwide, לצד אנג'לים פרטיים.

על ידי שיתוף פעולה עם Planck, חברות הביטוח המסחריות והסוכנים שלהן יכולים להשיג רמות שיפור תהליכים ורווחיות פורצות דרך באמצעות תצפיות ברורות בזמן אמת לגבי החיתומים והסיכונים העסקיים שלהם שאינן זמינות מתזרימי נתונים סטנדרטיים ומספקים טיפוסיים בתעשייה. חברות הביטוח קוטפות את פירות התובנות של Planck של כדי לשפר מאוד את חוויית הלקוח, התפעול והשורה התחתונה שלהם.

"סבב זה הוא עדות לביצוע העקבי של הצוות של Planck, לאמון שרכשו מלקוחותיהם ותמיכה חזקה מבעלי המניות שלה. החלוציות בדמות פתרון מוביל שעומד בקצב הדרישות הדינמיות של השוק, יחד עם המנטליות הממוקדת בלקוח שלה, מבדילה את Planck מאחרים", אמר עמית פרנקל, שותף כללי ב-Vintage Investment Partners. "הידע העמוק בתחום ומערך הכישורים הטכניים של Planck מאפשרים ללקוחות של Planck לשנות באופן דיגיטלי את המודלים העסקיים המסורתיים שלהם כדי לשמור על היתרון התחרותי שלהם".

הגיבוי הפיננסי יאפשר ל- Planckלפעול במהירות מול הזדמנויות שעולות בשוק המשתנה של היום ויחזק במיוחד את הפיתוח של מוצרים נוספים המשלימים את הפלטפורמה, יחד עם המשך ההתרחבות הגיאוגרפית. לאחרונה השיקה Planck פתרונות כמו מנוע חיפוש לסיכוני חיתום, הפותר את החסרונות של שיטות מחקר מסורתיות, ואת Prospect Intelligence, פתרון שעוזר לספקים להתרחב לשווקים חדשים, להפחית את העלויות של רכישת לקוחות ולהניע צמיחה.

"האצת השיא שלנו ואמון המשקיעים במהלך ההאטה הכלכלית הזו הם אינדיקטור חזק לערך הפלטפורמה ולנחיצותה", אמר המנכ"ל והמייסד אלעד צור. "אנו מלאי מרץ להמשיך במסע שלנו להביא את התובנות המתקדמות ביותר המבוססות על בינה מלאכותית לתעשיית השירותים הפיננסיים ברחבי העולם ונרגשים להשיג את החזון שאנו יוצרים לצד הלקוחות, המשקיעים והעובדים שלנו".

בין היתר, שש מתוך עשר חברות הביטוח המסחרי המובילות בארה"ב, כמו גם חברות התעופה המובילות באירופה וביפן, כבר נהנות מההיצע של Planck.

אודות Planck

Planck, פלאנק, פלטפורמת נתונים ממוכנת המופעלת בידי בינה מלאכותית לביטוח מסחרי, פתרה את הצורך רב השנים של התעשייה בדייקנות ובאמת ברגע הכי חשוב. Planck מאפשרת למבטחים להוביל למצוינות בשירות ובחיתום על ידי חיבור לתובנות העדכניות ביותר, עם שם וכתובת עסק בלבד. ספקים גלובליים, סוכני ניהול וחברות אינשורטק ממנפים את הפתרון ההוליסטי של Planck לאסטרטגיות צמיחה; מילוי מוקדם של הגשה; תעדוף ותיקוף; חיתום עסקים חדשים; חידוש פוליסות קיימות; ביקורות ברמת פרמיום ועוד. הפלטפורמה הופכת את ניהול הסיכונים למהיר וצפוי הרבה יותר, מה שמביא להגדלת הפרמיה הכתובה תוך הקטנת יחסי ההפסד וההוצאות.

פלאנק הוקמה על ידי צוות של יזמים בלתי נלאים בעלי רקע נרחב בתחום הביטוח והטכנולוגיה, ומעסיקה כמעט 100 עובדים ברחבי העולם. החברה גייסה עד כה 71 מיליון דולר, בהובלת Vintage, 3L Capital, גרינפילד פרטנרס, ארבור ונצ'רס, ויולה פינטק, Team8, Nationwide, HDI ו- Eight Roads.

למידע נוסף בקרו בכתובת www.planckdata.com

איש קשר למדיה

Audrey Wayne
312.837.1522
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI