דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים iBASIS משלבת את פיירוול האיתות המתקדם מרובה הפרוטוקולים של מומחית האבטחה jtendo להגנה על רשת הענן הגלובלית
iBASIS משלבת את פיירוול האיתות המתקדם מרובה הפרוטוקולים של מומחית האבטחה jtendo להגנה על רשת הענן הגלובלית
חיים נוי 19/09/22 |  צפיות: 239

iBASIS משלבת את פיירוול האיתות המתקדם מרובה הפרוטוקולים של מומחית האבטחה jtendo להגנה על רשת הענן הגלובלית

- מעשיר את הפתרון בר ההתאמה Security iQ360 של iBASIS להגנה רציפה על רשתות האיתות של הלקוחות

- משפר את יכולות ביקורת האבטחה ואנליטיקה מתואמת מרובת פרוטוקולים כדי למטב את מנגנוני ההגנה

- מרחיב את גישת האבטחה וההונאות המנוהלת והאזורית של iBASIS להגנה על רשתות גלובליות

לקסינגטון, מסצ'וסטס, 19 בספטמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

iBASIS, הספקית המובילה של פתרונות תקשורת למפעילות ושחקניות דיגיטליות ברחבי העולם, הודיעה על שילוב הפיירוול האיתות המתקדם מרובה הפרוטוקולים של מומחית אבטחת הטלקום jtendo אל פורטפוליו האבטחה המנוהל מבוסס הענן שלה, iBASIS Security iQ360.

הגידול במספר פרוטוקולי הרשת (שמכסים גם את 5G), טכנולוגיות ותעבורת נדידה יוצרת מורכבות גדולה יותר הדורשת תכונות מתקדמות לבדיקה ומתאם חוצה פרוטוקולים כדי לנטר, לנתח, לזהות ולמנוע פרצות אבטחה. השותפות האסטרטגית משלבת את הניסיון בביקורת אבטחה של jtendo, ידע טכני מעמיק בפרוטוקולי טלקום ומומחיות במתאם בין פרוטוקולים עם הכישורים הבינלאומיים והמנוהלים של iBASIS המבוססי על ענן, עם מרכזי אבטחה ייעודיים באמריקה, אירופה ואסיה.

"מגמת האיומים הגוברת סביב רשתות הטלקום של ימינו מניעה את הצורך בפתרונות ניהול אבטחה חדשניים שיכולים להסתגל במהירות לאיומים חדשים", אומר גיום קליין, סגן נשיא iBASIS, ניהול מוצר. "אנו נרגשים לשתף פעולה עם jtendo כדי להשיג ניהול איומים יעיל שיאפשר לנו למנף את מומחיות הביקורת הייחודית וריבוי הפרוטוקולים שלהם כדי להגביה עוד יותר רמת ההגנה".

"אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם אחת מרשתות האיתות, הקול והנתונים הבינלאומיות הגדולות ביותר ולהשלים את פתרון 350 המעלות מבוסס המודיעין של iBASIS", מוסיף פיוטר זימנסקי, מנכ"ל jtendo. "מפעילות סלולר מחפשות יותר ויותר ניהול איומים שמסתגל באופן רציף לנוף הפעילות המשתנה שלהם, המציע פתרון גמיש המתארח ברשת IPX כדרך יעילה לאבטח את רשת האיתות שלהם כתהליך רציף. אנחנו תמיד שם כדי לתמוך בלקוחות שלנו בשמירה על בטיחות הרשת שלהם בכל התחומים".

פלטפורמת Security iQ360 של iBASIS מספקת למפעילות רשת וירטואליות רמה גבוהה של מיכון תהליכים להערכת פגיעות וטיפול בסיכוני אבטחה באמצעות ביקורת מתקדמת. הפתרון מסתמך על נראות מעמיקה, ניטור וזיהוי התקפות בתוספת עדכוני כללים אוטומטיים נגד האיומים המתפתחים ללא הרף.

iBASIS ו- jtendo יהיו חלק מ- WAS#16, בתאריכים 19-22 בספטמבר, בקייפטאון ויציגו במשותף מקרי אבטחה בעולם האמיתי בדוכן מספר L10.

אודות iBASIS

iBASIS היא ספקית פתרונות התקשורת מובילה המאפשרת למפעילות ולשחקניות דיגיטליות ברחבי העולם לבצע ולשנות. באמצעות Tofane Global, iBASIS היא מומחית התקשורת העצמאית הראשונה, המדורגת כמפעילה הקולית הסיטונאית השלישית בגודלה, וכספקית ה-LTE IPX המובילה עם יותר מ-800 יעדי LTE.

 

iBASIS מייעלת את הקישוריות, האיכות והאבטחה הגלובליות, כך שלקוחות משיגים תשואה גבוהה על קול, הודעות SMS A2P, נתונים סלולריים, נדידת 5G, IoT ותקשורת ענן כדי להיות הראשונים בשווקים שלהם. iBASIS משרתת כיום יותר מ-1,000 לקוחות ב-18 משרדים ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת iBASIS.com.

אודות JTENDO

jtendo הם המומחים באבטחת טלקום, המספקים פתרונות ושירותים באיכות גבוהה למפעילי רשתות סלולריות ביותר מ -30 מדינות.

jtendo מאבטחת רשתות מפני פגיעויות SS7, Diameter ו-GTP באמצעות חבילת אבטחה בראשות פתרון ה-SigWall (jtendo Signaling Firewall) הקנייני שלה.

עם 90,000 TPS לאתר בודד בהתקנת SigWall הגדולה ביותר, ועם יותר ממיליון TPS בסך הכל בכל הפלטפורמות, ויותר מ-100 מיליון מנויים מקבלים שירות מידי הפלטפורמות שלה, jtendo היא אחת ממומחיות הטלקום והאבטחה המבוקשות בעולם.

.

למידע נוסף וליצירת קשר

Media Relations
Melissa Coffman
26FIVE Tech Lab
+1 202 251 1793
[email protected]

מקור: iBASIS

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI